Wat je even kwijt wil #56

Hahaha, ik heb wel nog wat andere Limburgse nummers voor andere moods hoor. :joy:

1 like

Ik kan je wel even mijn persoonlijke feedback doorsturen die ik vanochtend kreeg :crazy_face:

2 likes

Jij direct genetische traumaherbeleving naar 1845

18 likes

Ik begrijp niet wat je zegt eigenlijk?

1 like

Ik kijk Donnie op de monnie bij joel beukers en ik vind t echt fantastisch

4 likes

Ik heb vanavond stamppot gegeten, daarna gelijk afgewassen, toen het 20u journaal gekeken en zit nu tussen kunst en kitsch te kijken. Corona maakt me echt vervroegd bejaard, geef het een jaar en ik ben omroep max lid

37 likes

Heb zin om naar de tering te gaan

31 likes

Ik moet door jullie berichten weer even aan dit artikel denken. Je zal maar wonen op postcode1234 AB. Ik denk dat bijna iedereen daar wel eens keer schuldig aan is geweest😅

20 likes

Ik heb een ganglion cyste op mijn pink en ik vind het fascinerend dat hij er nu al een paar maanden zit. Hij is ook niet groot en doet geen pijn maar hij zit er gewoon nog steeds en ik kan hem bewegen hahaha.

1 like

Haha hardop lachen om Piet Piemel, ik ben echt zo’n sad persoon soms.

28 likes

Ik pinde mezelf deze week per ongeluk in een meeting met 500+ collega’s. Even een paniekmomentje hahaha

9 likes

Kan je foto’s delen in dm of tmi topic? Ik weet dat ze vaak in polsen zitten, maar hoe ziet het eruit in een pink?

Ik heb je een dm gestuurd!

3 likes

Ik heb net mijn earpod in een pot latex laten vallen :cry:

2 likes

update ik heb het gegeven en hij wist niet dat het een berlinerbol was :cry: zie jullie in het break up topic

46 likes

Mijn vriend toen ik hem dit vertelde: ‘Ik zou ook niet weten wat een Berliner bol is.’

Dus ik google en laat hem een foto zien: ‘Dit zou net zo goed een puddingbroodje van de Tilburgse kermis kunnen zijn.’

:sob::sob::sob:

15 likes

Werkdagen: wekker gaat, blijf lekker liggen.
Vrije dag: HEY het is half 6, laten we nu wakker worden een uur voor je wekker zodat je vanmiddag een dikke inkakker hebt.

11 likes

Ik droomde over een niet bestaande discussie op het forum en hoe ik een reactie moest formuleren. Ik breng hier te veel tijd door :sweat_smile:

5 likes

Sinds kort reis ik weer vaker met het ov en dit kan niet goed zijn voor mijn stresslevels, iedere keer paniek of ik wel op tijd ga zijn voor mijn bus en overstap en of ik wel echt mijn ov-kaart bij me heb

8 likes

Ik ben zoo moe en bleh :sob: en dat op mijn eerste werkdag. Vet kut.

1 like