Weer wat nieuws geleerd. Het is een koffielikeur ofwel vroeg het weekend vieren
Drake heeft alleen nieuwe liedjes gezongen. Geen take care of nothing was the same-klassiekers.
Blij dat hij maar een klein stukje had. Kanye was zo goed, zijn hits en nieuw werk goed afgewisseld.
Neen amazon prime
Ik wilde pasta met gamba’s bestellen maar het minimum bestelbedrag is 20 eu en die pasta is 14 🥲 ik had er zoo’n zin in en vrij weinig zin om iets anders uit te gaan kiezen. Is het gek/kan het gewoon om die pasta 2 keer te bestellen en dan 1 portie in de koelkast te bewaren en die morgen te eten? Of kan dat niet met gamba’s van thuisbezorgd.
Fles wijn erbij? Ik ga in dit geval altijd los met toetjes en flesjes drinken/drank.
Ik drink niet en vind het zonde een voorgerecht (alleen maar brood) en nagerecht (alleen maar cheesecake) te bestellen om aan dat bedrag te komen. Want heb daar geen zin in wil gewoon die pasta 
misschien ergens een kortingscode te regelen? kun je meer bestellen voor hetzelfde geld
gewoon 2x pasta bestellen
Ik zou gewoon dubbel bestellen ja!
Nou heb maar allerlei extra’s in die pasta gepleurd zoals een bol burrata voor 4 euro en toen kon ik bestellen
Ik zit momenteel te wachten in de auto tot m’n vriend terug komt met frietjesssss.
Zo. Veel. Zin. In. Oh en in het weekend!
Het weekend kan beginnen😍
Wanneer je honger hebt en friet haalt en dan in de auto al je eerste droge kneiterhete frietje eet, dat is echt lekker man
Nog iemand die mijn gruwel van het woord slipje snapt 
Nog even en ik ga de F1 nog leuk vinden ook. Zal @Vaiana alleen niet leuk vinden 
Ik ben helemaal verslaafd aan GeoGuessr. Ik ben heel laat altijd met dit soort dingen ontdekken whaha, maar vind het echt leuk en het is nog een soort van educatief ook, echt een leuke ‘puzzel’.
Love deze reclame.
Even zonder geluid gekeken maar dit is toch te schattig
Love alle hamsters.
Van jou accepteer ik het. Maar dit is ordinaire emo reclame. Gelukkig niet zo erg als de postcodeloterij. Die proberen dit trucje maar dan met koekoeksklokken
Of Aldi met het piepende winkelwagentje