Wat je even kwijt wil #56

ja maar het is dan altijd meer barbecue/gewurz smaak! niet de og blauwe lays zak… of kijk ik verkeerd hahaha

3 likes

Het is zo tering warm in de bus 😵‍💫

1 like

En dat na wodka :scream: ik vind wodka altijd echt een killer

2 likes

Ik zou met mijn vriend met kerst naar Händels Messiah gaan. Maar nu gaat het niet door ivm corona. Ik had het hem als verrassing gegeven dus echt jammer. Heb wel een voucher gekregen die ik in 2022 kan gebruiken, maar toch :sob:
Nu geef ik hem als troost een LEGO bloemenboeket haha

3 likes

Als ik drink, dan is het ook eigenlijk altijd wodka, dus misschien heb ik een soort tolerantie ervoor opgebouwd haha.

En ik kreeg van iemand ooit de fantastische tip: wodka drinken en telkens anders mixen. Als je dan gaat kotsen heb je iig niet de aversie tegen een bepaalde smaak waardoor je maanden later alsnog misselijk wordt bij het alleen ruiken.

Mijn afspraak met een vriendin ging niet door en nu heb ik zoveel uitstelklusjes gedaan: :flushed:
Eindelijke een nieuwe tandenborstel besteld, een lampje gekocht voor in een kersthanger, batterijen gekocht voor de afstandbediening, mijn band opgepompt, kleding en schoenen uitgezocht en op vinted gezet, bh’s met de hand gewassen.

En daarnaast ook nog een was gedraaid, stofgezogen, 2 keer naar de supermarkt geweest en een taart gebakken :astonished::astonished:

48 likes

Ik lig al het hele weekend plat met rugpijn terwijl ik nog heel veel moet doen. :sob:

Ik heb na 3 weken eindelijk mn teennagels weer gelakt en voel me meteen 100 x minder zwerver

9 likes

Ik weet niet meer wie het hier over had, maar bedankt voor de tip van Bumble bff.
Voelde me de laatste tijd erg eenzaam en zonder netwerk, nu iig het idee dat ik er actief iets aan doe en ik denk ook binnenkort met iemand een drankje doen.

24 likes

Vandaag heb ik Herman de schermman gezien in een cafeetje en ik ben jarig en Max heeft gewonnen! Wat een heuglijke dag :partying_face:

24 likes

Dit was echt zo leuk om te doen! We hebben beide 3 dingen gemaakt. Vaasje / schaaltje / iets wat voor een beker door moet gaan. Echt een leuke middag gehad en gaan dit zeker vaker doen :grin::grin:

5 likes

Normaal is de domino’s hier echt wel snel met bezorgen en heb je je eten binnen 45 minuten, maar het is nu al de tweede keer op rij dat ik al twee uur wacht en hij nog niet eens in de oven zit :weary::weary::weary: First world problems maar wil gewoon eten 🥲

1 like

Ik had dit ook vandaag en toen kreeg ik gratis cinnastixs… voor de volgende bestelling :thumbsup:

Maar goed ik denk dat ze met personeels tekorten zitten en misschien ook zieken rondom corona net als bij veel horeca dus ja daar kunnen ze ook niet echt wat aan doen.

1 like

Ja, ik ook inderdaad! (En toen vergat ik bij deze bestelling de cinnastix te bestellen :joy:). Klopt wel wat je zegt inderdaad, ze zijn nu als het goed is ook onderweg dus m’n eten is er bijna haha. :revolving_hearts:

2 likes

Eet smakelijk alvast!

1 like

We hebben al 2 jaar op rij met kerst beef wellington gegeten en het is zooooo lekker, maar mijn moeder vindt het saai om dat dit jaar weer te eten. NOU EN, is toch lekker. :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Ik moet 15 pagina’s aan reflecties schrijven en ik heb echt 0,0 zin.
Nu heb ik 2.5 pagina van 1 situatie gewauwel getikt en denk echt; wie heeft er zin dit te lezen. Wat een slap gelul.

2 likes

Je mag mijn ouders wel lenen met kerst, die eten volgens mij al 20 jaar hetzelfde :joy: alleen het is geen beef wellington

@Twijfelkont gefeliciteerd! :partying_face:

3 likes

Mn moeder heeft buikgriep en nu zat ik net ook aan de race :poop::poop:. Hier heb ik toch helemaal geen tijd voor man man man

Applaus voor mij, ik heb iets opgestuurd waarvan de deadline 15 november was. Ik mag weer met recht klagen als collega’s vanaf morgen niet tijdig opleveren want ik ben weer helemaal bij.

9 likes