Wat je even kwijt wil #56

De glazen zijn gratis bij 25 zegels en je krijgt per 5 eu een zegel.

1 like

Wie heeft dat nog meer dan? Ah heeft alleen bestek dacht ik. Jesus ik moet echt weer een keer naar een andere supermarkt.

Ja graag, lief!

2 likes

Zit de schoonmoeder opeens beneden op de bank. Schrik me kapot en wat doet hier nou weer.

Ik wilde alleen even snel koekje pakken voor het volgend overleg maar werd meteen bekogeld met verhalen van x en y en bla bla. Met negatieve en zeurende toon. Boeit me niet.
Ben na mijn hoi! weer naar boven gerend met koekje.

Man keek ook zeer verveeld haha.

2 likes

Ik heb zo voor het eerst echt een beoordelingsgesprek bij mijn werk en ondanks dat ik weet dat ze mij sowieso willen houden vind ik het toch wel spannend. Het wordt ook voor het eerst dat ik een vast contract krijg en als het goed is zou ik ook een loonsverhoging moeten krijgen. Krijg ook al heel de ochtend geen werk gedaan en de meeting is al twee keer verzet.

6 likes

Oh dat geeft niks ik ben al blij met 1!!

2 likes

Ja echt!! Toevallig zag ik gisteren deze video en ik vond het ook zo mooi om te zien hoe open deze tieners staan voor alles en niks uitsluiten.
Die eerste jongen ook:
“How gay are you?”
“Two, because Ryan Reynolds” :heart::joy:

2 likes

Ondanks dat mijn nieuwe werk zijn ups en downs heeft, kom ik er wel heel erg achter hoe leuk de wat meer dienstverlenende kant is. Net weer wat problemen van medewerkers opgelost en dat geeft tot zo’n instant boost :smiley:

2 likes

Nu vgm de lidl ook. Maar de jumbo en de ah hebben t ook om de zoveel tijd.

Maar bezwaar maken is niet hetzelfde als een zienswijze indienen. Zijn jullie te laat geweest met bezwaar maken? Als het de eerste beslissing is, kan je er nog bezwaar tegen maken namelijk. En dat moet de gemeente beoordelen en vervolgens vertellen of het de eerste beslissing anders maakt. Misschien kan je het beste een afspraak maken bij het juridisch loket (gratis), die kunnen dan even met je meekijken waar het mis is gegaan.

2 likes

Misschien kun je ook even met de gemeente bellen hoe of wat. Een plan dat bij recht vergund kan worden kun je geen zienswijze op indienen, wel bezwaar. Bij een uitgebreide procedure/afwijking wel. En daaropvolgend beroep. Als je even belt met de behandelend ambtenaar (staat er vaak wel bij (zie via officiële bekendmakingen) kunnen ze het je misschien ook even uitleggen wat je nog zou kunnen doen.

1 like

Bestaan de Anni Rolfi panties niet meer?:worried:

1 like

Gas is duur. Je moet toch warm blijven he

9 likes

Ik wil dit. Voor zakelijk gebruik dan he

3 likes

Hotels enzo denk ik?

2 likes

Ik kan je niet helpen behalve de tip geven om er maar gewoon mee te kappen want dat hele vergunningsgedoe rondom dit soort huizen is in veel steden zo corrupt dat je er met de beste wil van de wereld niets tegen in kan brengen :sweat_smile: :sweat_smile: Sorry voor mijn cynisme haha. Maar ik heb een vriendin een paar maanden geleden een tijd geholpen met zoiets (huis met verschillende verdiepingen waar pandjesbaas in de loop van de tijd een voor een alle appartementen opkocht en allemaal illegale verbouwingen deed waardoor het van een huis met verschillende appartementen waar jonge stellen woonde veranderde in een studentenhuis met nog maar 1 appartement waar dus die vriendin woonde). Die vent heeft echt alles tegen de regels gedaan en zij heeft alle procedures goed doorlopen en bezwaar gemaakt en aangetoond wat hij allemaal tegen de regels deed, maar uiteindelijk heeft de gemeente nooit opgetreden en uiteindelijk alle vergunningen aan hem toegekend. Zij heeft wel ook nog een zaak ervan gemaakt en een paar duizend euro gemaakt aan juridische kosten (voor advies over hoe de gemeente optrad, maar ook hoe die vent alles tegen de regels van de VVE deed zonder meerderheid), maar tenzij je het echt laat doorlopen tot de rechter en er nog veel meer geld tegenaan gooit is er gewoon niets aan te doen. Het is gewoon vriendjespolitiek. Dus nu heeft ze haar appartement noodgedwongen maar verkocht.

1 like

Mijn eerste gedachte was ook even aan een ander zakelijk gebruik :smiley:
Maar daarna dacht ik aan mijn koude nacht in een hotel van de week en dat ik toen graag zo’n dekbed had gehad.

1 like

Ik kom net online een bericht van mijn ex tegen waarin hij zijn nieuwe vriendin een ode brengt met een foto van hen samen en hij heeft haar gewoon letterlijk de tekst gestuurd die hij ooit naar mij heeft gestuurd toen we net samen waren, lekker origineel. En ik heb hem dus al jaren niet meer gezien of gesproken en kon alleen maar denken ‘hoe kan ik hier ooit voor gevallen zijn’ hij is echt zo’n pafferig type met een mega bierbuik geworden. Zo blij dat dat heel ver achter mij ligt.

34 likes

Arme meid

1 like

Haha wie ik? Of die nieuwe vriendin?