Wat je even kwijt wil #57

Ik vind het altijd heel fascinerend om te zien. Dingen als tandpasta en zo snap ik nog dat je een voorraad hebt, die koop ik zelf ook altijd in grote voorraden als het 1+1 gratis is.
Maar bij extreme couponing lijkt het altijd grote voorraden te zijn van dingen dat ik denk wanneer ga je dit ooit op krijgen, er zit ook gewoon een verval datum op. En wat eet je de rest van de tijd? Of leef je dan weken op 96 bakjes roomkaas en 100 pizza’s?

3 likes

Ja eens! Ik begrijp dat je een beleid hebt erop. Maar er zat amper 12 uur tussen, en al helemaal voor toch wel dure zooltjes. Doe dan een tegoedbon of laat me ze ruilen.
Nja ik heb het net gepost en ik vond het mooi om te zien dat zijn aantal sterren door mijn review 0,1 erop achteruit ging :relieved:

10 likes

Ik heb vandaag echt mijn dag niet. Voor de koffie van een vriendin die ik heb voorgeschoten €13 betaald ipv €3 :sweat::flushed:

M’n vriendin tagde me op Insta voor een winactie om pizza te winnen bij de (lekkerste) bezorgpizzeria in onze woonplaats.

En nu heb ik een gratis pizza gewonnen :partying_face: :pizza:

Ik mag mijn prijs bewaren en innen wanneer ik een pizza wil eten, leuk!

66 likes

Vanochtend met mijn vriend naar oberhausen gereden om even wat te winkelen. Dat was zooo fijn! Gewoon weer even rondneuzen en ergens lekker wat eten tussen de middag.

Nu zijnnwe weer thuis en heb ik me op de bank geploft.

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Ik gokte even welke schoenmaker het was and I was right 🥲. Heel klantonvriendelijk.

Haha ja ik dacht al, ik ben miss vrij herkenbaar zo maar goed :laughing: Ik hoorde idd meer mensen met slechte ervaringen over hem. Stomme vent haha

Aahh ja alleen als je de stad kent hoor, anders kom je er niet achter! Ken zijn vrouw via mijn moeder. Ook pinnig mens.

1 like

Pompoen uit de vriezer is echt goor

5 likes

Lol ontdekte net dat de pan met versteende en verkoolde gluhweinresten erin die ik op eerste kerstdag had laten aanbranden nog in dezelfde staat op het balkon staat als toen ik hem daar heb gedumpt bij gebrek aan probleemoplossend vermogen. Laat hem nog maar even staan daar :thumbsup:

47 likes

Dat is een probleem voor de zomer als je weer buiten wilt zitten en die pan dan in de weg staat.

6 likes

Zolang je de problemen niet ziet, zijn ze er niet

7 likes

Wat is dit nu weer :joy:

@Soy.peor Deze was voor jouw hoor, the forces wilde het belemmeren :cry:

2 likes

True :sweat_smile: en soort zoekt soort kennelijk haha

Ik weet dat hier wordt neergekeken op kant en klare pannenkoekmix, zeker in zo’n shake-ding.

Maar ik was dus net zo hard aan het schudden dat ik een melding van m’n swartwatch kreeg dat ik een workout aan het doen was :sunglasses: hoppaaaaaa 14kcal!!!

81 likes

Ik heb vandaag nog 4 extra pakken Bolletje sneeuwmannen gekocht en ze verborgen omdat mijn vriend al aan het lachen was met de overige 6 die hier lagen. Misschien is dit eerder een biecht…

25 likes

I love all dit. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha ja mijne geeft dat vaak als ik m’n haar aan het föhnen ben of de was ophang ofzo :face_with_hand_over_mouth:
Edit: vraag me af of dat door de beweging komt die hij registreert of de hartslag, in het laatste geval is m’n conditie wel erg slecht :see_no_evil:

1 like