Wat je even kwijt wil #57

Het is nog een soort van lichtđŸ„ł

1 like

Er zijn nog 358 dagen dit jaar, je hoeft niet elke dag succesvol of productief te zijn.

24 likes

Ik had een mega bestelling met meubels gepland voor de 28e (krijg de 25e mijn sleutels) en krijg nu ineens een mail dat het de 12e komt??

Pardon???

1 like

hee waar is Sjurrr gebleven?

Mega tip voor mensen die van kneuterige shittv houden in het kaliber ‘een huis vol’. Kijk dan vooral ‘wat een stel’ op NPOstart!

4 likes

Echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Dacht echt dat het door mijn liefde voor slechte romantische series en films kwam dat ik dit niet leuk vind

1 like

Ik heb er in de Serie topic ook al een rant over geschreven. :’) Wil je iets realistischer maken, doe het dan goed. De Hongaarse rebellen die hun in de eerste aflevering aanvallen of dat Sisi een prostituee uitnodigt op het hof lol.

1 like

Net m’n vingertop verbrand aan verbrande suiker :cry:

Hier is een topic voor, ik ben alleen de naam kwijt

Ik ben echt al een uur mezelf aan het vertellen dat ik nĂș echt even langs de supermarkt moet voor avondeten

Haha herkenbaar. Heb als het donker is echt zo weinig zin om nog naar buiten te gaan

Ik ben ongesteld en ik heb echt zoooooveel pijn bah

2 likes

Ja :joy:

1 like

Echt alles gaat fout vandaag. Dingen die kapot vallen of niet werken etc. Denk dat ik de rest van de avond maar in bed blijf liggen en Greys Anatomy ga kijken :thumbsup: er wordt zo ook een kruik bezorgd die ik eerder deze week had besteld toen ik dood ging van de menstruatiekrampen maar die durf ik vandaag ook niet te vullen want straks gaat daar ook iets mee mis đŸ„Č

2 likes

Net de nieuwe fles mayonaise voor de tweede keer laten vallen en nu is de dop kapot :thumbsup:

1 like

Ik ga mezelf straks denk ik een soort hele basic at home spa avondje geven. Zo’n zin in! Scrub, masker, de rest van m’n skincare routine. Jammer dat ik niet van in bad gaan hou, anders had dat er ook nog bij gekund.

Moet ook echt snel gaan verzinnen wat ik wil gaan eten maar heb nergens trek in :disappointed:

6 likes

Ai dit doet me denken aan die x dat een vriendinnetje en ik boodschappen moesten halen. Van t geld wat overbleef mochten we zon bal uit zon automaat halen.
Wij helemaal blij thuis laten zien wat er in die bal zat (wss zon trolletje) en 3x raden waar de boodschappen waren
 nog bij de kassa.

ja haar profiel is verwijderd zo te zien, er staat nu zo’n anonieme gebruikersnaam

1 like

Ik weet nou niet of ik eerst ga douchen en dan ff een dutje doe of eerst een dutje en dan douchen. Oma heeft d’r energie nodig voor een avondje pirates of the carribean kijken en het overleven van een stuiterbal van een buurman (die ik al opdracht heb gegeven om energy te halen voor mij maar ok)

5 likes

Eerst dutje dan douchen geeft je denk ik meer energie voor de avond

2 likes