Hoe komt iedereen daar dan toch aan? Domme vraag I guess, maar het lijkt alsof echt elke Gerda en hun moeder gewoon vuurwerk heeft?
Belgiƫ/Duitsland
Wat mensen overhebben voor dat spul zeg. Blijft een levenlange verbazing.
Happy new year!
Op een goed jaar!
Mijn vriend ging vanmiddag oliebollen naar de buren brengen en hier zaten ze op te scheppen dat ze vuurwerk uit Belgiƫ hadden gehaald. Ik woon in het noorden, dus ben je zo een dag mee kwijt.
Top, ik probeer mijn tranen hier in te houden ondanks dat ik echt heel dankbaar ben dat ik niet alleen ben. Maar voelt toch rot als je plannen had maar het toch niet doorgaat. Gelukkig heb ik bubbels.
OkƩ kunnen we nu kappen met het vuurwerk? Ik wil nog wel even slapen
Hier is ook super veel vuurwerk. Ga weggggg
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Moge 2022 alleen maar goede dingen brengen en al jullie wensen uitkomen!
Happy New Year! Hier wordt er massaal geknaldš
Oh en ook een tientje gewonnen haha
Gelukkig nieuwjaar lieve gebruikertjes
Ik geef Mitchell de schuld
De beste wensen allemaal!
Mijn opa belde om gelukkig nieuw jaar te wensen
Gelukkig nieuwjaar lieve zure kantoortrutten!
Ik voel me ook echt een oude taart, ik lig in bed en erger me aan de luid pratende buren buiten en de harde knallen van het vuurwerkš
Zin in de komende rustige dagen hehehe
Gelukkig nieuw jaar lieverds
Naar links⦠naar rechts!!!
Ik zei vandaag nog dat ik extra niet op insta zit met dagen als deze, stuurt iedereen ineens in de whatsapp fotoās door vol gezelligheid ik zit hier met mijn prosecco onder een dekentje en met mijn kat, dus niet echt foto-waardig haha
Ik voeg er nog even aan toe dat ik last heb van brandend maagzuur heb door teveel snacks en oliebollen door elkaar te eten. En de mimomaās zullen ook niet geholpen hebben. Had ik āvroegerā nooit last van.