De allerbeste wensen voor iedereen
(En love die hoedjes, 2022 wordt blijkbaar een topjaar:
)
Ik vond het stiekem ook leuk om te zien vanaf het balkon zolang het vuurwerk maar niet te dichtbij werd afgestoken.
Mân vriend keek ook zân ogen uit. Als we bij hem zijn zitten we altijd heel geciviliseerd in een parkje op een heuvel naar de vuurwerkshow boven de stad te kijken en nu was hij voor het eerst hier met O&N. Ja is toch echt allemaal van particulieren schat. Jarenlange kennis en ervaring in de kunst van het vuurwerk afsteken, overbracht van generatie op generatie.
Nou ja. Heel gelukkig nieuwjaar allemaal!
FU Tony!!!
Gelukkig nieuwjaar!
Heel blij geweest met dit forum afgelopen jaar (vooral voor mijn date leed), dus bedankt allemaal
Ik woon al op de âbergâ van de stad en dan nog op de 10e verdieping waardoor ik echt over de hele stad uit kijk. Wist evt niet waar ik kijken moest gewoon!
Gelukkig nieuwjaar! Zo fijn dat dit forum er is
âHet past PRECIESâ
-Mascha, al jĂĄren
Haha ja ben helemaal obsesssssseeed
Vuurwerk begint minder te worden, dus ik ga slapen. De mazzel
Ik heb wel gezegd; âzin om de Staatsloterij te winnenâ. Geen miljoenen maar wel âŹ65,-, toch leuk!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zit je lekker je categorie 2 af te steken?
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Gelukkig Nieuwjaar! Hopelijk wordt het beter dan 20 en 21
Gelukkig nieuwjaar!!
ik heb 30 euro op 2 straatjes en 2 halve loten.
Nog nooit zo karig het nieuwe jaar ingegaan haha
Nondeju, de hele avond was het vrij rustig in de straat en een kwartier geleden is de karaokemachine weer aangeslingerd bij mijn achterburen en hoor ik weer âHEEEY LETâS GO GO GO GOOOOOOOOOâ Dit gaat echt nog lang duren vrees ik.
Plot twist: alsnog iets gefixt dus even snel van bovenstuk gewisseld. Familie vond het alleen niet zo leuk.
Gelukkig nieuwjaaar!
Gelukkig nieuwjaar!
Serieus iedereen op het âfeestjeâ is ineens weg De twee stellen vrienden zijn hun kids weer op bed leggen, mijn vriend is denk ik poepen of stiekem zonder mij gaan roken en ik zit hier alleen met een fles bubbels en chips die ik neit te nassen vindt en ik heb mega zin in chips. Note to self bring your own chips
Ik ben nog op een feestje maar brei er zo een eind aan denk ik