Wat je even kwijt wil #57

@Bunnyslippers van harte gefeliciteerd!

En we hebben leuke hoedjes! @moderators dankjewel!

3 likes

Haha ik nam net m’n probiotica in voor het slapen en dacht toen: die gaan alleen maar zwemmen in het vet van alle snacks, oliebollen en alcohol die ik vandaag tot mij heb genomen :joy:

6 likes

Gelukkig nieuwjaar allemaal :smiling_face_with_three_hearts: dat 2022 veel moois mag brengen! En slaap lekker :yawning_face:

7 likes

Thaanks! Gelukkig nieuwjaar iedereen! :champagne:

Ik zie alleen geen hoedjes.

10 likes

Gelukkig nieuw jaar iedereen! :smiling_face_with_three_hearts: bedankt voor alle lieve kaartjes en berichtjes van het afgelopen jaar. Heel veel liefde en warmte gewenst voor de komende jaren.

4 likes

Joejoe!

10 likes

Happy newyeaaaar!
Er is hier zoveel vuurwerk afgestoken en vanaf mijn balkon was dit zooooo mooi om te zien!

4 likes

Gelukkig nieuwjaar! Lekker naar bed nu

4 likes

De allerbeste wensen voor iedereen :kissing_heart:

(En love die hoedjes, 2022 wordt blijkbaar een topjaar:

)

45 likes

Ik vond het stiekem ook leuk om te zien vanaf het balkon zolang het vuurwerk maar niet te dichtbij werd afgestoken.

M’n vriend keek ook z’n ogen uit. Als we bij hem zijn zitten we altijd heel geciviliseerd in een parkje op een heuvel naar de vuurwerkshow boven de stad te kijken en nu was hij voor het eerst hier met O&N. Ja is toch echt allemaal van particulieren schat. Jarenlange kennis en ervaring in de kunst van het vuurwerk afsteken, overbracht van generatie op generatie.

Nou ja. Heel gelukkig nieuwjaar allemaal!

6 likes

47 likes

FU Tony!!!

6 likes

Gelukkig nieuwjaar!
Heel blij geweest met dit forum afgelopen jaar (vooral voor mijn date leed), dus bedankt allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik woon al op de “berg” van de stad en dan nog op de 10e verdieping waardoor ik echt over de hele stad uit kijk. Wist evt niet waar ik kijken moest gewoon!

8 likes

Gelukkig nieuwjaar! Zo fijn dat dit forum er is :blush:

3 likes

“Het past PRECIES”
-Mascha, al járen :sparkles:

3 likes

Haha ja ben helemaal obsesssssseeed

2 likes

Vuurwerk begint minder te worden, dus ik ga slapen. De mazzel

4 likes

Ik heb wel gezegd; ‘zin om de Staatsloterij te winnen’. Geen miljoenen maar wel €65,-, toch leuk!

Gelukkig nieuwjaar iedereen! :relaxed:

20 likes

Zit je lekker je categorie 2 af te steken? :eyes:

Gelukkig Nieuwjaar allemaal :partying_face:

5 likes