@Bunnyslippers van harte gefeliciteerd!
En we hebben leuke hoedjes! @moderators dankjewel!
Haha ik nam net m’n probiotica in voor het slapen en dacht toen: die gaan alleen maar zwemmen in het vet van alle snacks, oliebollen en alcohol die ik vandaag tot mij heb genomen
Gelukkig nieuwjaar allemaal dat 2022 veel moois mag brengen! En slaap lekker
Thaanks! Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik zie alleen geen hoedjes.
Gelukkig nieuw jaar iedereen! bedankt voor alle lieve kaartjes en berichtjes van het afgelopen jaar. Heel veel liefde en warmte gewenst voor de komende jaren.
Happy newyeaaaar!
Er is hier zoveel vuurwerk afgestoken en vanaf mijn balkon was dit zooooo mooi om te zien!
Gelukkig nieuwjaar! Lekker naar bed nu
Ik vond het stiekem ook leuk om te zien vanaf het balkon zolang het vuurwerk maar niet te dichtbij werd afgestoken.
M’n vriend keek ook z’n ogen uit. Als we bij hem zijn zitten we altijd heel geciviliseerd in een parkje op een heuvel naar de vuurwerkshow boven de stad te kijken en nu was hij voor het eerst hier met O&N. Ja is toch echt allemaal van particulieren schat. Jarenlange kennis en ervaring in de kunst van het vuurwerk afsteken, overbracht van generatie op generatie.
Nou ja. Heel gelukkig nieuwjaar allemaal!
FU Tony!!!
Gelukkig nieuwjaar!
Heel blij geweest met dit forum afgelopen jaar (vooral voor mijn date leed), dus bedankt allemaal
Ik woon al op de “berg” van de stad en dan nog op de 10e verdieping waardoor ik echt over de hele stad uit kijk. Wist evt niet waar ik kijken moest gewoon!
Gelukkig nieuwjaar! Zo fijn dat dit forum er is
“Het past PRECIES”
-Mascha, al járen
Haha ja ben helemaal obsesssssseeed
Vuurwerk begint minder te worden, dus ik ga slapen. De mazzel
Ik heb wel gezegd; ‘zin om de Staatsloterij te winnen’. Geen miljoenen maar wel €65,-, toch leuk!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zit je lekker je categorie 2 af te steken?
Gelukkig Nieuwjaar allemaal