Wat je even kwijt wil #57

Gelukkig Nieuwjaar! Hopelijk wordt het beter dan 20 en 21 :partying_face::partying_face:

6 likes

Gelukkig nieuwjaar!!

4 likes

ik heb 30 euro op 2 straatjes en 2 halve loten.
Nog nooit zo karig het nieuwe jaar ingegaan haha :sob::rofl:

6 likes

Nondeju, de hele avond was het vrij rustig in de straat en een kwartier geleden is de karaokemachine weer aangeslingerd bij mijn achterburen en hoor ik weer “HEEEY LET’S GO GO GO GOOOOOOOOO” Dit gaat echt nog lang duren vrees ik. :joy:

7 likes

Plot twist: alsnog iets gefixt dus even snel van bovenstuk gewisseld. Familie vond het alleen niet zo leuk. :sob:

4 likes

Gelukkig nieuwjaaar! :clinking_glasses:

3 likes

Gelukkig nieuwjaar!

Serieus iedereen op het ‘feestje’ is ineens weg :joy: De twee stellen vrienden zijn hun kids weer op bed leggen, mijn vriend is denk ik poepen of stiekem zonder mij gaan roken en ik zit hier alleen met een fles bubbels en chips die ik neit te nassen vindt en ik heb mega zin in chips. Note to self bring your own chips

5 likes

Ik ben nog op een feestje maar brei er zo een eind aan denk ik

1 like

De beste wensen!!

Geslapen tot 23.55. Nu helemaal aan. Hahaha.
Ik wil weer eens een echt feestje. :persevere:

5 likes

Nou jongens, m’n eerste non-alcoholic oud en nieuw, ik denk sinds 2001-2002. 🥲 Twintig jaar, haha wtf. Speciaal nuchter gebleven zodat het hondje mee kon naar vrienden. Vond het prima, echt 10x beter dan verwacht eigenlijk, en ook nog de quiz gewonnen! :1st_place_medal: Was waarschijnlijk ook niet gelukt zonder mijn nuchtere kijk op zaken, haha. Nu lekker slapen.

Jullie allemaal de beste wensen! :kissing_heart:

46 likes

Omg hoed

12 likes

Zo leuk al die hoedjes!

3 likes

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

2 likes

Gelukkig nieuwjaar iedereen! :clinking_glasses:

3 likes

Ik lig beetje dronken in bed door insta te scrollen en zie allemaal zwangerschapsaankondigingen en zelfs de recaps van 2021 zien er uit alsof mensen een leuk jaar hadden. En gun iedereen alles en weet dat insta niet echt is maar maakt me nu even zo verdrietig.

Heb net oud & nieuw gevierd met m’m ouders terwijl ik weet dat een van m’n ouders dit jaar gaat overlijden (is uitbehandeld). Daarnaast ben ik werkloos, heb geen geld en geen toekomstbeeld en voel me even kut en alleen :cry:

Edit: wat een stomme egoïstische post. Gelukkig nieuw jaar allemaal! :two_hearts:

40 likes

Visite net de deur uitgewerkt en nu zit ik te wachten op de bank tot ik de kat insuline en eten kan geven (geen zin om over een uur weer wakker te worden anders).

Maar het was een prima begin van 2022.

5 likes

Zijn er al mensen al wakker? Vind dit altijd zo’n heerlijke tijd hahah

6 likes

Ik ben nog wakker, mag dat ook?

3 likes

Jaaa zeker maar al vind ik nog cooler want dan is het zo
Where worlds collide

13 likes

Hahah ik snap je, ben zelf echt volledig over mijn slaap heen…