Wat je even kwijt wil #57

Haha was het maar zo, had ik best willen doen!

Maar nee, ik vind je ook gewoon een pareltje dat je dat allemaal gemaakt hebt voor iedereen :grin:.

1 like

Ik was vroeg naar familie gegaan en daarna de kerstspullen opgeruimd. Moest nog 1 ding wegbrengen naar de schuur en dan mocht ik op de bank van mijzelf.

Val ik van een trapje. Nu lig ik met een hele dikke en pijnlijke enkel op de bank. Ik vermoed gescheurde enkelbanden. Het is niet gebroken want ik kan er op lopen. Wel met heel veel pijn. Top start van het jaar :sweat_smile:

5 likes

Jeetje ben pas nu weer een beetje in het land der levenden. Ergste kater die ik in jaren gehad heb :joy:

2 likes

Morgen ga ik naar mijn opa en oma en kijk daar zo naar uit. Ik heb ze sinds maart niet meer kunnen zien omdat ik de lange afstand (bijna twee uur) niet aankon. Maar ik voel me nu eindelijk goed genoeg om erheen te reizen :blush:

50 likes

Aah zo blij dit te lezen!!

1 like

Heb vanmiddag mn booster gehad en het jaar had niet beter kunnen beginnen wat mij betreft :takingbow:

10 likes

Lief!

Al twee keer gesekst en nul keer gedoucht

37 likes

Ik al twee keer gedoucht en nul keer gesekst

63 likes

Verschil mot er weze! Ik ga zo ook wel even douchen denk ik

2 likes

Ik heb besloten om in het nieuwe jaar maar gewoon mee te posten en niet alleen maar meer te lezen (en te stemmen op polls, haha), dus hoi!

63 likes

Reageer je toevallig ook op de website waar je je account naar vernoemd hebt? :eyes:

2 likes

Haha, nu denk ik: wat? Bestaat het nog? Ik las daar tien jaar geleden alles (!) maar ben er ooit in een vlaag van verstandsverbijstering (denk ik) mee gestopt. Ik ga het meteen opzoeken!

2 likes

Hahaha jazeker!

4 likes

Gezellig! Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Soms wil ik echt mijn haren deze kleur verven maar eh 9 out of 10 chance dat ik er spijt van ga krijgen omdat het mij niet gaat staan

24 likes

Doe

6 likes

Tosti?

1 like

Net Don’t Look Up gekeken en gehuild van frustratie.

En dan lezen dat mensen hier ‘zooo veel parallellen met de coronacrisis’ in zien. Nou echt dan heb je je kop echt volledig in het zand gestoken. Om de terechte woorden van Gommers maar eens te quoten: corona is peanuts vergeleken bij wat er nog komen gaat (en op veel plekken in de wereld al speelt), hopelijk helpt deze film vooral om dat toch eindelijk eens in te zien.

7 likes

Ik ben 2 jaar uit elkaar met mijn ex, beide een nieuwe relatie en toch word ik soms nog verdrietig (en ga ik dingen denken als: hij vindt haar sowieso leuker, met mij deed hij x en y nooit) als ik zijn social media zie (sterker nog: dat bewust op zoek want heb hem afgeschermd :sweat_smile:), aan hem denk of whatever. GAAT DIT OOIT WEG? Ik vind het zo stom en voel me schuldig naar mijn vriend.

6 likes