Wat je even kwijt wil #57

Ohh zo blij dat ik en mijn vriend gisteravond nog de complete afwas gedaan hebben. Chill wakker worden zo! Heb me wel voorgenomen het volgend jaar te vieren bij iemand anders (met vaatwasser), jemig wat een takkeklus dat voorbereiden en opruimen.

2 likes

Nou dan is morgen misschien een tweede brakke dag. Ik was echt brak de dag na mijn booster :smiley: M’n moeder niet, dus het verschilt echt van persoon tot persoon!

2 likes

Ik pakte net een studieboek gepakt en had via mijn mobiel literatuur opgezocht. Ik voelde even de drang om te gaan zitten voor een eindopdracht maar toch maar niet aan toegegeven. Beetje eng dit.

3 likes

Ik dacht dat ik vannacht niet zo dronken was, totdat ik in de groepsapp keek en filmpjes zag waarin ik rappend Rampeneren en Def Rhymz sta te karaoken.

42 likes

Zo aanrecht opgeruimd, vuilnis op bakon gezet, afwas gedaan en de flessen verzameld :raised_hands:

3 likes

Klinkt als een goede avond!

2 likes

Elke 1 januari hetzelfde: slaap maar een paar uur, kater / misselijk / brakkig is snel voorbij en voel me de hele ochtend en middag top fit, en dan rond een uur of 4 stort het kaartenhuis in :joy:

Ik wil NU moe zijn, NU een dutje doen, en dan vanavond een gewone routine.

11 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het is bijna Kerstmis!

Gelukkig nieuwjaar iedereen en gefeliciteerd met je verjaardag @Bunnyslippers ! :smiling_face_with_three_hearts:

Echt blij dat mijn vriend ondanks de alcohol en paar uur slaap vanochtend om 9 uur ervoor in was om ontbijt te eten aan het strand en een wandelingetje te maken, ik vind de sfeer op 1 januari altijd zo magisch! Nu lekker lunchen voor mijn broertjes verjaardag en een film uitzoeken om bij in slaap te vallen op de bank, yesss.

14 likes

Mega herkenbaar ja! Ik sliep om 4.30 of iets. Om dan een paar uur later weer klaarwakker te zijn. Terwijl ik gewoon weet: hier ga ik geen dag mee overleven. Maar nee, dan ben ik natuurlijk klaarwakker, brein aan, levensmotivatie alles! Waarom kan ik dan niet even gewoon doorslapen tot 12.00 uur ofzo, in plaats van nu wakker zijn en vanmiddag rond 15-16 idd weer staand in slaap te vallen zodat ik wel een dutje moet gaan doen.

2 likes

Ik kan ook niet wachten tot het weer maandag is. Vandaag zo’n lamlendige dag waarop ik nergens zin in heb en zondags meestal ook haha

2 likes

Ik verveeeel me zo erg
Ik lag er pas 9:15 in maar was om 12 alweer wakker
En mijn zusje gewoon nog steeds niet? Hallo sta op entertain mij

1 like

Whyyy heb ik nu tieten kont tieten kont tieten kont kont kont in m’n hoofd dankzij het nieuwjaarsconcert :joy:

5 likes

Ben jaloers op iedereen die lange wandelingen kan maken.

Hahaha dat zong mijn moeder altijd :joy:

1 like

@Panorama, hoe was je jaarwisseling? Nog een beetje tot rust kunnen komen of toch nog veel last van het vuurwerk verderop? Hopelijk gaat alles goed en is het geknal nu écht klaar en kan je een beetje bijkomen.

6 likes

Ik baal een beetje dat ik niets lekkers in huis heb gehaald voor deze brakke dag.

1 like

Ik heb mijn boosterafspraak gemaakt​:tada::partying_face:

13 likes

Dutjes zijn in 2022 ook nog steeds heerlijk

10 likes

BESTE WENSEN IEDEREEN!

Volgens mij viel ik exact om 12 uur in slaap. :joy:

3 likes