Wonder boven wonder leeft ie nog
Heeft wel veel wondjes en is heel sloom en slap en heeft koorts. Maar als het meezit moet ie uiteindelijk weer helemaal beter worden.
Lief, dankjewel
Ik heb net een een afspraak gemaakt voor een booster en kan gewoon morgen al terecht
Echt zo’n zin in cheeseburgers van de mac (zonder augurk), maar ook in ebi tempura sushi, maar ook in een lekker broodje carpaccio met truffelmayo, maar ook in een bamiblok
Ik heb obviously gedronken gisteren
Ik ben zo blij dat ik alle kerstzooi heb opgeruimd, zoveel ruimte ineens in de woonkamer.
Nu op de bank de rest van de dag niks doen
Nou zij is nog steeds niet wakker
Bedacht me net dat ik wel een rondje kon gaan wandelen maar dat gaat niet want heb een zieke blaar van m’n docs en dat zijn de enige schoenen die ik bij me heb
Het ballet met het nieuwjaarsconcert was weer mooi. Hoe ze die vlinders hebben gefilmd, echt zo gedetailleerd!
Hé ben jij een van mn vrienden undercover?
Zo ja dan hebben we net samen genieuwjaarsduikt/gedoken, een aanrader voor iedereen ben helemaal van m’n brakheid af!
Haha was het maar zo, had ik best willen doen!
Maar nee, ik vind je ook gewoon een pareltje dat je dat allemaal gemaakt hebt voor iedereen .
Ik was vroeg naar familie gegaan en daarna de kerstspullen opgeruimd. Moest nog 1 ding wegbrengen naar de schuur en dan mocht ik op de bank van mijzelf.
Val ik van een trapje. Nu lig ik met een hele dikke en pijnlijke enkel op de bank. Ik vermoed gescheurde enkelbanden. Het is niet gebroken want ik kan er op lopen. Wel met heel veel pijn. Top start van het jaar
Jeetje ben pas nu weer een beetje in het land der levenden. Ergste kater die ik in jaren gehad heb
Morgen ga ik naar mijn opa en oma en kijk daar zo naar uit. Ik heb ze sinds maart niet meer kunnen zien omdat ik de lange afstand (bijna twee uur) niet aankon. Maar ik voel me nu eindelijk goed genoeg om erheen te reizen
Aah zo blij dit te lezen!!
Heb vanmiddag mn booster gehad en het jaar had niet beter kunnen beginnen wat mij betreft
Lief!
Al twee keer gesekst en nul keer gedoucht
Ik al twee keer gedoucht en nul keer gesekst
Verschil mot er weze! Ik ga zo ook wel even douchen denk ik
Ik heb besloten om in het nieuwe jaar maar gewoon mee te posten en niet alleen maar meer te lezen (en te stemmen op polls, haha), dus hoi!
Reageer je toevallig ook op de website waar je je account naar vernoemd hebt?