Wat je even kwijt wil #57

Haha, nu denk ik: wat? Bestaat het nog? Ik las daar tien jaar geleden alles (!) maar ben er ooit in een vlaag van verstandsverbijstering (denk ik) mee gestopt. Ik ga het meteen opzoeken!

2 likes

Hahaha jazeker!

4 likes

Gezellig! Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Soms wil ik echt mijn haren deze kleur verven maar eh 9 out of 10 chance dat ik er spijt van ga krijgen omdat het mij niet gaat staan

24 likes

Ik heb m’n avondeten vanmiddag al opgegeten en nu heb ik dus niks. Heb niet echt trek en wil het liefst ook zo al gaan slapen maar moet dan nog wel iets eten anders word ik wakker van de honger vrees ik, maar watttt.

2 likes

Doe

6 likes

Tosti?

1 like

Heb ik al gegeten vandaag! Maar het wordt dat of gebakken eieren haha

1 like

Net Don’t Look Up gekeken en gehuild van frustratie.

En dan lezen dat mensen hier ‘zooo veel parallellen met de coronacrisis’ in zien. Nou echt dan heb je je kop echt volledig in het zand gestoken. Om de terechte woorden van Gommers maar eens te quoten: corona is peanuts vergeleken bij wat er nog komen gaat (en op veel plekken in de wereld al speelt), hopelijk helpt deze film vooral om dat toch eindelijk eens in te zien.

7 likes

Ik ben 2 jaar uit elkaar met mijn ex, beide een nieuwe relatie en toch word ik soms nog verdrietig (en ga ik dingen denken als: hij vindt haar sowieso leuker, met mij deed hij x en y nooit) als ik zijn social media zie (sterker nog: dat bewust op zoek want heb hem afgeschermd :sweat_smile:), aan hem denk of whatever. GAAT DIT OOIT WEG? Ik vind het zo stom en voel me schuldig naar mijn vriend.

6 likes

Ik heb een leuke oudjaarsdag & nieuwjaarsdag gehad met mijn vriend, maar om 12 uur miste ik toch wel mijn familie met wie ik het (bijna) altijd vier :joy:

1 like

De overeenkomsten gaan niet over Corona als pandemie, maar de verdeling die het teweegbrecht. Ontkenners en diegenen die de ernst er wel van inzien. En ja, dus ook zo met de klimaatcrisis.
Ik snap niet waarom jij vind dat mensen hun kop in t zand steken als ze hier dingen uit herkennen die we nu ook gewoon zien.

4 likes

Die kleur is zo moeilijk om mooi te houden

1 like

Dat ook nog eens ja terwijl ik ben echt low maintenanxe op dat gebied en dat wil ik blijven, ga hooguit 2 x pj naar de kapper

2 likes

Ik kreeg een volgverzoek op insta van iemand met 0 posts en megaveel volgers dus dacht och zal wel weer zo’n spamgedoe zijn. Maar toen stuurde ze een bericht en bleek dat ze mijn ov ergens had gevonden. Heeeel chill want was al dagen aan het zoeken.

37 likes

Het gaat ooit over.
Soms dacht ik ook wel eens, wat als?
En toen kwam zijn verlovingsaankondiging op fb voorbij (ondanks dat ik hem gedempt had) en toen heb ik hem eraf geknikkerd.
Sindsdien niet meer omgekeken

7 likes

Ik lig met mijn hondje op schoot, indiaas thuisbezorgd op tafel en kijk netflix dus alles is helemaal perfect maar voel me toch downnn for no reason. Dus ik ga alvast mijn salaris, die ik pas over een week krijg, online spenderen whoepsie.

9 likes

Die metafoor voor de klimaatcrisis ligt er (intentioneel) zo ontzettend dik bovenop, dat als je die film ziet en dat er niet als grootste punt uithaalt, ik vind dat je je kop in het zand steekt ja.

En ja tuurlijk is er ook een analogie te zien met de ‘coronamaatschappij’ maar dat mensen dat er uithalen ipv klimaat is volgens mij een goede illustratie van waarom het maar niet lukt met de aanpak van de klimaatcrisis (lekker meta dit hah)

4 likes

Ik heb dit wel ooit gedaan maar vond het zo veel werk qua onderhoud hahah de kleur liep vrij snel terug en dat vervaagde vond ik lelijk dus kleurshampoo en maskers en gedoe. Inmiddels weer terug naar donkerbruin maat altijd als k t zie begint t toch weer te kriebelen hahah

4 likes

Same

3 likes