Wat je even kwijt wil #57

Ik ben alle motivatie kwijt voor mijn opleiding. Ik vind het niet meer enorm leuk maar wil niet stoppen vanwege de reacties vanuit familie, stom ik weet het. En het feit dat het zonde is, ik moet nog ‘maar’ 3 jaar… Weet even niet zo goed wat ik met mijn gedachtes moet

1 like

Ik heb gisteren iets verkeerds gegeten en ik heb er al de hele dag last van. Ik ben niet ziek, maar het is vooral vervelend en ik voel me heel vies erdoor. Bah. En ik wou nog wel deel twee van de hapjes eten vandaag :pensive:

Drie jaar is wel lang voor een studie die je niet meer leuk vindt… Kijk als je alleen nog een scriptie moet dan denk ik altijd even doorzetten en je hebt je papiertje. Kun je hier met iemand van je studie over praten? Of is misschien een korte pauze een optie?

4 likes

Ik heb zojuist een heel seizoen van een serie gebinged. Mijn hemel wat is zo’n dag als vandaag toch heerlijk op zijn tijd. :sweat_smile: Voel me erg unsuccessful maar boeien, morgen weer een dag…

…waarop ik wederom niks ga doen. :grin::grin::grin:

25 likes

Mee eens. Als ik heel eerlijk ben weet ik gewoon dat ik niet door wil gaan. Ik heb inmiddels al een pauze en ben vertraagd wegens omstandigheden. En toch voelt het als ik definitief zeg ik stop als falen

3 likes

Ik zou met mijn vriend Skypen vanavond, maar hij heeft migraine en hij weet nog niet zeker of hij het trekt straks. En ik had net zo’n zin om even tegen hem aan te babbelen en mijn dag te delen omdat ik eerder vandaag best wel een eye-opening gesprek met een vriendin had. :pensive: First world problem dit wel, en voor hem nog veel kutter natuurlijk, maar ik keek er echt naar uit.

2 likes

Misschien helpt het als je eerst bedenkt wat je in plaats hiervan wél wilt doen? Dan voelt stoppen misschien minder als opgeven en meer als een keuze om te doen wat beter bij je past

2 likes

Ik lig al een uur naar het plafond te staren. Dussss.

1 like

Ik dacht, dit jaar ga ik echt 0 keer thuisbezorgd doen. Tot nu toe nog gelukt lol. Kreeg ik ineens een email met een samenvatting van mn jaar bij thuisbezorgd, met welke dag ik het liefst bestelde, en welk restaurant het vaakst etc. Haha alsof het iets is waar ik trots op moet zijn. :joy:

25 likes

Morgen spannende dingen doen. Ben nu al aan het stressen dus slapen wordt niks.

Jammurrrr

1 like

Ik vind het zo chill dat het pas zaterdag is. Het voelt als een zondag en dan is er morgen weer een zondag :heart:

27 likes

Sinds een paar maanden wil ik graag terug verhuizen naar mijn thuisstad zodat ik weer dichter bij mijn familie woon. Ik ben er nu iets langer dan een week geweest (normaal maximaal drie dagen) en het was zooo gezellig. Lekker spontaan dingen gedaan en tot buikpijn aan toe gelachen, zo fijn.
Het is ook een plek die zoveel chiller is om te wonen met een hond en het is ook dichter bij het strand <3 Hopelijk kunnen we dit jaar, of begin 2023, echt gaan verhuizen.

19 likes

Hey mijn toetsenbord heeft een nieuw teken‽

Echt handig‽‽‽

26 likes

Wat een avond en nacht was het me, ik heb nog steeds een mega kater en het gevoel alsof ik overreden ben :joy:

3 likes

Ik vind haar cute

2 likes

Ja echt naar. Wel benieuwd naar het nieuwe seizoen dat komt. Maar las ook ergens dat het daar in dat team sowieso een vrij toxische sfeer was

1 like

Zo kut. Sinds dinsdag een nieuwe telefoon en vandaag viel uit out of the blue uit en krijg ik er geen leven meer in. Ik wilde net alle lieve appjes van iedereen gaan beantwoorden. En nu denken mensen dat ik ze negeer :pleading_face:

Omg ja. Dit kreeg ik een paar jaar terug ook. Dat ik dat jaar 38 keer besteld had en x aantal uur had uitgespaard met koken. Voor mij was dat juist een eye opener om niet meer zoveel te bestellen. Niet zo slim van thuisbezorgd

5 likes

Een wekker op zondag bwah.

1 like