Oh ja die zijn leuk, tnx!
Edit: er staat bij valt groot dus bestel een maat kleiner. Reacties eronder: valt klein, of valt groot of valt normaal
Hoe valt-ie bij jou?
Oh ja die zijn leuk, tnx!
Edit: er staat bij valt groot dus bestel een maat kleiner. Reacties eronder: valt klein, of valt groot of valt normaal
Hoe valt-ie bij jou?
NEEEEEEEEEE ik kom na drie dagen thuis en zie dat de deur van mân vriezertje op een kier staat. Gigantische plas water eronder. Alles is ontdooid Alles.
Een maand, als het niet meer is, aan eten de prullenbak in. Ik kan wel janken Ik ga redden wat er te redden valt.
Oh dat is echt zoooooo kut inderdaad. Zo zonde van alles. heb t ook wel is gehad en t meeste gooi je toch maar weg omdat t zo moeilijk in te schatten is.
Ging net ff snel koffie maken dus pak een lepeltje van het aanrecht om te roeren, merk ik later dat mijn karamelsaus nogal spicy is. Was lepeltje waar ik gisteravond mân pindasaus mee roerde Krijg je van niet opruimen
Ik heb een maat groter gekocht, zodat ik er dikke wandelsokken of skisokken in aan kan, misschien was dat met mijn gewone maat ook wel gelukt. Ze vallen zeker niet klein, eerder normaal of iets groter.
@Oprah Ik heb handschoenen van Texelsche schapen-wol, waar ik ook pantoffels van heb (Texelana heet dat merk volgens mij), en mân jas is âgewoonâ van Decathlon, maar wel een water- en winddichte met uitneembare binnenjas, echt ideaal dat ding.
Ik vind het zo grappig dat mijn halve timeline op Instagram de natuur opzoekt (de polder, de bossen, het strand) en dat dat de ultieme manier is om âtot jezelf te komenâ. Ik zie vele koeien, zonsondergang, bospaden en ik heb het idee dat dat steeds meer is sinds Corona.
Ik werd herkend van tv door de vrouw van de oliebollenkraam.
Wat zei ze? âWil je hetzelfde als anders?â en liep je daarna weer met 35 oliebollen weg?
Hahaha oh sorry ik had wel iets meer informatie kunnen delen ze herkende me van tv(lldl)
Maar kreeg je gratis oliebollen
Nee, blijkbaar ben ik toch niet bekend genoeg ze ging wel helemaal een andere collega erbij halen die blijkbaar ook lldl keek en zeggen dat ik daarvan was, hahah
En ze zei dat ze ons heel leuk samen vond en was wel zichtbaar teleurgesteld toen ik vertelde dat we niet meer samen waren
Echt zoân zondagmiddag dat ik nostalgisch kan zijn over het feit dat ik life4you/ life & cooking mis als programma
er is verder ook gewoon geen kut te doen
Blij dat ik morgen weer mag werken
Not
Oh lol plot twist, die had ik misschien moeten kunnen rijmen gezien je posts erover
Ik twijfel weer eens of ik een tubble wil kopen, ben bang dat het niet comfortabel is op de vloer en te smal. Dat plastic forum zitbad vond ik echt een grote nachtmerrie, ben bang dat ik gewoon te verwend ben voor een nep bad maar mis het zo
I love my Tubble, je zit op lucht trouwens want het onderste gedeelte blaast ook een beetje op
Was laatst im angebot bij westwing maar nu niet meer . Ik heb dat opblaasbare patty brard geval van Kruidvat Ă©n ben dik en ik pas daar in. Tubble is groter! Kan er niet languit in liggen, is het wel te kort voor. Tubble is iets langer ook meen ik. Wel veel werk steeds opblazen, heel goed droog maken en weer leeglatenâŠ
Ik voor mijn loopbaanonderzoek: âik vind het fijn om dingen te creĂ«erenâ
Autocorrect: âik vind het fijn om dingen te cremerenâ
Ok