Wat je even kwijt wil #57

Jammurrrr

1 like

Ik vind het zo chill dat het pas zaterdag is. Het voelt als een zondag en dan is er morgen weer een zondag :heart:

27 likes

Sinds een paar maanden wil ik graag terug verhuizen naar mijn thuisstad zodat ik weer dichter bij mijn familie woon. Ik ben er nu iets langer dan een week geweest (normaal maximaal drie dagen) en het was zooo gezellig. Lekker spontaan dingen gedaan en tot buikpijn aan toe gelachen, zo fijn.
Het is ook een plek die zoveel chiller is om te wonen met een hond en het is ook dichter bij het strand <3 Hopelijk kunnen we dit jaar, of begin 2023, echt gaan verhuizen.

19 likes

Hey mijn toetsenbord heeft een nieuw teken‽

Echt handig‽‽‽

26 likes

Wat een avond en nacht was het me, ik heb nog steeds een mega kater en het gevoel alsof ik overreden ben :joy:

3 likes

Ik vind haar cute

2 likes

Ja echt naar. Wel benieuwd naar het nieuwe seizoen dat komt. Maar las ook ergens dat het daar in dat team sowieso een vrij toxische sfeer was

1 like

Zo kut. Sinds dinsdag een nieuwe telefoon en vandaag viel uit out of the blue uit en krijg ik er geen leven meer in. Ik wilde net alle lieve appjes van iedereen gaan beantwoorden. En nu denken mensen dat ik ze negeer :pleading_face:

Omg ja. Dit kreeg ik een paar jaar terug ook. Dat ik dat jaar 38 keer besteld had en x aantal uur had uitgespaard met koken. Voor mij was dat juist een eye opener om niet meer zoveel te bestellen. Niet zo slim van thuisbezorgd

5 likes

Een wekker op zondag bwah.

1 like

So close :grimacing::pleading_face::rofl:

3 likes

Ik werd net wakker van geschreeuw en gegil. Maar ik was nog zo half in de zone van heb ik wat gehoord of was ik aan het dromen of wat?
Vlak daarna weer een keiharde gil en een vrouw die aan het gillen was help, help, somebody help me. Mijn vriend schrok op dat moment ook wakker. Echt hartslag 300 en we zaten echt van ok wtf moeten we doen is dit echt of niet? (Het gegil kwam van de terror buren naast mij en daar komt wel vaker gegil vandaan maar dan is het feest gegil) Echt vlak daarna begon die vrouw weer echt aan het gillen om hulp. Echt dood eng klonk het.
We hebben toen gelijk 112 gebeld. Van hiernaast kwamen er vlak na ons telefoontje nog wat harde geluiden maar verder is het nu stil.

Ik vind het echt zo scary want die vrouw klonk echt in nood :cry: hopelijk is er snel hulp gekomen vanuit politie/ambulance (ik kan de ingang van dat huis namelijk niet zien) of iemand die in dat pand woont die er heen is gegaan.

17 likes

Dit ben ik twee jaar geleden ook gaan doen, en het is ook zo stom om jezelf die dingen niet te gunnen, want je gebruikt het ook veel:

• fijne pyama’s en badjassen
  • goede pantoffels
  • goede handschoenen
  • een fijne buitenjas die echt goed tegen de kou en nattigheid kan

Dit jaar heb ik met kerst voor mezelf goede en mooie snowboots gekocht, beetje raar nu met 14 graden, maar die dingen gaan toch jaren en jaren mee. Elk jaar vloeken als er “ineens” sneeuw lag en nu ben ik voor eens en altijd een voorbereid mens.

39 likes

waar heb je die fijne pyjama’s vandaan?

Yas hier dezelfde epiphany! Als je toch bezig bent:

• Elektisch dekentje
  • Een goeie regenjas
  • Een badmuts (serieus, mijn krullenkop die ik niet elke douchebeurt wil wassen ging full on pluis als ik hem gewoon niet onder water stak. Life changing aankoop).
  • Stevige, waterdichte wandelschoenen
3 likes

Welke badmuts heb je?
Ik heb twee jaar terug een veel te dure badmuts bij de Douglas gekocht (Styledry, doe het niet) die voor geen meter werkt omdat de helft van m’n haar er niet eens in past.
En zulk lang haar heb ik nou ook weer niet.

2 likes

Vakantie weekje ging te snel :weary:

15 likes

Ik krijg vandaag collega’s op visite en ben dan zenuwachtig wat ze van mijn appartement zullen vinden en heb natuurlijk flink gepoetst (dat doe ik elk weekend haha niet alleen voor hen), maar ik voel me er echt raar door :joy: beetje zo’n gespannen gevoel als vroeger voor m’n verjaardag of sinterklaas.

En dat op je 25e. Lekker irrationeel. Boeiend wat ze vinden. Maar ja voel het toch.

4 likes

Ik had op oud en nieuw in m’n duim gesneden tijdens het koken, hele avond pleisters vervangen. Nu zit ik bij de huisartsenpost, omdat de flits van het sterretje m’n oog heeft beschadigd 🥲
Hopelijk is dit geen voorbode voor de rest van het jaar

6 likes

Jouw jaar begint goed :joy:

1 like