Wat je even kwijt wil #57

Blijf deze week maar thuis, voor het geval dat

1 like

Soms als ik iets koop of doe dat we vroeger niet konden betalen of doen omdat er simpelweg geen geld voor was, dan kan ik zo melancholisch terugdenken aan banale momenten die me blijkbaar toch zijn bijgebleven. @Enthusiasm, jij had een tijdje geleden ook zoiets gepost denk ik.

Ik heb net een abonnement afgesloten op een magazine, iets van €26 pm. Ik kreeg meteen een flashback naar mijn schooltijd waar we af en toe voor knutselen of andere creatieve bezigheden tijdschriften en kranten moesten meenemen naar school. Ik kon dat nooit doen.
Mijn mama was een alleenstaande allochtone moeder met geen sociaal vangnet die geen geld had om tijdschriften/kranten te kopen noch had ze een sociale kring om die dingen aan te vragen. Ik vond dat toen zo beschamend als jong kind. Ik weet dat ik ook boos werd op mijn moeder want ja, al mijn klasgenootjes hadden dat wel en wij niet? Echt zo stom eigenlijk, maar je beseft dat natuurlijk niet.

Ik hoef ook geen medelijden door deze post, maar af en toe komen zulke herinneringen terug bij dingen die ik mij nu wel kan permitteren.

67 likes

Ik word met enige regelmaat uitgelachen dat ik bang ben voor beestjes zoals vlinders en motten. (Ik krijg echt rillingen van dat enge gefladder) En ik vind het altijd zo flauw want ik lach andersom mensen die bang zijn voor spinnen of muizen ook niet uit terwijl die dieren ook “niets doen”. Gister zat er een flinke spin in de logeerkamer v mijn schoonouders waar ik sliep en die zet ik zonder angst gewoon buiten. Foto in spoiler!!!

Samenvatting

7 likes

Welke snowboots heb je gekocht?

Ik ben daar ook bang voor :grimacing: en inderdaad, spinnen doen me dan weer vrij weinig. Dus je bent niet alleen haha.

4 likes

Ugh afgelopen week vrij geweest en het was echt zo heerlijk. Geen ruk gedaan, amper mensen gezien, alleen maar gechilld. Echt geen zin mijn hol weer uit te moeten komen, en weer een broek aan te moeten trekken.

26 likes

Pfff ik moet echt gaan stofzuigen en dweilen, maar ik kan me hier echt al dagen niet toe zetten. Terwijl het helemaal niet zoveel werk is! Heb echt een schop onder mn kont nodig.

3 likes

Saaaaame. Ik ga straks echt beginnen :joy:

3 likes

@Amoruccio @Bakkes
Doe het nuuu! Dan ben je er over een uur vanaf!
Ik heb de afgelopen dagen echt letterlijk alles opgeruimd en schoongemaakt en ik voel me heerlúk! Frisse start van 2022

3 likes

Oh dat idee had ik dus ook haha, maar hier niet gelukt.
Je hebt gelijk, aan de bak!

1 like

Man en ik liggen nog te chillen in bed, kind kijkt onder tv. Heerlijke zondag :v:

4 likes

Mijn vakantie zag er precies zo uit en ik heb echt spijt dat ik geen twee weken vakantie heb genomen. Elke keer denk ik weer: weekje is ook lekker maar dan heb ik na die week spijt 🥲

4 likes

Mijn vriend en ik hadden een woning in Reuver op het oog. Nou daar gaan we nu dus niet meer heen :rofl:

Vriendin van me is met extreme buikkrampen en continue braken vannacht naar de spoed gegaan. Gewoon een plotselinge acute pijn. Helemaal krom van de pijn. Daar bloed geprikt op infectie waardes en hebben ze morfine en een zetpil gegeven voor de pijn. Geen virus, ook geen blindedarm.
Maar nu gaat ze weer helemaal kapot van de pijn, helemaal kreunen en krom en moest ze weer terugkomen naar de spoed. Houdt niks binnen, maak me helemaal zorgen natuurlijk.

7 likes

Hebben ze gekeken naar een verdraaide eierstok? Ik ben absoluut niet van zelf dokteren, maar het zusje van een vriendin is vorig jaar zo ook naar huis gestuurd en bleek een verdraaing van de eierstok te zijn.

Omg dat klinkt zo focking pijnlijk

1 like

Schijnt het ook echt te zijn! Zij braakte ook echt van de pijn.

2 likes

Ik ben (nog steeds) kneiterbrak op het werk en morgen weer de hele dag, laat me slapennnnn

1 like

Van Sorel, vind ze super cute.

https://www.zalando.nl/sorel-glacy-explorer-shortie-veterlaarzen-so611y005-o13.html

12 likes

15 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Vegetarisch eten