Wat je even kwijt wil #57

Wat ga je maken? Ik heb er ook sinds kort 1, voor snacks en aardappels en bijv. Crispy chicken vind ik het ideaal, ik gebruik minder olie dan wanneer ik mn aardappels in de pan bak.
Maar verder nog even uitvogelen wat ik er nog meer mee kan!

Jaa maar ik werk onregelmatig en vaak in het weekend dus 3 dagen achter elkaar vrij komt niet heel vaak voor. Wel heerlijk, maar ook extra moeilijk om weer te gaan werken.

1 like

Britse mannen zijn leuk hoor… tot ze beginnen te praten

1 like

Dan zijn ze extra leuk :face_with_hand_over_mouth:

18 likes

Ello luv!

12 likes

Heel simpel ovenfrietjes en vissticks :joy: Ovenfrietjes lukken in mijn gewone oven redelijk goed alleen moeten ze er wel echt lang in. En vissticks blijven altijd slap. Dus dat zou wel echt een pluspunt zijn.

1 like

Moet wel lukken denk qua knapperigheid! Eet smakelijk!

1 like

Ik kan de hele dag al wel janken en voel me eenzaam ofzo? Terwijl ik dat niet ben geweest, want eerst gewandeld met een groep en daarna een tijd bij mijn fwb (die overigens ook wat minder in zijn hum was).
Gelukkig kan ik straks naar bed.

1 like

Ik vind het ook altijd een afknapper, bij mannen en vrouwen. Maar ik vind eigenlijk elk accent kut, inclusief die van mezelf met m’n Leidse R.

Sommigen mensen kunnen gewoon heel mooi praten, in wat voor accent dan ook. De meesten mensen hebben geen fijne spreekstem.

2 likes

Wat is een leidse R

Laat maar heel nuttig filmpje bekeken: Leids voor Beginners - YouTube

1 like

vreemd genoeg heb ik dat dus ook wel eens wanneer ik een paar dagen met mijn nieuwe vriend ben geweest en hij weer naar huis gaat. Soort van reset en dan wordt ik weer steeds meer mezelf?

1 like

Bij mijn ex had ik dat wat jij zegt ook vaak, maar in dit geval had ik het al voor hij me uitnodigde om nog even bij hem te komen hangen. Hij zei ook steeds: ‘Je bent echt ontzettend stil. Gaat het wel?’ (Meestal ben ik best druk/aanwezig en nu was hij de drukste).

1 like

Over de ovenfriet ben ik super enthousiast, het was heel snel klaar + perfect qua knapperigheid. Over de vissticks nog niet enthousiast. Die hebben we net weer terug gedaan, hopelijk zijn ze zo beter

1 like

Dus je wilt een crematorium werken? Of lasser worden

1 like

Ja echt stom, ik heb dat dus ook en hij merkt dat ook via de app. Juist omdat ik heeel goed ben in afsluiten want emoties is een gevoel en kun je uitzetten enzo. maar goed.

1 like

Vissticks zijn ook gewoon niet te nassen.

4 likes

Je brandt die krengen ook makkelijk aan

1 like

Haha het is mijn vieslekker eten. Maar ik vind ze vanavond ook niet te nassen :rofl:

1 like

Geen idee ik maak ze nooit want vind ze goor haah

2 likes

Ik heb dit ook precies zo. Wéér thuiswerken, terwijl ook nog de meeste collega’s nog vrij zijn én ik een groot project moet overnemen van iemand (voor de komende maanden waarschijnlijk). Zie er echt tegenop.

1 like