Long story short: mijn crush (met een relatie van 10 jr) heeft opeens opgebiecht dat hij mij leuk vindt maar absoluut niet ontrouw is en een beetje de weg kwijt is, kwam compleet uit het niets voor mij, dacht dat het heel platonisch was, en pf hij was zo kwetsbaar dat ik hem nog leuker vind maar heb eigen belang a/d kant gezet en hem herinnerd aan dat het gras altijd groener is aan de overkant, dat je ook kan besluiten om niks te doen met een ‘verliefdheid’ etc. en dat vriendschap ook heel waardevol is
Maar echt alles stond even op z’n kop bij mij haha en ik “mag” het met niemand delen, of ja daarmee wordt het natuurlijk ook groter en ingewikkelder en dat is niet de bedoeling maar mijn hoofd ontploft een beetje
Dus toch maar ‘anoniem’ even delen hier, en zo lekker op vakantie
, hopelijk even loslaten!

voel me ook al veel beter, dus ik ben de booster gaan halen. Echt zo blij dat het allemaal zo goed geregeld is hier
180 km verhuizen is toch niet niks. Maar het is het wel waard want het samenwonen is zo fijn en ik heb er vertrouwen in dat werk en hobby’s goed gaat komen. En ben super blij met Bumble Friends!!!

En een andere meid zie ik deze week voor de 3e keer. En ik heb een nieuwe match die me vroeg of ik deze week wilde wandelen dus wie weet! Ik had van de zomer ook al met iemand afgesproken, nog voor mijn verhuizing, elkaar twee keer gezien maar dat klikte niet zo in real life. Maar ik ben dus wel echt heel positief!