Ja soms is het inderdaad ff kijken wanneer ze goed zijn, check ook vaak tussendoor
Love dit filmpje
mijn uitstrijkje gaf hpv aan en nu heb ik dat gegoogeld icm wat andere klachten die ik heb. ik ben totaal geen hypochonder maar krijg nu toch de zenuwen want er wordt niet eens iets ánders genoemd dan kanker
Ja ze gingen van slappe hap naar een soort van gortdroog
Meh dat is jammer!
Ja nogal. Mijn frietjes en salade er bij was gelukkig lekker en genoeg. Mijn vriend heeft wel 3 vissticks naar binnen gewerkt alsof er niks aan de hand was
Morgen maar wat anders uit testen
Ik hou echt van ouderwetse advocaat met slagroom
Waar ik aan denk bij ouderwetse advocaat.
Hier heb je twee ouderwetse advocaten. De slagroom moet je zelf regelen
@LazySusan blijkbaar hebben wij allebei behoorlijk slechte humor
Heb nu het beeld dat je zit te sabbelen aan de hand van de gebroeders Anker. Wiens hand mag je zelf bepalen
Ik ga stuk hoe iedereen hier exact hetzelfde denkt. Love iedereen hier
Ouderwetse advocaat zal vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn, bedankt he jongens!
Dat was een advocaat tot 2013, zou nu wel inmiddels bedorven zijn
We zitten een Nederlandse serie te kijken en net als er een lijk wordt gevonden, roepen mijn vriend en ik allebei tegelijk; Y’all wanna see a dead body? Die quote wordt echt nooit oud.
Het is begin januari dus ik ben nu sowieso een jaar van mijn energiedrink verslaving af. (Als ik nu aan die geur denk begin ik al bijna misselijk te worden)
Laat ze nog maar eens checken op blindedarm met een echo. Zo hebben ze het bij mij ook pas na 1,5 dag ontdekt!
Ik was opgenomen en had al een scan gehad, meermaals bloedonderzoek en lichamelijk onderzoek, gynaecologisch onderzoek,…
Toen kwam ‘s avonds de spoedarts omdat hij wou dat er toch ook nog een echo gemaakt werd door een goede echoscopist en die heeft het uiteindelijk ontdekt.
Heb flink wat antibiotica nodig gehad achteraf.
Ik heb de thuisversie gedaan, ga donderdag naar de huisarts. Is vast niks, ze moeten gewoon googelen op symptomen strafbaar maken ofzo. Met de doodstraf heuehuehe