Wat je even kwijt wil #57

Welke volidioot rijdt er om 11 uur in een woonwijk toeterend weg? Op de brandstapel ermee :fu:.

2 likes

Ik heb Midnight Library uit en vond het echt een goed boek, lang geleden dat ik maar wou blijven lezen en de boodschap erachter vind ik ook heel mooi

9 likes

Had zondag al dat ik een beetje duizelig was terwijl ik in bed lag, maar nu heb ik het weer… zit me al gelijk druk te maken of ik contact met de HA moet zoeken, maar zondag ging het ook vanzelf weg dus misschien is dat wat overdreven

Drink je wel voldoende? Ik had een lage bloeddruk omdat ik soms dagen lang niet dronk of net 1 kopje thee (dat vergeet ik serieus) waardoor ik steeds duizelig was.

4 likes

Ik lig al sinds 4 uur wakker :crying_cat_face::crying_cat_face:

1 like

Vandaag mijn eerste werkdag op nieuwe werk. 5u de wekker en ben er nu bijna. Ben zo benieuwd.

24 likes

Yugh, geen zin vandaag.
Is het al weekend? 🥲

6 likes

Nee helaas, maar zaagmans heeft wel weer de week doormidden gezaagd :thumbsup:

11 likes

Ik ook niet! De week gaat zoooo traag :weary:

Goeie! Daar ontbreekt het inderdaad nog wel eens aan… ik ga er op letten!

1 like

Een bekende van mij woont in Virginia waar het hevig gesneeuwd heeft. Ze heeft al sinds maandagochtend (lokale tijd) geen stroom en water meer. De propaanhaard die ze had is stuk gegaan, ze is door de stroomuitval een koelkast vol eten kwijt en normaal gesproken heeft ze een BIPAP-machine nodig om te slapen. Het kan nog dagen duren voor ze weer stroom heeft omdat veel wegen geblokkeerd zijn. :disappointed_relieved:

1 like

Ik kreeg gisteren mail van de notaris met de afrekening van het uitkoop gedeelte van mijn oude huis (Ben uitgekocht) en ik vind het zo eng om zoveel geld op mijn rekening te krijgen. nieuwe docs en PC here i come. (En daar gaat het dus al mis LOL)

10 likes

Ik heb na de uitkoop ook gewoon een deel aan mezelf uitgegeven als beloning en afsluiting van een periode. Heb er een wat duurder horloge van gekocht en een bedrag op een aparte spaarrekening waar ik dingen van mocht kopen zonder me schuldig te voelen. De rest gelijk op de spaarrekening gezet en daar blijf ik ook braaf vanaf. Ik ga in deze markt toch niet gelijk iets anders kopen, dus ik heb het geld ook niet gelijk weer nodig.

4 likes

Toch nog 2 uurtjes geslapen! Hopelijk jij ook

1 like

@Enthusiasm hoe is het nu met jou en je vriendin?

3 likes

Dat is dus ook een beetje mijn plan, al voel ik me dan alweer schuldig over nieuwe docs en een nieuwe PC. maar wat je zegt als beloning en afsluiting. Ga ook mijn rijbewijs er weer van oppakken. Dus eigenlijk is dat een investering!

7 likes

Hee ik ga het ook doen! Donderdag begin ik. Ben heel benieuwd!

2 likes

Ik zou het gewoon doen, tenzij je op korte termijn weer een huis wilt kopen. Maar het is een klote periode geweest, je hebt opeens veel geld op de bank, verwen jezelf een beetje. Rijbewijs is idd ook nog eens gewoon een hele goede investering! En dan dus gewoon een bedrag reserveren daarvoor, de rest echt niet aankomen. Ik zag dat aparte spaarpotje gewoon als eentje buiten de boeken, als ik er geld van uitgaf dan hoefde ik het ook niet in m’n kasboek te zetten ofzo.

2 likes

Nee ik was niet van plan om in de toekomst heel snel een nieuw huis te gaan kopen. en als ik dat wel doe dan wil ik dat het huis van mij is en niet meer 50/50. Ik voel me gelijk een stukje minder schuldig. Heb ook wel echt zin in nieuwe pc etc. het is niet super hard nodig maar het is gewoon fijn om wat parts te gaan upgraden.

3 likes

Joh, zie het ook als iets waar je jaren hard voor gewerkt heb. Nu zit het niet in stenen meer.
En het is niet morgen ineens weg, docs en een pc doe je lang mee.

3 likes