Wat je even kwijt wil #57

Volgende keer heb ik wel Hocus Pocus iedereen kan toveren in mijn hoofd

Of Welkom bij de drie biggetjes

3 likes

Ik heb op mijn allereerste part-time dag in mijn leven vanochtend anderhalf uur gewandeld met een vriendin en vanmiddag de hele zolder opgeruimd en schoongemaakt waarbij 3 volle vuilniszakken naar de container zijn gegaan. Who am I? 😵‍💫

15 likes

Ik kwam gisteravond maar niet in slaap door
A B C D E F YOU AND YOU MOM AND YOUR SISTER AND YOUR JOB
Enz

19 likes
4 likes

Ik heb 5 maanden :thumbsup:

3 likes

Op Tiktok kwam ik liedjes tegen die ik helemaal geweldig vond in de onderbouw van de middelbare school, zoals Sugababes, Jessica Simpson, Stacie Orrico. Love it😍

11 likes

Zo, wij worden even uitgenodigd voor het 60e-verjaardag feest van mam’s halfbroer volgend weekend. Corona, wat is dat? en we gaan uiteraard niet nee

Ik merk ook weinig van de maatregelen. Dit jaar wordt het al meer genegeerd?

1 januari zagen wij dat mijn schoonfamilie allemaal bij elkaar waren met oud op nieuw
Ze hebben ons niet eens meer gevraagd :joy:

1 like

Mn to do app heeft blijkbaar een jaaroverzicht gemaakt

Ik gebruik het alleen als boodschappenlijstje

108 likes

Ik vind nasi een prachtig doel hoor!

6 likes

Heb net een haartoner in mn haar gedaan en niet de juiste hoeveelheid developer erbij gedaan. Ik heb 1:1 gedaan ipv 1:2 :pleading_face: hoop heel erg dat mn haar niet verneukt is nu :sob::sob:

4 likes

Oh jeej daar gaan we weer.

91 likes

Hoe vaak was jij je gordijnen?

10 likes

Minder vaak dan mijn bh’s

2 likes

Mijn cavia was ik nog vaker

9 likes

Hele fijne tips dit! Misschien dat ik ook een laagdrempelige yoga challenge ga proberen.

Wat een tijden waren dat

21 likes

Door de Belgen nog wel :o

1 like

Haha jaaa en dit ook “Tijdens die discussie verwijten bewindspersonen elkaar vanuit de emotie te reageren.”

2 likes

Zou je hem of z’n verhalen ook wantrouwen als je niet van z’n verleden af wist?

1 like