Zo herkenbaar dit, ik krijg echt een minderwaardigheidscomplex van mijn gespiegeld beeld. Maar via Teams zie ik er juist beter uit dan normaal, vooral met het goed licht zie je niet eens mijn probleemhuid haha.
Ik heb mijn laptop zelfs aan de andere kant van mān bureau gezet zodat de webcam mijn goede kant pakt voor Teams
Ik kan deze optie nooit vinden
Gewoon in app (dus niet in een meeting zelf) naar settings, video en dan ātouch up my appearanceā. Daar kun je overigens ook instellen dat je gespiegeld wordt.
Ik vond weer eens geld op straat. Na eerder al een portemonnee van een brugklasser en eentje met 800 euro gevonden te hebben vond ik vandaag los 10 euro op straat.
Heb je die portemonnees toen teruggegeven of heb je het geld gehouden?
Ben dan altijd wel benieuwd.
Altijd leuk als vrienden in winkels werken. Ik heb nu weer lekker een nieuwe scrub en koffie .
Ohja. Het is geen wondermiddel
In de ene zat vrijwel niets (ja, 5 euro). Maar heb de lege bij de middelbare school waar ie lag afgegeven (met de 5 euro) en andere portemonnee netjes naar de politie gebracht (wist niet dat het bij de gemeente moest toen)
Ik voel me altijd net een klein kind als ik met een winkelwagentje loop, alsof ik nog veel te klein ben om zoān ding te gebruiken.
dit heb ik met mn kinderwagen
Heb mijn bed verschoond en opgemaakt en daarna ben ik er een half uur in gaan liggen omdat ik moe was van het opmaken van mijn bed
Ik ben echt een lui monster š„²
Mood
Ik heb net even twee sollicitatiegesprekken gefixt. Als dit een voorbode voor de rest van “22 is vind ik het wel prima!
Die zijn altijd op hier
Ik heb zoān sunset projectielamp gekocht gisteren en hij is vandaag bezorgd als het goed is. Ik ben nu onderweg naar huis en helemaal hyped lol, hoop dat het geen grote teleurstelling gaat zijn :ā)
Ik heb ooit eens als een idioot staan zoeken naar de rem met mijn voet. Is ook echt belangrijk om de winkelwagen met een bloemkool en zak aardappelen erin op de rem te zetten als je hem even wegzet.
Wat staat er op dat rgk shirt
Surfers
Beach
Land
San Diego