Wat je even kwijt wil #57

Zo herkenbaar dit, ik krijg echt een minderwaardigheidscomplex van mijn gespiegeld beeld. Maar via Teams zie ik er juist beter uit dan normaal, vooral met het goed licht zie je niet eens mijn probleemhuid haha.

2 likes

Ik heb mijn laptop zelfs aan de andere kant van m’n bureau gezet zodat de webcam mijn goede kant pakt voor Teams :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik kan deze optie nooit vinden :sob:

2 likes

Gewoon in app (dus niet in een meeting zelf) naar settings, video en dan ā€œtouch up my appearanceā€. Daar kun je overigens ook instellen dat je gespiegeld wordt.

4 likes

:partying_face: Ik vond weer eens geld op straat. Na eerder al een portemonnee van een brugklasser en eentje met 800 euro gevonden te hebben vond ik vandaag los 10 euro op straat.

6 likes

Heb je die portemonnees toen teruggegeven of heb je het geld gehouden?
Ben dan altijd wel benieuwd.

3 likes

Altijd leuk als vrienden in winkels werken. Ik heb nu weer lekker een nieuwe scrub en koffie .

7 likes

Ohja. Het is geen wondermiddel

In de ene zat vrijwel niets (ja, 5 euro). Maar heb de lege bij de middelbare school waar ie lag afgegeven (met de 5 euro) en andere portemonnee netjes naar de politie gebracht (wist niet dat het bij de gemeente moest toen) :slight_smile:

5 likes

Ik voel me altijd net een klein kind als ik met een winkelwagentje loop, alsof ik nog veel te klein ben om zo’n ding te gebruiken.

18 likes

dit heb ik met mn kinderwagen

21 likes

Ook voor jou is er een formaatje hoor.

9 likes

Heb mijn bed verschoond en opgemaakt en daarna ben ik er een half uur in gaan liggen omdat ik moe was van het opmaken van mijn bed

Ik ben echt een lui monster 🄲

22 likes

Mood

2 likes

Ik heb net even twee sollicitatiegesprekken gefixt. Als dit een voorbode voor de rest van “22 is vind ik het wel prima!

7 likes

Die zijn altijd op hier :sob:

1 like

Ik heb zo’n sunset projectielamp gekocht gisteren en hij is vandaag bezorgd als het goed is. Ik ben nu onderweg naar huis en helemaal hyped lol, hoop dat het geen grote teleurstelling gaat zijn :’)

15 likes

Ik heb ooit eens als een idioot staan zoeken naar de rem met mijn voet. :sweat_smile: Is ook echt belangrijk om de winkelwagen met een bloemkool en zak aardappelen erin op de rem te zetten als je hem even wegzet. :crazy_face:

5 likes

Wat staat er op dat rgk shirt

2 likes

Surfers
Beach
Land
San Diego

:surfing_woman:t3:

6 likes