Wat je even kwijt wil #57

Ik heb zo veel zin om morgen naar Giethoorn toe te gaan. M’n vriend gaat mij rondvaren in een punter zonder elektriciteit en we gaan lekker wandelen in de omgeving. Misschien ook nog wat toeristen aanvaren haha.

10 likes

It’s me: 1 van die mensen die hun booster afspraak niet goed noteerde en een week te vroeg op kwam dagen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Toen ik daarna in de auto snel een nieuwe afspraak voor vandaag probeerde te maken kwam er helemaal een verkeersregelaar naar me toe om te vragen wat er gebeurd was en of ik misschien bang was geworden😲 zo lief.

67 likes

De grote vraag is of je hem nu wel hebt gekregen of helemaal voor niks daar was?

Helemaal voor niks, maar mag nu wel morgen!

5 likes

Congratulations for having me.

13 likes

Nu alweer toe aan vakantie. Gelukkig is het over 2 dagen weekend

5 likes

Ik vind Zoom juist fijner! Lijkt een mooier “filter” ofzo op te zitten. Of het had iedere x toevallig te maken met lichtinval bij mij

2 likes

Morgen komt eindelijk mijn Lush bestelling binnen. Echt zin om al die ballen in bad te gooien. En me dan na vijf minuten te vervelen en het koud te hebben.

11 likes

Bezichtiging is geannuleerd want huisje is verhuurd. Godverdomme ik word hier zo moedeloos van.

4 likes

Ja denk het wel :slight_smile: zou het net zo als nu eerst t voordeel van de twijfel geven maar als het regelmatiger gebeurd het net zo goed vreemd vinden.

Mijn vriendin heeft weer stroom! :heart: Het eerste wat is ze is gaan doen is haar mobiel en laptop opladen. :joy:

28 likes

Mijn haar ruikt zooo fucking lekker nu hmm, ik heb deze conditioner echt gemist. Zit de hele tijd aan mijn haar te snuffelen.

Samenvatting

21 likes

Ik krijg de hele tijd MLM adds op insta :sob::sob::sob: en er zijn geen uber eats bezorgers in de buurt. Hallo maccie???

Ik wil echt weer eens House M.D. rewatchen. Leukste ziekenhuisserie out there.

5 likes

Ik ben zo blij dat er screenprotectors bestaan voor onhandige mensen zoals ik. Ik stapte net uit de auto en had niet door dat mijn telefoon nog op mijn schoot lag, dus hij viel met het scherm naar beneden op de straat. Dit soort dingen gebeuren me zo vaak. Maar gelukkig weer alleen de screenproctecor kapot

2 likes

Omg ja! Al ga ik ook goed op dagelijks ER op RTL, zijn inmiddels aangekomen in seizoen 5 alweer. Dus daarna door met House. En dan Scrubs. :heart_eyes:

2 likes

Die heb ik laatst weer helemaal gekeken. Blijft mijn favo ziekenhuis serie.

1 like

Waar kijk je dit? :see_no_evil:

3 likes

Ik baal zo dat ik punten tekort kom voor die Hema tompouce muts :joy:.
Hema maar een berichtje gestuurd of ze punten over kunnen schrijven van het account van mijn moeder haha

4 likes

Ik voel me de laatste paar dagen echt weer mehh. Ik wil gewoon weer iets leuks gaan doen in plaats van alsmaar thuis zitten of weer ergens gaan wandelen. :slightly_frowning_face:

13 likes