Wat je even kwijt wil #57

O no they back :cry:

23 likes

Ik dacht dat je sarcastisch was, hier is het al de hele dag mistig.

2 likes

Hier dus ook al de hele dag mistig. urgh. :unamused:

TLC komt naar België, ik ben satijnen sets aan het shoppen.

17 likes

Omg, jaloers!

8 likes

Koop jij ook maar je set.

10 likes

Ziet u wel eens mensen die er niet echt zijn?

1 like

Ja ik zie mensen zweven boven stoelen :cry:

Overigens zag ik later pas dat die mannelijke pop dezelfde is als van de vorige foto, maar dan met z´n hoofd weer rechtop. Dus ik denk dat voor hem de pillen toch lijken aan te slaan! :thumbsup:

7 likes

Hier was het ook mistig 🥲

7 likes

Ik was de hele dag al aan het haasten en rennen. En ik loop nu net buiten zag een bankje dat nog precies in een flauw zonnetje staat dus ben daar gaan zitten ipv door haasten en rennen. Heerlijk :sunny:

11 likes

Ik zit er even doorheen, alle collega’s met wie ik in de komende paar weken een shitload aan tentamens na zou kijken zijn ziek (geen covid trouwens). Ik zou nu dus eigenlijk driedubbel zo hard moeten werken om te zorgen dat het goed gaat komen maar ik ben gewoon soort van verlamd van de stress.

Kan je niet contact opnemen met een leidinggevende? Dit lijkt me overmacht; kan toch niet de bedoeling zijn dat jij alles overneemt en binnen dezelfde tijd even nakijkt. Echt niet jouw probleem hoor. Zou het nu direct aankaarten en gewoon je normale aandeel doen.

6 likes

Net kwam mijn broer na 36 uur vliegen en 2 jaar Nieuw-Zeeland na school mijn schoolplein op (was negatief op Schiphol)

Het was echt All you need is love dramatisch, rennen en knuffelen en veel tranen (aan mijn kant lol).

Merry Christmas hè!!!

96 likes

Ja eens, @anon53137221 bij ons springt er dan altijd iemand bij en/of wordt verlenging van de nakijk termijn aangevraagd. Suf dat je hier zelf achteraan moet maar zou het wel even doen!

? Wat een rare eerste reactie dit. Juist super leuk en attent vind ik van die baas. Bij ons heeft het management dat vorig jaar ook deels gedaan, werd echt zo gewaardeerd door mensen die al fulltime thuiszaten.

26 likes

@anon81733682 Hebben jullie helemaal gelijk in hoor, de leidinggevende is ook al bezig dingen te regelen. Maar ik heb teveel verantwoordelijkheidsgevoel en ik haat het gevoel om de controle te hebben verloren. :cold_sweat: Heb mezelf er gelukkig van kunnen weerhouden om te zeggen dat ik een groter aandeel op me neem. En volgende week ga ik ook gewoon lekker een paar dagen weg. :fu:

4 likes

Open doen met mondkapje en zeggen dat je aan het snotteren bent?

Ik heb een boek gekocht, tweedehands, uit 1949. En de binnenkant is ALS NIEUW, lijkt ongebruikt. Zo blij mee. De stofomslag heeft wat kleine beschadigingen, maar minimaal en dat is natuurlijk ook de functie van een stofomslag. Maar de binnenkant is zoooo netjes.
Met tweedehands boeken die ik niet kan inzien voor ik ze bestel wisselt het weleens, het is altijd een gok om die te kopen. Dit is veruit de beste staat waarin ik een tweedehands boek heb gekocht, zeker voor die leeftijd. Ik ben zo blij. :heart:

34 likes

Dat is echt totaal niet wat ik zeg… Maar goed, waarschijnlijk komt die man of vrouw alleen dat kerstpakket langsbrengen, met hooguit een kort praatje aan de deur, dus ik zou me geen zorgen maken over ongewenste gasten in huis.

7 likes

Nou ik wou net zeggen, hier is het überhaupt de hele dag niet licht geweest voor mijn gevoel. Dikke mistlaag. Ik wil ook zon

1 like

Ik zit op Bumble BFF en er zijn echt zoveel mensen die mij leuk lijken! Nu maar hopen dat ik matches krijg. :sweat_smile:

9 likes