Ik ben extravert maar ik zou t zo irri vinden als mn baas zou komen. Moet je helemaal ongemakkelijk hehehe jaa dankje jaa fijne kerst hehe doen. Nee dankje. Ik wil die doos en dan lekker in mn eentje teleurgesteld uitpakken (eerlijk tis altijd troep)
En dan kan je het zoveelste fonduesetje weer naar de kringloop brengen.
Kun je niet even verstoppen of āeventjesā weg zijn?
Ik vond dat ook maar op de een of andere manier kan ik de gesprekken niet lopend houden. Maar dat had ik bij datingapps ook altijd al⦠dus als iemand nog tips heeft
Je had dus wel matches! Dat geeft mij al hoop, haha. Heb je ook afgesproken met mensen of bloedde het al dood op de app?
Bloedde juist al dood op de app! helaas, maar ik ben echt een hele slechte apper
Ik heb een vriendin aan die app overgehouden.
Ik ben bezig met de verjaardagscadeaus voor mijn vriend en ben zo excited dat ik het jammer vind nog even te moeten wachten tot zijn verjaardag haha.
Awesome! Ben blij voor je! Duurde het ook een tijd voordat je haar āvond?ā
Maar heeft dit echt nog met introvert zijn te maken? Ik vind het lastig te begrijpen merk ik! Vind je het dan ook vervelend om iets aan te nemen van een postbode? Of is dat echt iets compleet anders?
Nee het was na 2 dagen. Maar dit was echt veel geluk hebben. We hebben veel gemeen, wonen in de omgeving en maken beide makkelijk contact. Ik heb juist weer weinig geluk met relatiedating online.
Ik ben extraverte naar zou het vervelend vinden als een van mijn managers zo op de stoep zou staan met een kerstpakket. Dan voel ik me opgejaagd.
Ik kreeg net een mail dat ik nog ergens langs moest dus ik ben gaan wandelen en met een omweg terug. Echt zo fijn om door een wijk te struinen en alle kerstlichtjes te zien. Zou echt vaker moeten wandelen maar krijg mezelf er vaak niet toe gezet. Hopelijk is dit een goede remindervoor mezelf
Maar weer eens begonnen met de zoektocht naar simpele oorbellen van goede kwaliteit die niet al te duur zijn.
De kerstdrukte op mijn werk is nu echt begonnen. 10 fietstassen vol post vandaag.
Ik denk dat de meerderheid hier niet van ongevraagd bezoek houdt, en al helemaal niet als het je baas is. Maar in dit geval gaat het waarschijnlijk helemaal niet om bezoek toch? Dat vond ik raar aan je reactie, dat een gebaar wat lief bedoeld is direct zo negatief wordt opgevat. Niet dat je introvert bent of niet van ongewenst bezoek houdt.
@LastYoungRenegade ik heb een tijdje bij de post gewerkt en kerst was mijn favoriet, met al die gezellige kerstkaartjes! Maar goed, ik moest ook alleen sorteren, en het niet langsbrengen.
Sorteren vond ik ook wel leuk! Ook een tijdje gedaan naast het bezorgen. Maar bezorgen blijft pittig, haha.
Ik wou dat ik een kastje had aan huis, dat de postbode het daar kon dumpen
Als ik merk dat het een beetje klikt, vraag ik vrij snel om af te spreken, meestal na een dag of 2 chatten. Meestal als ik dat niet doe, bloedt een gesprek na max een week wel dood.