Wat je even kwijt wil #57

Hoe kom je daaraan?! Ik zie hem niet op de site!

1 like

Je kunt hem kopen met Hemapunten. Heb je een klantenpas? Want daar spaar je de punten mee. Je hebt er 200 nodig voor een muts.

2 likes

Ohh tuurlijk. Nee helaas die heb ik niet!

Ik heb wel voldoende punten, die vervallen binnenkort en was niet van plan er nog iets mee te doen. Ik kan zaterdag even voor je kijken of ze hem hier hebben en evt tegen verzendkosten naar je opsturen?

2 likes

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om weer naar school te gaan (highschool dropout). Nu gaf de opleiding aan maandag met mij te willen bellen (na het toesturen van mijn verhaal en motivatie), dat ik erg gemotiveerd over kom en dat ik een leuk vakgebied gekozen heb. Ik hoop zoooo dat ik maandag goed nieuws krijg, ben er gewoon echt zenuwachtig van. Ik wil dit zo graag! Ergens denk ik van wel gezien de mail, maar wil ook niet tĂ© enthousiast worden
 in ieder geval hoe dan ook trots op mezelf dat ik deze stap gezet heb😄 dus duim meeeee!

92 likes

Toi toi toi

2 likes

Je kunt eventueel ook de voucher kopen een een screenshot van je klantenkaart doorsturen! Zo hebben chesirecat en ik het ook gedaan :blush:

2 likes

oh dat zou super lief zijn! Ik stuur je een berichtje!

2 likes

Oh top, dat wist ik niet, nog makkelijker @Max!

Ik voel me matig en heb stiekem helemaal geen zin om straks nog naar buiten te gaan, ook al weet ik dat het een leuke afspraak is.

1 like

Ik heb opeens hele erge stekende pijn in mijn rug wtf

1 like

Ik heb me na 2 dagen ziek zijn vanochtend weer beter gemeld en ik heb zo een shift van 19:00 tot minimaal 00:00 en ik heb zo geen zin. Ben echt bang dat ik er dan achter kom dat het toch niet gaat en dat ze me niet geloven op werk

Vind het ook heel leuk. Die aflevering op die kerstmarkt met die kabelbaan :joy:

4 likes

Zo, weekend

1 like

Er komt straks iemand via MP iets ophalen dus als jullie me niet meer op het forum zien na vandaag dan weten jullie dat :eyes:

12 likes

Ik heb alles al gezien :sob:

1 like

Als diegene wel echt langs komt.

3 likes

Schrijf in het forum: Bamibal
Dan weten we dat we de politie moeten bellen

7 likes

Wow ik ben echt zooo moe de laatste 2 weken, niet normaal

5 likes

Update: ik leef nog :sunglasses:

25 likes