Ik werd net weer lekker tegengewerkt door een manager, ondanks dat ik binnen het project alleen moet toezien dat er aan de wettelijke regels wordt gehouden… Ik merk dat ik door het thuiswerken na zo’n gesprek niet goed mijn frustraties kwijt kan. Misschien helpt zo een wandeling even.
2 overnachtingen in een hotel!
Booster zit erin hoor. Voelde echt gezellig om daar met z’n allen in de rij te staan haha.
Met adembenemende groet,
ScrantonStrangler
Haha jaa Phil Collins heeft echt heerlijke muziek, ik zie alleen ‘Something happened on the way to heaven’ nog niet in je plaatje staan, die past er goed tussen wel nog
En Genesis (met Phil op zang en drums) heeft natuurlijk ook nog een paar goeie (Land of Confusion, No Son of mine, I can’t dance) maar dat is misschien wel net anders.
Met Negatieve groet,
Negativ
MIT FREUNDLICHEN GRÜßEN!!1!!
Frau Helga
@Insouciance Ik heb ook een collega gehad die ‘vitale groet’ etc deed. Werk(te) je ook in U?
Nee, nooit gewerkt! Ik denk dat we tot de vreselijke conclusie moeten komen dat meerdere mensen dit gebruiken
Is wat mij betreft ook alleen acceptabel als je Olga Commandeur heet.
Dit is een kaassouflesse toch, da’s een vak apart hoor
Haha ik geniet van deze groetengrappen
Met knallende groeten,
Boemboem
hahahah ik zat net al te denken shit ik had phil er in moeten zetten
jammer voor je stupid mental health
Ziek naar huis gegaan, met de gedachte: verwarming aan, kruikje er bij. Kom ik thuis aan. Voor mijn voortuin helemaal open gebroken. Stroomstoring. Moet via ‘bosjes’ mijn eigen tuin in. Ze zijn onder mijn vorig jaar aangelegde pad aan het graven…
Echt die mensen zijn alleen maar aan het ouwehoeren, lachen en koffie drinken. Ga het probleem fixxen.
Dit is altijd vervelend, maar helemaal als je ziek bent. Beterschap en hopelijk is het gauw opgelost!
Omg mijn buren met 3 krijsende kinderen (en dat jattende buurmeisje van afgelopen zomer) zijn weg! Ik ben zo blij he. Ben niet zo bang dat er weer een gezin gaat wonen want zijn niet echt gezinswoningen. Eindelijk 's avonds in bed liggen zonder allemaal gekrijs door de muur.
En ben voor die kids ook wel blij dat ze meer ruimte krijgen nu (neem ik maar aan). Je kon gewoon horen dat het te klein was. Niemand had echt ruimte voor zichzelf.
Heb net in mijn pauze even geld uitgegeven, €250,- oeps. Maar wel aan goede dingen. Urntje voor mam en verzorgingspullen.
Moet maar geen pauze meer pakken.
Hij is toch wel leuk! Even kijken of ik er zaterdag eentje kan bietsen bij mn collega
Soms vraag ik me af wat ik terugvind als ik mn hamsters op zou graven. Dus ik dacht ga even googlen op hamsterskelet. Maar is niet zo schattig als in mn hoofd.