Wat je even kwijt wil #57

Altijd als ik van die “highschool in 85, 92, 97” etc tiktoks voorbij zie komen op tiktok met het nummer Summer van Calvin Harris voel ik altijd zo’n soort van vaag gemis. Ik had zo graag die tijd mee willen maken. Dat doet me dan ook soms ook denken aan de tijd dat ik in 2004 in groep 5 zat en tegenover onze school zat een middelbare waarvan alle stelletjes dan voor ons raam op het grasveldje aan het chillen waren, of zelfs zoenen en oeeh dat was heel wat. En die mensen zullen nu al tegen de 40 lopen. Zowel die school als mijn oude basisschool zijn gesloopt, maar het voelt als gister. Echt zo jammer, al die herinneringen weg. Oke lekker emo verhaal dit zo om half 1 s’nachts

21 likes

Hahaha ja ik heb dat ook. Maar ik denk dat we in Nederland dat ook echt niet kennen met ‘class of …’ en prom en weet ik t. Wij hadden gewoon een laatste lesdag waar we taart aten en er stond een rodeostier in de aula en dat was het.

3 likes

Pff ik heb morgen (of vandaag eigenlijk) een (inwendige) echo en ik zie er echt wel tegenop. Ook omdat de tijd van de maand vandaag weer begonnen is en dan voel ik me toch al minder chill :pensive:

4 likes

Ah jaa! Of als je dan van die boeken leest van Carry Slee/Francine Oomen/de Vlinders serie (wie kent het nog) en hoe ze daar de middelbare school beschrijven. Kan me helemaal inleven haha, de kinderen over wie die boeken gaan zijn gevoelsmatig denk ik zo’n 10 jaar ouder dan ik waardoor ik het allemaal al heel gaaf vond. En dat pre-mobieltjes tijdperk waar ik nog net bewust wat van heb meegekregen kwam daar ook zo mooi in terug. Zou best eens op een middelbare school willen zitten van rond 2002 ofzo, hoe het toen was.

Dit is de Vlinders-serie trouwens en dan waren er ook boeken die meer individueel over een van de vier personages gingen

35 likes

Ik lig weer wakker :sob: word er zo moedeloos van

Marieke Tanja Douwe en Olivier

Ik heb hier afgelopen nacht over gedroomd en nu lees ik deze post Freaky

19 likes

Ik lig al wakker sinds 2 uur echt zoo kut

4 likes

Ik Lig ook al een uur wakker​:crying_cat_face::crying_cat_face:

2 likes

Het is handschoenen weer.

3 likes

Dat was echt niet heel bijzonder. Iedereen had een NOKIA 3310, rookte in de pauze en stond in het weekend in een questionable puberdisco met een Bacardi Breezer of Smirnoff Ice.

Edit: En strings. Iedereen droeg strings.

69 likes

Sta ik de tegels in de badkamer te schrobben en duw ik per ongeluk de douche aan, hele rug en haar nat :+1:t2: Ook goedemorgen.

1 like

Philly maakt echt heerlijke muziek, ik ben echt opgegroeid met zijn muziek. Mijn vader is al 6x naar een concert van hem geweest en ik heb hem ook live mogen horen spelen toen hij in Nederland was!

Gisteren had ik echt wel een goede dag, gezond eten lukt, beweging gaat beter, volgende week 1 uurtje werken en ik en mijn vriend hebben besloten om samen naar relatietherapie te gaan en dat geeft mij rust.

Owja en mocht iemand een beetje sad zijn vandaag google even de duck fashion show :blush:

6 likes

Haha ja ± 5 jaar later was dit ook nog steeds zo. Al droeg toen iedereen björn borg onderbroeken die boven je broek moesten uitkomen :thumbsup:

4 likes

Strings in combinatie met die heupbroeken waardoor het eruit stak.
Paar meisjes spande de kroon maar deden dat ook expres.
De Nokia inderdaad met snake en je had alleen SMS dus allemaal afkortingen.

1 like

Zooo, dikke regen en onweer hier ineens.
Werd er wakker van

3 likes

En de schuine pony. Ieder meisje had een schuin geknipte pony. En minnetonka’s.

5 likes

Haha dit had ik vorige keer met douchen. Had me net afgedroogd en kon weer opnieuw beginnen :joy: (en ik vind het al zo’n kloteklus)

1 like

Die schuine pony heb ik nog steeds :joy:

2 likes

Ja ik vond het ook echt kut dat al die feestdagen in het weekend vielen omdat je daardoor dus helemaal geen normaal weekend hebt. Ik wil gewoon een normaal weekend!

1 like

Succes vandaag! De mensen die dat soort echo’s maken zijn professionals, voor hen is het echt doodgewoon. En ik vond het persoonlijk ook heel erg meevallen qua ongemak. Als je je er prettiger bij voelt kun je een lange rok aan doen, dan kun je die aanhouden en ben je minder exposed.

1 like