Ja, het is meer dat ik het voor mezelf gewoon niet prettig vind haha. De combi van de echo en ook nog eens ongesteld zijn (dat vind ik sowieso al naar). En ik trek een hoodiejurk aan, dus die is ook vrij lang
Snap ik hoor. Hopelijk is het snel voorbij en valt het mee
Hier was het net flinke hagel en nu is het zonnig. Nog wat sneeuw en mist en dan zijn bijna alle soorten weertypes de revue gepasseerd
Jeetje joh 6xā¦ik vind het toch gek dat ze verder geen onderzoeken doen. Waarom geen CT scan ofzo, ze kunnen haar toch niet zo vaak naar huis laten gaan terwijl ze overduidelijk nog heel veel pijn heeftā¦
Hopelijk knapt ze op, sterkte. Top dat je je er zo om bekommert maar denk ook aan jezelf soms he.
Leuk om te zien dat veel mensen Phil ineens weer helemaal ontdekt hebben, mān ouders vonden/vinden hem ook goed dus er stond vroeger regelmatig een CD op in de auto richting de camping in Spanje . De soundtracks van Tarzan en Brother Bear zijn ook door hem gedaan en heel leuk!
Mochten er liefhebbers zijn: hij staat dit jaar ook met Genesis in de ZiggoDome!
Mijn moeder beweert ieder jaar dat ze een taart bakt voor mijn verjaardag en ieder jaar doet ze het niet. Vanochtend heeft ze het weer beloofd, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van. Ik vind het echt niet erg als je geen taart voor mij bakt, maar beloof het dan ook niet
Behalve een zere arm als ik m beweeg nog geen boosterbijwerkingen
Same! Hopelijk blijft het zo.
Mijn favoriete moment van de maand is weer aangebroken: wanneer mijn ongesteldheid voorbij is en ik weer lekker een kop koffie kan drinken zonder me te voelen alsof ik aan de pep ben.
Omg hoe heet dit ook alweer? Ze ziet er uit als een Alice!!
Ruby Gloom!!
Ik wil een Pucca Revival!
Hoeft ook niet bijzonder te zijn, ik vond het heel cool en zou het best eens mee willen maken voor de nostalgie
@crazyplantlady toen met BB zat ik zelf net op de middelbare. Misschien was mijn school dan gewoon suffer want er gebeurde weinig spannends of intrigerends
Aaaaaah ik had echt heel erg mān best gedaan op een motivatiebrief voor een leuke vacature en er staat āsolliciteer uiterlijk 7 januariā dus ik dacht dat je t/m vandaag kon reageren maar nu is het al gesloten Ik heb gelijk de twee telefoonnummers gebeld die erbij staan maar persoon 1 is op vakantie en bij persoon 2 krijg ik zo ātudududu dit nummer is niet bereikbaarā, dus nu naar het algemene kantoor gebeld en daar is een terugbel verzoek genoteerd bij een 3e persoon die me wellicht verder kan helpen maar omg STRESS wat baal ik nu dat ik het niet even gisteren heb opgestuurd. Maar āuiterlijkā betekent toch tot en met die dag of ben ik nou gek?
Uiterlijk 7 januari interpreteer ik als tot 7 januari
Maar zou hem alsnog insturen, wie weet
Dat kan helaas niet want als ik klik op āsolliciteer hierā staat er dus zoiets als dat de vacature niet meer beschikbaar is! Maar ik ga het maar naar het algemene e-mailadres sturen voor de zekerheid, weet alleen niet of het dan snel op de goede plek terecht komt dus ik wacht eerst even het terugbellen af⦠En als ik dan in de loop van vanmiddag niets heb gehoord mail ik het wel. Aaaah had ik het nou maar gewoon gisteren gedaan
Ik interpreteer het als tot en met 7 januari. Uiterlijk op 7 januari.