Wat je even kwijt wil #57

oja slim beetje a la wim hof douchen verfrist wel :ice_cube:

2 likes

Gisteren zat er een briefje onder mijn ruitenwissers dat iemand tegen mijn auto was aangereden met telefoonnummer. Even gecheckt, maar geen schade dus ik voeg dat nummer toe op whatsapp om dat te laten weten, is het echt een mega knappe man :scream: ik vind het nu bijna jammer dat ik geen schade heb

48 likes

Je hebt wel schade, emotioneel. :smirk:

44 likes

Misschien was het een manier van hem om met je in contact te komen, hij zag je parkeren en weglopen en was opslag verliefd :smiling_face_with_three_hearts: Zou wel echt een goed verhaal zijn.

8 likes

Ja plot twist: waarschijnlijk is het gebeurd toen mijn vriend met de auto weg was

5 likes

Dan was hij opslag verliefd op je vriend, jammer joh :wink:

12 likes

Ik zit lekker ff van de rust te genieten. Ouders zijn bij broertje dus ik kan lekker een meidenavond met mezelf houden. Lekker pyjama aan, haken en YT filmpjes kijken.
Vergeet ik dat mijn Hobbii bestelling nog met de DHL komt. Ach, de bezorger zal wel een oude man zijn.
Is het een leuke jongen die mij nu in mijn roze Aristokattenpyjama gezien heeft.
Heb, nadat ik de deur had dichtgedaan, keihard “FACK!” geroepen. Ik ga m’n naam in Bridget Jones veranderen

34 likes

Ik ben echt nog brakker dan nieuwjaarsdag en mijn lekkere eten houd ik ook amper binnen. Hopelijk val ik met max een uurtje weer lekker in slaap.

2 likes

Wandelen is echt een beetje mijn meditatie geworden, maar omdat het de laatste dagen zo viezig weer was is er nauwelijks iets van gekomen. Ik merk echt dat ik hierdoor niet goed mijn hoofd kan leegmaken.

6 likes

Omg let me know of dit werkte want ik wil die muts ook :sunglasses:

1 like

Welke badjas?? Ik zoek een goeie als kado

1 like

Uitgekeken naar het nieuwe album van The Weeknd, maar vind ‘m niet memorabel.

Een liedje gaat wel verdacht hard over Ariana Grande.

1 like

Ik heb weer een pareltje van een Nederlandstalige romantische komedie gevonden, hoor: fuck de liefde.

2 likes

Mijn vader is morgen jarig en weet niets te vragen.
Dus belde net mijn moeder of het een leuk idee is als wij morgen op Chinees eten trakteren
Haha goed idee vond ze.

Morgen lekker Chinees nassen!!

18 likes

Ik heb niks met pasta. Maar ik heb al de hele week cravings voor een gore pasta pesto waar italie van zou schrikken. Morgen maar ff maken dan.

6 likes

Wat heb je allemaal besteld? :sunglasses:

2 likes

Wol dus niks spectaculairs helaas :neutral_face::joy:

2 likes

Ik heb vandaag 9 euro betaald (!!!🥲) voor 2 bekertjes to go warme chocomel met slagroom. En we hebben het niet eens opgedronken. 9 fucking euro.

Maar de ambience was wel leuk, was bij het westerpark en was een gezellig plekje waar je wat kon afhalen om vervolgens in het bos te wandelen en er was een soort lichtshow met gekke geluidjes ergens.

Maar fucking 9 euro voor 2 bekertjes chocomel fml.

9 likes

Ik zit in de trein en het is hier echt 25 graden? De conducteur liep net langs en zei poeh wat is het hier warm, het is niet overal zo warm hoor. Het is echt oncomfortabel maar ik heb geen zin om te verplaatsen pff. Iedereen die hier binnen komt zit te zuchten dat het warm is.

2 likes

Schandalig

5 likes