3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2
Ik gokte even welke schoenmaker het was and I was right 🥲. Heel klantonvriendelijk.
Haha ja ik dacht al, ik ben miss vrij herkenbaar zo maar goed Ik hoorde idd meer mensen met slechte ervaringen over hem. Stomme vent haha
Aahh ja alleen als je de stad kent hoor, anders kom je er niet achter! Ken zijn vrouw via mijn moeder. Ook pinnig mens.
Pompoen uit de vriezer is echt goor
Lol ontdekte net dat de pan met versteende en verkoolde gluhweinresten erin die ik op eerste kerstdag had laten aanbranden nog in dezelfde staat op het balkon staat als toen ik hem daar heb gedumpt bij gebrek aan probleemoplossend vermogen. Laat hem nog maar even staan daar
Dat is een probleem voor de zomer als je weer buiten wilt zitten en die pan dan in de weg staat.
Zolang je de problemen niet ziet, zijn ze er niet
True en soort zoekt soort kennelijk haha
Ik weet dat hier wordt neergekeken op kant en klare pannenkoekmix, zeker in zo’n shake-ding.
Maar ik was dus net zo hard aan het schudden dat ik een melding van m’n swartwatch kreeg dat ik een workout aan het doen was hoppaaaaaa 14kcal!!!
Ik heb vandaag nog 4 extra pakken Bolletje sneeuwmannen gekocht en ze verborgen omdat mijn vriend al aan het lachen was met de overige 6 die hier lagen. Misschien is dit eerder een biecht…
I love all dit.
Haha ja mijne geeft dat vaak als ik m’n haar aan het föhnen ben of de was ophang ofzo
Edit: vraag me af of dat door de beweging komt die hij registreert of de hartslag, in het laatste geval is m’n conditie wel erg slecht
Je verbrand in principe al calorieen door te ademen, dus elke beweging die je maakt is extra. Dat is altijd mijn excuus als ik een dag alleen op en neer naar de keuken heb gelopen
Volgens mij doet het inderdaad op bewegingen van je arm. Maar heb even gecheckt, op het hoogtepunt was mn hartslag 121
Maar ik moest dan ook wel heel hard schudden want vorige keer had ik nog klontjes en dat liet ik me niet nog een keer gebeuren
Heb echt intense koopdwang ineens. Heb niks nodig, maar heb zo een zin in gewoon lekker rond te struinen in de stad om iets te zoeken om te kopen maar dat duurt nog wel even voor het kan.
Heerlijk dat Grey’s Anatomy weer op videoland staat maar wel een beetje jammer dat seizoen 17 er niet op staat…
Heel toeter/claxonorkest hier buiten… wat is deze
edit: allemaal versierde trekkers… is er ergens een protest of zo?
Ik kom er net achter dat er fillerbehandelingen bestaan voor handen? Ik zit hier zo…
Echt zo’n ding waar ik nog nooit bij stil heb gestaan.