Ja de eis was oppervlakte van de bodem van 70x50 of 80x40 dus dan zit je goed
En vaak zijn ze geeneens zo goed. Je kunt beter voor bassisten gaan
Damn ik heb jou nodig als shopper
Dat is echt klein.
100x50 of zelfs 120x50 wordt nu veel aangehouden/aangeraden.
Ik hou je hier aan
Hoe vond jij de sapkuur? Of moet je ‘m nog doen?
Ik ben vandaag pas begonnen! Tot nu toe vind ik de sapjes minder smerig dan verwacht (misschien kom ik hier morgen op terug, dan staat er als ontbijt chinese koolsap en vervolgens rode koolsap op het menu) ik heb me braaf aan de voorbereidingen gehouden en vooral het gebrek aan koffie valt me zwaar haha. Hoe gaat het bij jou?
Perfecte zondag hier. Kerstspullen opgeruimd, lekker wandelen met de hond, nu serie met een kaasplankje en de rendang staat al lekker te pruttelen👌
Schaatsen op tv (oke livestream NOS) <3
Een tourtje haha zo cute. Styling tour. Red de nederlander van de afgrijzelijke outfits.
Ik voel me zo goed bezig, ben sinds deze week plastic aan het scheiden (jaja sorry nu pas) en oud papier ook nog beter maar ik schrik best van de hoeveelheid wat ik normaal in de prullenbak had gegooid. Morgen hopelijk mijn nieuwe prullenbak ophalen zodat ik ook een prullenbak voor plastic heb. Ach beter te laat dan nooit toch?
Samenvatting
Heb alleen geen container ofzo vlak in de buurt om die zakken weg te gooien dus daar moet ik even iets op verzinnen en omdat ik van een ondergrondse container gebruik maak heb ik ook geen aparte plastic container (ook geen ondergrondse vlakbij).
Wat lief! Daar zal ze vast heel blij mee zijn!
Dat is wel erg lief van je
Dit heb ik nu ook bij m’n zusje gedaan. Zij neemt mijn huur appartement over en ik ben gaan samenwonen met m’n vriend. M’n halve inboedel qua meubels blijft daar staan en alles wat we nu 2 x hebben (vooral een keuken inboedel) geef ik aan haar. Ik had daar via marktplaats ook wel een leuke cent aan over kunnen houden maar dat gezeik met berichten, rare mensen, niet op komen dagen enz had ik zoo geen zin in. Vind het zo veel leuker dat zij er echt heel blij mee is en heb idd ook gezegd trakteer maar een keertje. Denk dat jouw nichtje ook super blij zou zijn, zeker gezien de situatie die je schetst en je weet dat ze het mooie spullen vind!
Getverdemme kreeg net Arie Boomsma op mijn feed omdat ik fitforfree volg.
Ik ben heus voor het openen van de sportscholen, mits het verantwoord is. Maar kan dat aub zonder die Boomsma die op het randje van dwangmatig is
Ik heb nog steeds geen huisje gevonden, maar mijn ex in elk geval wel dus vanaf februari kan ik het vrijgezellenleven gaan omarmen
Hij is zes weken na onze breuk (EEN RELATIE VAN ACHT JAAR) al op date gegaan, heb ik deze week ontdekt.
We delen gvd nog een bed.
Ik heb net de kleine meubels naar mijn studio gebracht en het wordt al zo gezellig. Ik heb best veel geld gespendeerd aan meubels, maar dan heb je ook wat. (Hierna wel even op mijn budget gaan letten haha) Eigenlijk alleen nog een leuk vloerkleed en dan ben ik er wel.
Ik denk dat als ik in mijn nieuwe woning woon, een paar maanden in de avonden en weekenden bij de ggd ga werken om wat extra’s bij te verdienen. Lijkt me ook wel leuk om eens een keer iets terug te doen, en ik kan op die manier alvast sparen voor een auto
Godsamme. Iemand in de trein zat keihard filmpjes te luisteren. Dus ik wou dat ook doen maar dan nog harder lekker petty. Zegt zijn vriendin net op dat moment “kan t wat zachter”. Vieze vuile pret bederver!! Ik was net een leuk filmpje aan t uitzoeken .
Hoeveel m2 heb je? Asking for a friend
Want jij woonde ook in N toch?