Wow mijn collega haar kinderen zijn geweigerd voor noodopvang komende week omdat ze thuiswerkt. Het werk zegt juist: wij zijn een essentieel beroep en wij moeten op je kunnen rekenen komende kerstweken. Ze geven haar zelfs een verklaring van essentieel beroep(geen idee wat dat is). De noodopvang zegt nog steeds: nee. Mijn collega zegt: ik kan onmogelijk 2 overleggen achteralkaar op 1 dag doen als die meiden beneden zijn, dan breken ze de tent af. Mijn werk zegt: we rekenen op je. Mijn leidinggevende bespreekt het nu met HR
Jezus boeie laat die meid lekker klagen.
Pfff ik begin me steeds beroerder te voelen en ik verveel me en ik wil graag 24/7 aandacht en zielig gevonden worden nu!!
Het lijkt net een oude archiefkast met een slot erop geplakt. Daâs egt nie 400 eurie waard
Ik vraag me oprecht af of de noodopvang mag weigeren als ze de verklaring heeft. Mijn werk is ook een essentieel beroep en wij werken ook (veelal) thuis en ik kan mij niet heugen dat ik ooit zoiets heb gehoord van mijn collegaâs die de verklaring lieten zien.
Ik geloof wel dat het een voorwaarde moet zijn dat beide ouders en essentieel beroep hebben.
Ja hier ook idd, beide ouders een essentieel beroep die niet thuis kunnen werken. (Brief basisschool en gemeente)
Mijn werk zegt vrolijk: je werkt op een school dĂșs heb je recht op opvang. Ja, dat blijkt dus niet zo eenvoudig te zijnâŠ
Ik zou gewoon aangeven dat je het liever niet hebt, het is je huis en je prive leven. Een baas heeft daar niks te zoeken. ondanks dat hij het wellicht goed bedoelt en iedereen persoonlijk te bedanken voor het jaar, ik zou het ook niet zo graag willen.
Precies de reden waarom ik altijd alles lekker op mijn bureau laat zetten.
Ik heb door het topic hier vanmiddag ook eindelijk aangemeld op Bumble. Ben benieuwd of het voor mij ook gaat werken. Nu in mijn nieuwe woonplek lijkt het me wel chill om ook hier vriendinnen te hebben.
Jezus wat kut zeg onnodig ook in een pandemie
Jeetje mensen echt hoor. Je weet niet eens of die baas naar binnenkomt en dan doe je zo moeilijk. Echt onnodige stress die je jezelf oplevert.
Gewoon aannemen, dankjewel zeggen en fijne feestdagen wensen. Klaar.
Nieuw idee voor een topic, kerstpakketjes irritaties
ik was in de appie en een moeder stond met haar kind bij de planten te kijken, liet dat kind van alles zien van âoh deze is leuk hĂš?â zegt dat kind, âmama je hebt al genoeg planten hoorâ
Omg hier precies hetzelfde, ook vrijdag! Werken ze voor dezelfde baas?
Hij stopt hier, maar in een appgroep gaat ie gewoon vrolijk doorđ
No snitching!
Oh we zijn al bij de Heinekengate
Sad
I snitch because I am snitch
Sus
Oke kliekje