Oh lekker ontbijt met danoontje ijs, hoe kon ik zo lang zonder.
Ik ook, en ik wil naar de efteling. Ik ben jaren geleden begin januari op een maandag naar de efteling geweest en nergens een wachtrij. Je kon elke achtbaan zo in.
Ik ook! Ik geloof ook niet dat zoveel mensen echt bang zijn voor spinnen, dat is echt iets wat je aangeleerd wordt.
Ik heb een tijdje een bepaald soort tarantula als huisdier overwogen maar ik vond het toch zielig om ze in een terrarium te houden en ze worden ook heel oud (en denk niet dat ik oppas zou kunnen regelen als ik op vakantie ben haha).
Uh nee? Dit was een live uitzending waar zij niks mee te maken hebben.
Het is wel hun uitzending. En ik bedoel dat ze wat op hun website hebben staan
Nah, ik vind dat persoonlijk te ver gaan. Het is niet a la RTL Boulevard dat het een ondertiteling is dat door minimaal 3 mensen goedgekeurd moet worden.
Boosterprik 1 - August 0
Maarr voor een goed doel
Haha oja dat is ook een probleem voor mijzelf, ik ben ook gek op knaagdieren dus een muis voeren zou ik zelf ook niet zo leuk vinden. Mijn zusje heeft een slang en dan zo’n zak met bevroren baby ratjes in de vriezer
Ik herken het hoor. Ik heb 0 ritme meer dus dit voelt voor mij ook echt als holst van de nacht en het weer / donker buiten werkt ook niet mee
Moet mezelf echt weer ritme aanwennen
Eerder begonnen met werken en hond moest ook eerder uit rond 7. Alsof ik om 3 uur snachts hem uitlaat. Hij had er voor eerst wel zin in, normaal moet ik hem echt uit zijn mijn halen.
Ik heb echt z’n heerlijk weekend gehad. Zaterdag naar mijn ouders geweest en in de avond nog een stuk wezen lopen in het bos. Zondag mijn nieuwe schoonouders ontmoet, echt oprecht hele leuke lieve mensen. 's avonds weer lekker door Apeldoorn gelopen en weer wat handwerk winkeltjes gespot. Gisteren naar Xanten geweest en naar Reese en Kleve.
Ik ben oprecht zo blij met hoe mijn leven aan het veranderen is dat ik echt vaker stil wil staan bij dit geluk gewoon om zulke leuke weekenden te hebben.
Ja, die kauwen zijn superslim!
Ze gaan gewoon op een tak van de blauwe regen zitten of ze trekken het zakje pinda’s met de poten omhoog terwijl je op een balkje zitten.
Ga eens even strategische plekjes zoeken, bedankt voor je tips!
Iemand die best dichtbij me staat is op vakantie en heeft me vannacht gebeld, zag het vanochtend pas dus geappt of alles oké is, anderhalf uur geleden, en nu krijg ik geen reactie, wel 2 grijze vinkjes. Het zal vast een drunk dial geweest zijn maar ik kan me dan zo ongerust maken, echt irritant.
Ik studeer nu al fokking 7 jaar psychologie en typ nog steeds te vaak pscyhologie
Lekker uitwaaien terwijl ik naar mijn werk schaats en een blok kaas eet
Omg nachtmerrie. Stel je zit en opeens knaagt een rat aan je ster
Waarom lees ik dit nu ik op de wc zit
Ben je al opgestaan en heb je in de pot gekeken?