Klopt, hij heeft alle berichten gelezen en uiteindelijk geghost.
Ben vooral benieuwd waar je op je werk in een joggingbroek mag verschijnen. Sign me up.
In elk geval bij PostNL. Oud-collega van me liep bijna altijd in zijn joggingbroek.
Ik heb een verpakking eiwitpoeder gekocht en ik voel me helemaal bezwaard. Alsof de fitpolitie nu naar me op zoek is om me te bekeuren, omdat ik niet zwaar genoeg train om 's ochtends eiwit bij mijn havermout te doen.
Het zijn vooral mensen hier die een traject volgen via UWV ofzo. Als ik op dinsdag en vrijdag in de winkel sta zou ik dat nooit doen want klanten maar op een brakke maandag draag ik tijdens het schrobben van de wc’s wel eens een joggingsbroek, doen er meer daar. Bij een ander soort bedrijf zou ik dat ook nooit doen hoor.
Maar goed een licht grijze joggingsbroek ga ik sowieso niet meer dragen daar.
Ik wil foto’s en tips, alvast bedankt. Mis Parijs echt! Ik eet trouwens dus ook zelden daar een croissant, omdat ze vaak toch tegenvallen vergeleken met mijn vaste adresjes hier haha.
Wat tof! Hopelijk gaat het in 2022 lukken! Zijn shows schijnen heel goed te zijn. Duim voor je mee
@jasmijntheetje ja vind ik ook! En ook zo knap hoe hij van gewoon praten gaat zingen, alle gevoel en emotie er in gooit en laat zien en daarna weer normaal door praat.
Nou inderdaad!! Ik zag gister ook opeens dat mijn lievelingstomaatjes nu €3,79 waren in plaats van €2, nog wat
Hahahaha ik moet voor mijn opleiding wel vaker hele vakspecifieke teksten vertalen, medische of technologische dingen enzo, maar nu is het… quantummechanica Ik snap amper wat ik opschrijf, echt genieten
Vind het soms jammer dat ik geen leuke outfitjes en full face make-up naar mijn werk aan/op kan doen. Op dagen dat ik thuis aan het luieren ben doe ik ook niks aan mezelf en naar werk toe kan het dus ook niet. Wanneer dan wel
Ik versta geen reet máár ik voel die vibe wel.
Ok dat was even een TikTok-grapje tussendoor.
Mooi gezongen zeg en knap hoe hij zo schakelt inderdaad en zo intens in de camera kijkt, tegen het ongemakkelijke aan. Een concert van hem lijkt me ook heel tof.
Ah neee m’n tandarts gaat weg:( de andere tandartsen zijn vast ook goed, maar ik ga haar echt missen! Echt een fijne tandarts
Jeetje prachtig weer, nu baal ik nog meer dat ik geen kaartje heb voor het concert in februari. Ik denk er serieus over na om dan maar naar het concert in Milaan te gaan in juli
Ik dacht chill, zon schijnt, favo podcast had een nieuwe aflevering online. Ik ga ff een rondje park doen. Ik moest weer ineens zo hard lachen om iets wat ze zeiden dat ik nu maar op een bankje zit na te hinniken omdat ik niet meer verder kon lopen van het lachen
De pak schaal podcast over Ajax/ voetbal. De twee jongens die het maken kunnen zo goed beeldend vertellen dat het eigenlijk niet te doen is om naar ze in het openbaar te luisteren.
Normaal app ik de hele dag door met mijn vriendin (alle random dingen ook haha). Alleen nu is ze overdag niet bereikbaar en moet ik nu gaan onthouden wat ik haar wil vertellen. Dat vind ik dus echt lastig haha.
Maak een appgroepje speciaal daarvoor!
Ik heb ooit eens tijdens een internetloze meerdaagse wandeltocht alles wat ik kwijt wilde toch maar aan mijn beste vriendin geappt. Toen ik weer wifi had bleek zij hetzelfde gedaan te hebben
Hoe bedoel je, een appgroepje? Waarin ik alleen zit ofzo? Want ik kan het haar wel appen, daar niet van. Maar dan heeft ze straks zo’n shitload aan berichtjes
Ja precies, met jezelf! Dan kun jij alsnog appen, heeft zij niet enorm veel berichtjes en kun je dat lijstje afgaan tijdens het avondeten ofzo.
Oh slim! Heb dat maar gedaan haha. Want van maandenlang intensief appen naar 0, is dat even schakelen