Wat je even kwijt wil #57

Nu al die irritante Corendon en Sunweb reclames weer terug zijn op tv besef ik pas dat we daar bijna 2 jaar geen reclames van hebben hoeven zien

1 like

Nah, wilde vanmiddag even over de markt struinen met mijn fwb is het echt mega rotweer (of hij met mij, want hij nodigde mij uit). Vervolgens ons wel een tijdje in de bibliotheek vermaakt en ik kwam 1 van mijn eigen boeken ook tegen, dat was dan wel weer tof :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

26 likes

Was net op een mini verjaardag waar die meid die mij blijkbaar niet mag ook was.

Wij hebben elkaar volop lopen negeren en na 1.5 uur vond ik het wel best en ben ik naar huis gegaan.

Love self-care en content zijn met alleen zijn.

5 likes

Ja maar wat een wanhoop? “We zien je hoofd en denken, je bent 30 maar die handen zeggen 60, doe er wat aan” dat is toch vermoeiend?

3 likes

Haha nou zo spannend was het niet. Wel m’n hele badkamer onder de verf :thumbsup: nu in laten trekken

1 like

Mijn vriend en ik kijken een documentaire over Jane Goodall en terwijl ik steeds een beetje huil zit hij alleen maar ‘gvd wat mooi’ te zuchten.

8 likes

Ik zou vanavond afspreken met een ‘bumble friend’ maar ze heeft corona (voor de tweede keer! Zo rot voor haar) dus ik heb haar vanmiddag een puzzel langs gebracht om te lenen en ik had iets lekkers in de doos gestopt. En we hebben vanavond 2,5 uur gevideobeld en zelfs via beeld een spelletje gedaan haha. We hebben elkaar pas 2x in het echt gezien dus echt leuk dat de tijd zo voorbij vloog :slight_smile: Ik heb het al eerder geplaatst maar ben zo ontzettend blij met de Bumble Friends app!! Echt super fijn om nog wat sociaal contact te hebben in een compleet nieuwe stad.

145 likes

Zaterdagavond en ik lig met mijn partner onder een stapel dekens een 50 minuten durende YouTube video te kijken van iemand die een sudoku oplost.

Romance is not dead!!

29 likes

Zo leuk om te lezen! Ik heb er ook goede ervaringen mee, heb er zelfs een goede vriendschap aan overgehouden die me heel dierbaar is geworden.
Hopelijk is ze snel opgeknapt en kunnen jullie ook weer irl afspreken.

4 likes

Ik heb met mijn stomme hoofd gekeken op het asiel naar Hamsters en ik ben helemaal verliefd geworden op ene Frumpy die in een tuppeware bakje aangetroffen is op straat.
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een mooi terrarium voor dat kereltje, maar geen geld
 Dus ga wat dingen op marktplaats zetten en hoop ik voldoende geld bij elkaar te sparen. Mijn vriend doet helemaal mee en morgen gaan we naar zijn ouders om ook spullen op te halen die we nog extra op marktplaats kunnen zetten :grin:. Zo kunnen we hopelijk een mooi plekje geven en een buffer over houden voor al hij (onverhoopt) ziek word.

31 likes

Ik mis die MSN buzzers wel eens, als ik reactie wil (en meestal aandacht van mijn vriend). Maar nu realiseer ik me gewoon dat ik Philips hue lampen heb, die ik op afstand kan bedienen
 oei veel te verleidelijk

41 likes

Ik werd net zo ziek. Ik werd wakker van ik dacht anuskramp. Dus ik stond op en ging naar de wc. Maar het was zo erg dat ik dacht ik neem meteen een pijnstiller. Ik was helemaal aan het zweten en misselijk. Ben drie keer op de grond gevallen. En ik was half bij bewustzijn en half niet. Toen ben ik naar de wc gegaan en begon het weg te trekken. Deed daarna het licht aan in de badkamer lag er een plasje water waar ik had gelegen (maar geen urine). Ben helemaal nat van het zweet en spierwit. Echt heel eng :frowning: het lijkt nu over en lig weer in bed. Ben best hard op m’n gezicht op de badkamervloer gevallen merk ik nu.

16 likes

Dat klinkt echt naar, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! Zou sowieso even een glas water drinken voordat je weer gaat slapen. Hopelijk weltrusten voor zo :hugs:

3 likes

En ja hoor ik ben alweer wakker. :sleeping::sleeping:ik hoop op een wonder en dat ik weer in slaap val.

1 like

Ik zet nu maar mijn 2e koffie
 helaas niet gelukt dus dan straks maar optijd boodschappen doen.

Vanmiddag ga ik een internetvriendin in het echt ontmoeten, ben zo benieuwd! En nerveus haha, hopelijk valt het niet tegen of wordt het ongemakkelijk.

41 likes

@Airy-fairy lief! Nu is er niks meer aan de hand, zo gek. Alleen last van m’n hoofd.

4 likes

Ik twijfel tussen een luie dag vol slechte tv of een mega productieve dag met opruimen en klusjes.

There’s no in between voor mij.

5 likes

Ik hoop dat t lukt! Misschien voor een terrarium ook op marktplaats kijken?
Het zijn zulke leuke beestjes.