Wat je even kwijt wil #57

Niet dat ik weet, maar wat niet is kan nog komen.

Overigens is er nu verwarring alom in de app want nu zijn de ooms en tantes Truus* (=baasje van Pip*) aan het feliciteren omdat ze denken dat Truus zelf jarig is. Truus zelf heeft nog niet gereageerd…

*namen zijn gefingeerd om anonimiteit van de hoofdpersonen te waarborgen

Wat een spanning zo op je woensdagochtend.

4 likes

Ik kreeg voor kerst een nieuw boek, en een vriendin van me had dat boek al eens gelezen maar wou 'm graag herlezen. Dus nu zijn we een mini-boekenclub begonnen en hebben we afgesproken om hem tegelijk te lezen en om de twee hoofdstukken te bespreken. Vanavond gaan we bellen over de eerste twee hoofdstukken en ik heb er al helemaal zin in :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Dat ik vanaf vandaag een jaar lang structureel thuiswerk :cry: En daarvoor zat ik zonder werk thuis én daarvoor zat ik mij scriptie thuis af te ronden.

2 likes

Ik wil niet uit bed. Mijn bed is zo lekker warrum :frowning:

@Sedana don’t kill me vanwege mijn plaatje plz

2 likes

Super leuk idee! En ook mooie stok achter de deur om gewoon door te lezen

1 like

Heb ik geen last van de boosterprik, creëer ik van de pijn omdat ik ongesteld wordt. Love dit.

Hoewel, ben echt mega blij dat de booster goed valt. Ik had zo’n slechte nacht na mijn vorige prik (janssen) dat ik zelfs zat te huilen bij de ggd omdat ik zo bang was dat dat nu weer zo zou zijn

3 likes

Succes met het gesprek

1 like

Succes!!

1 like

Gesprek gehad maar jemig wat een irritant mens is het. Mijn werk is super flexibel re m’n uren opbouwen en mag doen wat het beste voor me werkt. (Assistent) bedrijfsarts: ‘nee je moet per se dit doen want dan pas je in het vooropgezette hokje, niks niet flexibel’. Gaat ook echt om maar een paar uur. Mens maak het niet moeilijker dan het is. Pffft

1 like

Succes!

1 like

Wat bedoelen ze met opvoeding missen? (Ben gewoon benieuwd)

Ik ben echt zo kapot moe. Volgens mij als ik thuis kom ga ik eerst een powernap doen.

1 like

Misschien ongevraagd advies maar wat voel je als je met je vingers op je borstbeen drukt?

1 like

Ik probeer een bedrijf al sinds donderdag te bereiken ivm een betalingsregeling. Ik heb gemaild, via whatsapp een berichtje gestuurd en probeer al 3 dagen te bellen. Krijg gewoon nergens reactie op. :rage:

1 like

Ik vond een hpv zelftest nog best gevoelig.

Om even wat voorbeelden te noemen van de afgelopen 1,5 jaar.

Tijdens een online les:

• Met een ontbloot bovenlijf willen deelnemen aan een les en dan je laptop zo gepositioneerd hebben dat je zowat alleen het lichaam ziet. Die student moeten verzoeken om zich volledig aan te kleden en dan mag ie weer deelnemen aan een les. En hem dan tussentijds eruit gooien.
  • Discussies die je moet voeren met studenten die een hoofddoek dragen. Die absoluut niet de camera willen aanzetten omdat ze dan een hoofddeksel erbij moeten pakken en dat vinden zij te veel werk.
  • Mensen die roken of blowen in beeld. (Van roken kan je weinig zeggen want ze doen het thuis en misschien is het daar toegestaan.)
  • Gewoon op straat rondhangen en dan eventjes met je telefoon inbellen, harde rapmuziek op de achtergrond en hard praten met vrienden. Alsof je deelneemt aan een gesprek in hun vriendengroep.

(Als er echt een reden is waarom de camera niet aankan (bijv. kamer moeten delen met andere gezinsleden) dan hoeft het niet.)

En in een klaslokaal:

• Op de meest rare tijdstippen eten laten bezorgen op school en boos worden als je het niet mag nuttigen. (Je mag in de lessen best wat eten, maar een kapsalon of een heel dienblad met friet en snacks gaat wel erg ver als ontbijt.)
  • Niemand meer begroeten, welkom heten of bij vertrek iets zeggen.
  • Niet geïnteresseerd zijn in je klasgenoten, de hele tijd je oortjes inhouden. (Was hiervoor ook al, maar nu veel extremer).

Op de gang:
Geintimideerd en bedreigd worden als je vraagt afstand te houden + mondkapje op.

Dit zijn trouwens wel de ergere voorbeelden en nu valt het wel mee omdat ik ergens anders ben gaan werken.

16 likes

Wow!

3 likes

Ja klopt. Heb zelf tietze en vaak ook 1 punt waar t pijn doet als je er op drukt. En heb ook regelmatig het gevoel dat het in de fik staat. Andere dingen uitsluiten is altijd goed, maar zou ook tietze kunnen zijn.

Ja echt belachelijk he, mijn mentor moest in mijn laatste jaar hbo ook serieus nog mailen dat het niet echt gepast is om in bikini in de tuin deel te nemen aan een les :woman_facepalming:t3:

10 likes

Ik sprak laatst iemand die lesgeeft op een universiteit en die vertelde zoiets als jij nu hier hebt opgeschreven. En stiekem ben ik blij om te horen dat het elders ook gebeurd, al blijft het belachelijk.

1 like