Echt deze meid heeft zo’n lieve spin. Vind spinnen helemaal niet leuk maar deze spin lijkt me echt lief, zachtaardig en intelligent.
wat lief dat jij zoiets kan schrijven over een spin
Ik ben zo in dubio, ergens echt superschattig en nu wil ik ook een spin als huisdier (??)
Maar aan de andere kant check hoeveel dit filmpje is ingezoomd, dit ding is echt mini en dat kriebelt toch gigantisch? Krijg er helemaal jeuk van ofzo.
Bij mij eten vooral de kauwen alles op. Geen probleem dat ze komen eten, maar ik gun andere vogeltjes ook wat. Heb je daar tips voor of helpt alleen zo’n speciale voederbuis waar alleen kleine vogels bij het voer kunnen?
Komt vgm echt puur door die relatief grote ogen die dicht bij elkaar zitten, daarvan gaat je zorg-instinct aan!! Hier een wetenschappelijke bron die ongeveer hetzelfde beweert (wel over mensenbaby’s maar potato potato)
Ik heb zo’n heerlijke dag gehad. Ik ben vandaag naar mijn oma en haar man geweest, daar lekker gegeten, daarna kwam de halfbroer van mijn moeder langs en die moest nog in mijn in woonplaats zijn (woon een uur bij ze vandaan) en hij heeft me thuis afgezet. Eerst heb ik nog een uur lang met zijn vrouw gekletst wat echt heel erg fijn was. Toen ik thuiskwam heb ik (nadat ik al twee flessen wijn op had) nog ik weet niet hoe lang met mijn beste vriend gebeld, terwijl ik nog even een avondwandeling deed en een goede vriendin tegen het lijf liep. Heel random voor de NY Pizza om de hoek van mijn huis. Spontaan hebben we afgesproken om binnenkort te gaan chillen bij mij thuis. Wat een fijne dag zeg. Terwijl ik er van te voren zo erg tegen op zag want ik was echt heel moe en had zo erg last van mood swings. Vooral het gesprek tussen de halfbroer van mijn moeder en zijn vrouw was zo fijn. Mijn goede voornemen was om vaker spontane dingen te doen en dit was echt zo’n spontane dag, i love it
Ik wil in een achtbaan.
Heb je een grote wasmand en een sterk iemand
Oh lekker ontbijt met danoontje ijs, hoe kon ik zo lang zonder.
Ik ook, en ik wil naar de efteling. Ik ben jaren geleden begin januari op een maandag naar de efteling geweest en nergens een wachtrij. Je kon elke achtbaan zo in.
Ik ook! Ik geloof ook niet dat zoveel mensen echt bang zijn voor spinnen, dat is echt iets wat je aangeleerd wordt.
Ik heb een tijdje een bepaald soort tarantula als huisdier overwogen maar ik vond het toch zielig om ze in een terrarium te houden en ze worden ook heel oud (en denk niet dat ik oppas zou kunnen regelen als ik op vakantie ben haha).
Uh nee? Dit was een live uitzending waar zij niks mee te maken hebben.
Het is wel hun uitzending. En ik bedoel dat ze wat op hun website hebben staan
Nah, ik vind dat persoonlijk te ver gaan. Het is niet a la RTL Boulevard dat het een ondertiteling is dat door minimaal 3 mensen goedgekeurd moet worden.
Boosterprik 1 - August 0
Maarr voor een goed doel
Haha oja dat is ook een probleem voor mijzelf, ik ben ook gek op knaagdieren dus een muis voeren zou ik zelf ook niet zo leuk vinden. Mijn zusje heeft een slang en dan zo’n zak met bevroren baby ratjes in de vriezer
Ik herken het hoor. Ik heb 0 ritme meer dus dit voelt voor mij ook echt als holst van de nacht en het weer / donker buiten werkt ook niet mee
Moet mezelf echt weer ritme aanwennen
Eerder begonnen met werken en hond moest ook eerder uit rond 7. Alsof ik om 3 uur snachts hem uitlaat. Hij had er voor eerst wel zin in, normaal moet ik hem echt uit zijn mijn halen.