Wat je even kwijt wil #57

Wat een kutdag

Misschien dat ik me beter voel als ik naar buiten ga maar echt 0,000000 zin daar in

3 likes

Deze baan zal uw leven veranderen in de hel.

8 likes

Je weet wel gelijk waar je aan toe bent

Egotripper, die bekend is als schrijver, zoekt onder het minimumloon slaaf. Door de toekomstige trauma’s kun je makkelijk zelf een bestseller schrijven

13 likes

Voorjaar? Ik voel me net een ijslolly

16 likes

Echt iets voor @grace !

7 likes

Ik kijk Married at first sight en nu heb ik helemaal zin om te trouwen. Vriend, schiet op met die ring :upside_down_face:

2 likes

Ik kwam dit net tegen en ga ‘m zeker invullen, vind vuurwerk zo onnodig en schadelijk:

12 likes

Ik las net dit interview met een man van 100 jaar en wauw dan voel ik me echt een mini kindje met mijn 30 jaar haha. Wat een bijzonder leven! En al 70 jaar getrouwd met zijn jeugdliefde :heart:

9 likes

Amerikanen moeten er echt eens mee kappen om ons niet-bestaande Nederlandse ‘tradities’ in de schoenen te schuiven en dan doen of ze daar een Pulitzerwaardig essay over kunnen schrijven. Leave us the fuck alone

7 likes

Dit ook echt

“During the pandemic, it’s just become a thing to go outside, get some fresh air. There’s not much allowed aside from walking, running and biking. People just gave a whole new meaning to the term. Now it’s urgent."

Hij zal denk ik niet stoppen met pushen voordat ie een speech bij de VN heeft gehouden over de noodzaak van het openen van de sportscholen in Nederland

2 likes

Never forget de woonerf (woenurf?) way

5 likes

Vannacht zat ik rond 3 uur aan mijn ontbijt ik dacht namelijk dat mijn wekker was afgegaan en dat het al 6 uur was. Kwam ik pas achter toen ik halverwege mijn ontbijt was en op mijn telefoon keek en zag dat ik nog 3 uur kon slapen.

61 likes

Ik ben zojuist gebeld dat mijn lieve oma, die ik als een soort moeder beschouw omdat mijn moeder al 25 jaar dood is, wederom kanker heeft en het nu is het einde echt in zicht. 2022 begint echt als een tyfusjaar.

48 likes

Wat vreselijk zeg… Heel veel sterkte en kracht❤️

2 likes

:heart::heart:

4 likes

De laatste directe link naar mijn moeder. De twee broers van mijn moeder zijn ook niet oud geworden, die hebben niet eens de 30 gehaald. Tyfuskanker. Ik had zo gehoopt dat er 1 keer iemand gewoon dood zou gaan in zijn of haar slaap.

4 likes

Sterkte :heart::heart:

Het is ongelooflijk & afschuwelijk… ik hoop echt dat je oma nog lang bij je kan zijn en dat je samen nog veel mooie herinneringen kan maken. Lucht vooral hier je hart als je er behoefte aan hebt​:two_hearts::two_hearts:

1 like

Wat afschuwelijk :disappointed: Sommige families worden hier zo genadeloos hard en zwaar door getroffen. Heel veel sterkte toegewenst :yellow_heart:

1 like

Veel sterkte @anon91169173 <3

1 like