Wat je even kwijt wil #57

Ja het was echt een algemene mail in de trant van ‘oke ernstig dat we dit blijkbaar nog moeten vertellen, maar het is niet de bedoeling dat’ en dan dingen van jouw lijstje er nog bij

1 like

Ik had nog getwijfeld om nadat ik afgestudeerd was een klas 's middags te trakteren op pizza. Uiteindelijk niet gedaan want het leek met niet coronaproof.

@kali
Er was iemand die vond het niet zo erg als ze dan ook iets voor de docent bestelde o.i.d.

Maar als jij in een kekke outfit op een werkdag mij vegetarische kapsalon zou bezorgen, dan zou ik het goed rekenen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Lijkt wel een droom

2 likes

Oh dat heb ik lang niet gehad, meteen zin in nu hmmm.

Ik duim met je mee! Heb zelf ook de laatste tijd vaak last van wat duizeligheid, misschien is bloed laten prikken niet zo heel verkeerd :sweat_smile:

2 likes

Ja dat doe ik eigenlijk niet meer. Boodschappen is soms al te veel. Bij mij is t wel chronisch geworden met ups en downs. Hopelijk gaat t bij jou nog weg.

1 like

Roodborstje knalt tegen het raam bonk bonk bonk… :notes:

5 likes

Maar je haar kan je wel low key doen toch? Voorste plukjes of onderlaag?

Heb net in m’n pauze even doelloos rondjes gefietst buiten. Echt love fietsen in guur weer.

4 likes

:upside_down_face: oh damn ja dan snap ik dat je even wacht. Stom wel ):

1 like

Heb de Slimpie 0% Perzik ijsthee siroop ontdekt en ik ben hooked.

1 like

Mijn vriend reageert niet op zijn telefoon en waarschijnlijk is er niks en ligt zijn telefoon ergens (of is zijn batterij kort daarna uitgevallen) maar alsnog een benauwd gevoel🥴

Slimpie :heart_eyes:
die sinaasappel is mijn favoriet maar ga deze binnenkort dan maar eens proberen!

1 like

Ik ben zo dood moe, maar moet nog veel te veel werk doen. Hallo, mijn vakantie is net 3 dagen afgelopen.

1 like

Ik was net ergens en mn vriend had me daar afgezet en zou me ophalen. Kom ik buiten, heeft ie opeens een andere auto?? En onze andere (lease)auto had ie vandaag opgezegd en die word opgehaald straks. Dat beslist ie dan eventjes in die 40 minuten dat ik binnen was

29 likes

Ben echt geïntrigeerd door de werking van jouw vriends brein

87 likes

Hij had je gewaarschuwd, er zou iets veranderen…

60 likes

AHAHHA stuk :joy:
Hoop dat hier bij blijft dan valt het reuze mee

6 likes

Ja ik ook. Volgens mij kan dat brein niet verder denken dan 5 minuten in de toekomst ofzo

2 likes

Oh god ik heb het zo koud vandaag en ja het is ook koud buiten. Ik zit altijd te roepen dat ik goed tegen kou kan en dat praat ik mezelf aan maar volgens mij slaat dat echt heeeelemaal nergens op. Het koud hebben vind ik echt vreeeselijk. Heb een bh aan, een topje, 2 van die longsleeves met kol over elkaar, daarover een dik vest, jas en dikke sjaal. En dan als ik op straat loop of in het ov zit verbaas ik me zo, blote nek :open_mouth: blote enkels :open_mouth: en als het heel heet weer is denk ik weer er is niks ergers als zo moe/suf zijn deze extreme hitte. Weet nog dat ik een keer zei tegen een vriend die in b.a. is opgegroeid maar ook lang in noorwegen heeft gewoond. Dat ik waarschijnlijk gewoon niet tegen weer kan in het algemeen. Haha zo’n debiele opmerking was dat. Maar ok einde rant over kou en uhl, ben nu binnen en nu heb ik het warm. Ik zou als challenge een keer naar de koudste plaats ter wereld moeten met dit gejammer. Maar ik zeg nu, het heel koud hebben is erger dan kapot gaan van de hitte (denk ik) .

1 like