Ik had al het gevoel dat mijn broer niet lekker in zijn vel zat dus ik heb mezelf bij hem uitgenodigd vanavond om te komen eten en hij heeft eindelijk opgebiecht wat er allemaal speelt en hoe hij zich voelt en ik ben er echt van geschrokken. Heb gevraagd of ik onze moeder mocht vragen ook te komen omdat ik me echt zorgen om hem maakte. Heb dus echt de ogen uit m’n kop gejankt vanavond maar ik ben heel blij dat hij het eindelijk uitgesproken heeft. M’n moeder en ik gaan hem nu helpen met hulp zoeken zodat dit niet verder uit de hand gaat lopen.
Wat intens kut dit. Kanker is zo fucking oneerlijk.
Waar is het raadgevend referendum als je het nodig hebt
Wat goed dat je dit aanvoelde en er ook iets mee gedaan hebt. Lijkt me heel fijn voor je broer en een opluchting om erover te kunnen praten. Hopelijk kunnen jij en je moeder hem helpen
Ik heb super goed nieuws gehad dus ik heb twee happy meals terwijl ik Emily in Paris kijk
Oh heerlijk wat een droom. Heb je twee verschillende happy meals of dezelfde?
xx mede happy meal lover
Ik heb een broek besteld bij Hennie&Mauritzio op 1 januari en het is nog steeds niet verzonden. Ik ga de bestelling maar annuleren zeg, jeetje ik haat deze lockdown en kleding moeten bestellen online omdat al mijn broeken kapot waren
Mijn kat ligt in z’n slaap te grommen. Ik dacht dat hij dat deed omdat de andere kat hem zat te sarren maar die is niet in de buurt en hij is heel diep in slaap. Hopelijk heeft hij spannende avonturen.
Ik heb gisteren 10u gewerkt (stage) en 15 min pauze gehad om vlug wat koeken op te eten zodat ik toch nog iets kon eten. Ik heb 7u geslapen en heb het gevoel dat het maar 3u was, ik ben echt nog niet gerecupereerd aaghhh. Hopelijk is het vandaag een minder drukke dag.
I feel you
Ik mocht na 7 dagen weer uit quarantaine, heb meteen 13,5 uur gewerkt (ouderavonden), en vandaag weer zeker 12 uur
Helemaal gesloopt
Maar we overleven de dag vanzelf wel weer
Dat wij Nederlanders exotisch zijn voor die Amerikanen. Straks wordt stamppot nog een foodtrend daar
Het duurt op het moment echt mega lang bij ze. Ik heb 2.5 week op een bestelling moeten wachten
Zo blij dat ik ervoor heb gekozen om vandaag niet mee te gaan naar Engeland. Wat een mist.
Ik las dit nieuwsbericht en moest meteen denken aan alle ‘rat in wc-pot’-berichten afgelopen week hier.
Wel enorm knap dat hij dat kon zeg.
Een winkel hier in de buurt heeft een briefje hangen met “bellen & bestellen” en ik vind dat toch zoveel leuker klinken dan “click en collect.” Yay Nederlandse taal
Ik heb het forum gisteren op dark modus gezet, maar ik denk niet dat ik een dark modus liefhebber ben.
Of telefoneren en reserveren :'D.
Vandaag is nu al een kutdag. Ik heb eigenlijk echt een dag nodig dat ik in bed kan doorbrengen.
Heb over anderhalf uur een gesprek met de bedrijfsarts en zo geen zin. Kan nu ook niks doen de komende anderhalf uur behalve wachten.