Ik had op 18 dec in de ochtend een afspraak bij de nagelsalon, die avond persco. Alles dicht. En zo heb ik weer een afspraak, als allereerste nu ze weer open mogen. Wat dit betreft zijn de odds echt in my favour.
Haha ja dat zegt Noortje altijd
Mijn zus is morgen jarig en ik zou langs gaan, maar ze testte positief op een zelftest. Ik wacht nu op de uitslag van haar PCR, maar ik vrees dat het alleen even zwaaien voor het raam wordt want ze heeft ook klachten. Ik ga nu maar een cadeautje zoeken waarmee ze zichzelf binnen kan bezighouden, een puzzel of bouwpakket ofzo
Pff, wat een nacht Ik ga vandaag alleen maar witte boterhammen en bananen eten, al staat er op internet dat je je voedingspatroon niet hoeft aan te passen
Ik vind het wel een beetje bijdehand om zo te mailen:
Ik neem aan dat ze het niet expres verkeerd sturen en dat ze zelf ook wel weten dat het slordig is en niet volgens AVG.
Overigens natuurlijk goed dat er op gewezen wordt en er moet melding van worden gemaakt.
Wat @Broodrooster zegt idd. Mijn eerste mail terug was gewoon: joh beetje slordig van jullie, avg technisch ook niet zo handig, maar ik zet nu de juiste persoon in de cc zodat ze ook op de hoogte is. En toen kreeg ik de sassy mail terug van hun. Ik denk dat de kans dat medewerkers deze fout zelf aangeven heel klein is, dus dan vind ik iig dat ‘het slachtoffer’ zelf op de hoogte mag zijn zodat ze eventueel zelf actie kan ondernemen.
En uiteraard mail gelijk gewist en haar veel succes gewenst bij het vinden van een stage haha
Lekker vroeg opgestaan vandaag zodat ik voor de chaos en drukte vanmiddag (veel horeca gaat uit protest vandaag ook open) nog even mijn boodschapjes kon halen op de markt. Nu weer thuis met een tas vol groenten en fruit
Voelt altijd gek als ik zelf nog in bed lig dat andere mensen er alweer een hele activiteit op hebben zitten
Ik lig ook nog in bed en de enige reden dat ik wakker ben, is dat ik de wekker had gezet. Anders zou ik nu ook nog slapen
Ik zou eigenlijk wel naar de IKEA willen vandaag, maar ik durf niet…
Zou ik niet doen, zal wel ontzettend druk worden😅
Ik krijg van m’n collega’s appjes dat er rijen voor de deur staan dus ik zou het nog even uitstellen
Oh ik was hier al bang voor maar deze informatie bevestigt mijn twijfel, dankjewel nu hoef ik niet zelf te gaan kijken of die rij er staat en te bepalen of ik er in ga staan of niet 🥲 ook al wist ik dit met logisch nadenken natuurlijk allang.
Net weer benen/billen getraind na 3/4 weken niets gedaan te hebben. Na een setje hip thrust voel ik mijn billen lekker branden.
Dat mondkapje is eigenlijk bestwel een uitkomst als je in je eentje de slappe lach heb omdat je ergens aan moet terugdenken en in een winkel ofzo staat.
Gadver, krijg hier The Birds vibes van
En? Ik vind dit heel leuk en ben benieuwd!
Ik heb sinds dat kapje telkens dat ik mee playback met liedjes. niemand die het door heeft. alleen als ik nu op de fiets zit (zonder kapje) doe ik het dus ook.
Gaat wat worden als we (ooit) zonder die dingen lopen.
Zojuist bij één winkel:
- een jurkje in maat s gekocht
- een blouse in maat m
- een broek in maat l
- een rokje in maat xl
- en nog een broek in maat 46
Fuck sizing
Ik heb gisteren m’n verstandskiezen laten trekken en moest daarna de metro in met een super dikke kaak. Toen was ik ook wel heel blij die mondkapjes