Wat je even kwijt wil #57

Ach over een paar maanden als zij haar eerste gebroken hart heeft en denkt dat het leven nooit meer zin heeft lach jij in je vuistje.

15 likes

Mijn moeder is precies het zelfde. En dan hoor ik mijn vader zeggen dat hoeft toch niet ze is een volwassen vrouw en dan antwoord mijn moeder is toch leuk laat mij toch.

Mijn vader komt standaard met klus spullen aan en zegt ohja die lamp moest nog opgehangen worden of moet ik dat nog even voor je doen. :joy:

7 likes

Haha echt heftig he, als die “kindjes” ineens pubers worden. Mijn neefje van 11 zit nu ook in de familie-app en zit daar hele tijd z’n moeder voor de gek te houden als die een typfout maakt, haha heerlijk.

6 likes

Ik heb laatst alle extended versies gekeken en ze blijven goed, je zou ook echt niet zeggen dat ze inmiddels alweer 20 jr oud zijn

image

3 likes

Ja ga ik doen!

4 likes

Jaa een vriendin had mij deze week brownies per post gestuurd omdat ik ergens zo verdrietig om was en ahhhh zo lief :smiling_face_with_three_hearts: Ik moet ook vaker zulke dingen doen

6 likes

Iemand zei dus laatst toedeloempia tegen mij :sob:

32 likes

Wauw heftig
 notaris moet dit melden en het slachtoffer op de hoogte brengen. Daarnaast moeten ze nog maatregelen treffen zoals bijv. aan je moeder vragen om de stukken te vernietigen of beter even te komen brengen.

Uit de reactie op te maken lijkt het er niet op dat ze een melding zullen maken bij de AP
 en dan kan je moeder zelf een melding doen.

4 likes

Ik heb dit weekend een nacht gespookt met diarree, daarna ging het gelukkig beter, maar nu is het terug sinds vrijdagochtend en ik blíjf maar met buikkramp naar de wc rennen. Op den duur zijn je darmen toch wel leeg, zou je zeggen
 Echt ellendig :sweat:

Hahaha dit is echt exact mijn moeder, zo onnodig maar ik vind het ook heel schattig. Mijn vriend lacht me altijd uit als ik weer met van alles thuiskom

4 likes

Ik had net bijna mn hele baby ingesmeerd met retinol :sob::joy: zag net op tijd dat het geen olie was. Stomme ordinary flesjes lijken allemaal op elkaar

22 likes

Was dat Noortje Velthuizen

6 likes

Baby smooth for LIFE :slight_smile:

5 likes

Ik ben er niet klaar voor. Zowel fysiek als mentaal😂 is t al 18.00?

Sterkte voor alle winkelmedewerkers vandaag❀

6 likes

Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer een baan met wat meer regelmatige diensten, en ik was vergeten hoe fijn het is om een ritme te hebben! En hoe heeeeerlijk het vrijdagavondgevoel is. Gisteren lekker wijn geslurpt, nu al lekker wakker en na een lange warme douche lekker naakt terug in bed. Dit heb ik echt gemist :partying_face::partying_face:

32 likes

Die kende ik niet, maar ik heb gegoogled en als zij dat zegt in haar podcast dan heeft de persoon in kwestie het sowieso daarvandaan, haha

3 likes

Bij veel bedrijven zijn hier gewoon instructies voor. Is er een mail of brief foutief geadresseerd dan moet dat intern gemeld worden en dan wordt gekeken of het ernstig genoeg is om er vervolg aan te geven. Het is slordig, maar het is ook gewoon mensenwerk dus om er nou ontzettend bijdehand over te gaan doen vind ik ook lame.

6 likes

Ze doet er niet bijdehand over. Ze wijst het advocatenkantoor op hun slordigheid zodat ze juist actie kunnen ondernemen. Anders komen ze er toch nooit achter?. Maar ipv bedankt, krijgt zij een mail terug dat ze zelf fout bezig is.

Verder neem ik aan dat @MACdonalds het mailtje zsm heeft verwijderd.

11 likes

En het komt in mijn ervaring vaak genoeg voor dat “de eerste in lijn” die zo’n datalek aanneemt (een telefoniste, receptioniste of secretaresse) er het meest nonchalant over doet, omdat ze de procedures niet kennen en de impact niet begrijpen. Ik vraag inmiddels meteen door naar iemand hoger in de voedselketen (:sweat_smile:) en van veel instellingen waar ik mee te maken heb, heb ik inmiddels directe contactgegevens van de privacy officer.

15 likes

succes voor iedereen in de retail vandaag <3

32 likes