Wat je even kwijt wil #57

Lekker vroeg opgestaan vandaag zodat ik voor de chaos en drukte vanmiddag (veel horeca gaat uit protest vandaag ook open) nog even mijn boodschapjes kon halen op de markt. Nu weer thuis met een tas vol groenten en fruit :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Voelt altijd gek als ik zelf nog in bed lig dat andere mensen er alweer een hele activiteit op hebben zitten :joy:

31 likes

Ik lig ook nog in bed :raising_hand_woman: en de enige reden dat ik wakker ben, is dat ik de wekker had gezet. Anders zou ik nu ook nog slapen

2 likes

Ik zou eigenlijk wel naar de IKEA willen vandaag, maar ik durf niet…

1 like

Zou ik niet doen, zal wel ontzettend druk wordenšŸ˜…

7 likes

Ik krijg van m’n collega’s appjes dat er rijen voor de deur staan dus ik zou het nog even uitstellen :see_no_evil:

6 likes

Oh ik was hier al bang voor maar deze informatie bevestigt mijn twijfel, dankjewel nu hoef ik niet zelf te gaan kijken of die rij er staat en te bepalen of ik er in ga staan of niet 🄲 ook al wist ik dit met logisch nadenken natuurlijk allang.

3 likes

Net weer benen/billen getraind na 3/4 weken niets gedaan te hebben. Na een setje hip thrust voel ik mijn billen lekker branden.

6 likes

Dat mondkapje is eigenlijk bestwel een uitkomst als je in je eentje de slappe lach heb omdat je ergens aan moet terugdenken en in een winkel ofzo staat.

6 likes

Gadver, krijg hier The Birds vibes van :open_mouth:

2 likes

En? Ik vind dit heel leuk en ben benieuwd!

1 like

Ik heb sinds dat kapje telkens dat ik mee playback met liedjes. niemand die het door heeft. alleen als ik nu op de fiets zit (zonder kapje) doe ik het dus ook.
Gaat wat worden als we (ooit) zonder die dingen lopen.

7 likes

Zojuist bij ƩƩn winkel:

• een jurkje in maat s gekocht
  • een blouse in maat m
  • een broek in maat l
  • een rokje in maat xl
  • en nog een broek in maat 46

Fuck sizing :love_you_gesture:t3:

47 likes

Ik heb gisteren m’n verstandskiezen laten trekken en moest daarna de metro in met een super dikke kaak. Toen was ik ook wel heel blij die mondkapjes :joy:

6 likes

Haha ze zijn heel lief hoor, maar vind kleine vogeltjes altijd zo gezellig!

3 likes

Er hebben serieus 2 mensen aan mij gevraagd of ik ff bij die en die winkel wil kijken om te kijken of er een rij staat. Eh nee dankje, ben aan het koken en nog niet eens aangekleed.

1 like

Mijn avocado was helemaal mooi zacht, snijd ik hem open en is de binnenkant nog keihard :sob:
Dus nu eet ik een boterham met het zieligste plakje kipfilet ever want alles is op

Zo jammer weer

Ik heb net bij de kringloop een 100% cashmere jurk en een 100% merino wollen trui gevonden voor 4 euro :tada:

50 likes

Ik heb zin in sushi

8 likes

Er lijkt ergens een filter stuk te zijn.
Ik krijg allemaal mails van nieuwsbrieven waar ik allang ben uitgeschreven.
Volkskrant, groupon :wave:t2:

3 likes