Wat je even kwijt wil #57

Er hebben serieus 2 mensen aan mij gevraagd of ik ff bij die en die winkel wil kijken om te kijken of er een rij staat. Eh nee dankje, ben aan het koken en nog niet eens aangekleed.

1 like

Mijn avocado was helemaal mooi zacht, snijd ik hem open en is de binnenkant nog keihard :sob:
Dus nu eet ik een boterham met het zieligste plakje kipfilet ever want alles is op

Zo jammer weer

Ik heb net bij de kringloop een 100% cashmere jurk en een 100% merino wollen trui gevonden voor 4 euro :tada:

50 likes

Ik heb zin in sushi

8 likes

Er lijkt ergens een filter stuk te zijn.
Ik krijg allemaal mails van nieuwsbrieven waar ik allang ben uitgeschreven.
Volkskrant, groupon :wave:t2:

3 likes

Mijn ouders zijn net vertrokken en het voelt wel weer even raar op mezelf wonen. Vanaf begin van Corona woonde ik weer bij mijn ouders :sweat_smile:

Edit: mijn ouders komen overigens morgen alweer langs, want ik ben wat dingen vergeten lol. Maja gaan we gelijk even de stad in. Wel fijn dat ik nu maar een half uur van mijn ouders vandaag woon.

Dit alles klinkt niet als een 26 jarige, maar meer iemand die net op kamers gaat hahaha

10 likes

Het is morgen alweer een jaar geleden dat mijn moeder overleed en ik ben er echt heel erg door in de war

EEN JAAR

56 likes

Nou grap van de eeuw dit. Ik ging verven bij mijn broer en schoonzus, de muren primen. Het ging in de eerste instantie al mis omdat mijn schoonzus me per ongeluk de gewone muurverf had gegeven ipv de primer, dus mijn broer nee dit is de goede. Een muurtje mis gegaan, gelukkig geen ramp.
Ik zeg tegen mijn broer, dit is wel net kwark qua dikte. En het strijkt ook niet echt mooi uit, kijk maar. Neeee was allemaal goed, zou nog in de muren trekken.
Dus mijn broer en schoonzus samen ri stort, 1,5 uur weg en ik me te pletter gewerkt op die muren. Komen ze terug zegt mijn broer ineens: hier klopt iets niet. Heeft mijn broer mij FUCKING PVC LIJM gegeven ipv primer verf :+1:t2::+1:t2: Echt wat een kutzooi :laughing: (al moesten we er ook wat om lachen maar vooral half om schelden/janken).
Het lijkt opzicht wel dat je er goed overheen kunt verven mja, er zit nu dus wel een structuur in terwijl het glad zou moeten zijn
.

42 likes

Maar maar maar zoveel vragen. Heeft niemand dan gelezen wat er op de emmer stond :rofl:?

Ik zou me echt doodlachen overigens. Maar goed dat het niet jouw huis is :grimacing::upside_down_face:

10 likes

Haha nee, die emmers hadden oprecht dezelfde donkergrijze kleur en ook het etiket was in dezelfde kleuren. Het stond dus ook naast de emmers met de primer. En mijn broer had zelf nog niet geprimed want ze hebben ook iemand die voor hun doet verven. Dus tja :rofl:
En ik merkte wel dat het wat plakte maar ik had handschoenen aan. Het was niet dat mijn hele hand aan elkaar plakte, zo sterk is die lijm dus niet. En ook qua substantie en hoe het uitstreek, leek het gewoon heel veel op verf. Echt super weird :crazy_face::crazy_face:

3 likes

Hier net:

een gilet paste ik in XS
een blouse in L
een top in M
Een broek in S en elders had ik XL nodig?

Geen wonder dat ik liever tassen koop.

6 likes

Dat heb ik ook ineens.
Die van de sportschool ben ik al zeker anderhalf jaar uitgeschreven

1 like

Waarom heb ik zoveel zooi. Moet een kamer uitruimen ivm nieuwe babykamer.
Alles ligt nu overal en heb geen zin meer. :cry:
Waar laat ik wat ik wil bewaren. Kleding kan ik nu ook niet passen.

He hoezo, ik typ dit vanaf een Chromebook en vind het echt fantastische apparaten.

5 likes

We zijn inmiddels zo ver dat ik net aan de lijn hing bij mijn verzekering voor de aansprakelijksheidsverzekering :grimacing::grimacing:

1 like

Nu ook marktplaats. Echt irritant. Net alle ongewenste mails verwijderd.

1 like
kaassouffles tour

De eerste twee kaassoufflés zitten erin :joy:
Souflesse had een beetje te lang in de frituur gezeten maar was alsnog lekker: 8/10
De normale kaassoufflé had lekker veel kaas, dus was een goede gewone. Niet zoals bij sommige dat het meer een bladerdeegsoufflé is. 7,5/10
(Nu nog 1 kaassoufflé dus I keep you posted)

33 likes

Het went vast.
Als je eerst Windows of Apple gewend was is het even schakelen. Maar hoe langer je er mee werkt, hoe normaler het wordt.

Mijn ouders zijn ook digibeet en mijn vader had altijd gedoe met zijn Windows laptop. Virussen, per ongeluk updates doen die hij niet wilde, etc. Terwijl hij zijn laptop alleen gebruikt om te mailen en om te browsen. Wekelijks was er wel iets dat ik moest oplossen.

Sinds hij een Chromebook heeft is zijn laptop beschermd, downloadt hij niet per ongeluk iets schadelijks en heb ik er geen omkijken meer naar. Echt ideaal voor hem (en voor mij :sweat_smile:).
Met Black Friday heb ik zelf ook een compacte van 11 inch gekocht en dat is een heel fijn apparaat om mee te nemen en voor gemiddeld internetgebruik.

11 likes

Sterkte @Luzarl hoop dat je deze dag (en ook de dagen eromheen natuurlijk) op een, hoe je hem dan ook doorbrengt, voor jou zo prettig mogelijke manier kan doorbrengen :heart:

Ging een rondje lopen want ik had al een paar dagen mijn stappendoel niet gehaald (thanks booster) en nu zijn hier alle kroegen open. Anyhow, morgen lekker sporten <3

2 likes