Wat je even kwijt wil #57

Meh een goeie vriend is net voor een jaar naar het buitenland vertrokken voor z’n PhD onderzoek. Ga hem echt missen :frowning:
Het is in Indonesië dus ook niet om de hoek maar wow het zou zo chill zijn om langs te gaan voor een maand dit jaar

2 likes

Die Lidl heeft altijd net in de aanbieding wat je zoekt eerder kamerplanten, viltjes voor onder stoelen, schroevendraaierset, staafmixer en vandaag wasmanden, die ik steeds vergeet te kopen. :smiley:

Lieve Luzarl wat gaat de tijd snel voorbij. Maak het morgen jezelf gemakkelijk. :heart:

9 likes

Gister mijn speaker van mijn iPhone schoongemaakt en nu hoor ik weer meer.
Van een abonnement van €57,- bij Vodafone naar een sim only van €16,-. Dat is een flinke winst :sunglasses:

6 likes

Er is niet echt een ‘uit huis gaan’ topic volgens mij dus dan maar hier. Vandaag reed ik met m’n moeder langs een nieuwbouwproject en spraken we er weer over, plus een actief huizentopic hier vandaag en ik word er soms zo verdrietig van ofzo? Ik ben 24 dus het is een hele logische stap om binnen nu en een jaar uit huis te gaan en op sommige punten ben ik daar denk ik ook echt wel aan toe (de vrijheid, je eigen ding doen, rust etc) maar ik word er ook somber van als ik bedenk dat zoveel visite die nu spontaan bij ons binnenloopt, dat ik dat straks allemaal ga missen, dat ik niet weet wat er thuis allemaal speelt en niet zomaar iemand heb om tegen te praten of gewoon iets onbenulligs te zeggen zonder te moeten bellen. Ik denk dat het best eenzaam wordt en als ik daaraan denk ik wil forever thuis blijven wonen, of iig net zo lang tot ik een vriend heb waarmee ik zou willen samenwonen. Werkt ook niet mee dat m’n ouders liever willen dat ik thuis blijf wonen, dat maakt de stap nog groter in m’n eentje te gaan.

8 likes

Er is een op kamers topic :joy: is dat niet iets voor jou? Met andere werkende meiden bijv? Of 1 huisgenoot?

1 like

Helemaal niet gek of erg dat je je zo voelt! Natuurlijk moet je ooit wel uit huis, maar ik zou zeker geen druk op jezelf leggen omdat het op een bepaalde leeftijd ‘normaal’ is om uit huis te gaan. Als je daar ongelukkig van wordt, moet je het dan maar doen omdat dat is wat er vanuit de maatschappij van je wordt verwacht? Luister vooral naar jezelf. En daarbij is het natuurlijk sowieso lastig nu met deze woningmarkt, dus je bent echt niet de enige die nog langer thuis woont :kissing_heart:

3 likes

Oh hell no ik ga nooit vrijwillig een badkamer delen :joy:
Een soort studio met een gezamenlijke woonkamer erbij zou ik wel ideaal vinden, maar ik woon (en wil blijven wonen) in een dorp en volgens mij is hier niet zoiets.

En @kaneel dat is ook precies de smoes die ik gebruik als mensen (bijvoorbeeld collega’s) verbaasd reageren dat ik nog thuis woon. Tja woningmarkt he :woman_shrugging:t3:

Ik heb de tompoucemuts gescoord. :heartpulse:

51 likes

Laatste kaassoufflé van de dag: de luxe kaassoufflé!
Echt de lekkerste die er bestaat 10/10! :heart_eyes: heb zelfs die van m’n vriend voor de helft ook erbij opgegeten haha. Echt een super lekkere en romige kaassmaak.
Nu voel ik me net zelf een kaassoufflé maar worth it

30 likes

Foto van deze ? :sunglasses:

3 likes

Zaterdagavond, ga Sing 2 kijken met wat lekkers erbij. Voel me weer een klein kind haha.

3 likes

Net even dikke dinercheque gewonnen met een vriendin! NICE nu moet alleen wel de horeca weer open mogen :tipping_hand_woman:

11 likes
Luxe kaassoufflé

Was vergeten een foto te maken dus had er al van gegeten haha

16 likes

Wow lijkt wel met discodip :hushed:

14 likes

Volgens mij is die van Van Dobben!

1 like

Ik heb straks een verjaardag maar ik heb helemaal geen cadeau?!!? Gewoon straaaal vergeten omg
Neem nu maar 3 groene Amsterdammers mee :joy:

8 likes

Gorillas verkoopt ook bordspellen :grimacing:

4 likes

Ik moet echt NU weg en gorillaz/flink duurt nu zeker een half uur door de zaterdagdrukte
Beter doet haar huis aan flitsbezorging dan bestel ik het daar wel :star_struck:

5 likes

Ik ga mn kat morgen wegbrengen. Net d’r spulletjes ingepakt. Ben al de hele avond aan het janken als ik eraan denk dat ze morgenavond niet meer op mn schoot komt liggen of s’nachts niet meer op de badkamer ligt als ik ga plassen. Echt walgelijk gevoel.

28 likes

Echt heel knap van je dat je deze keuze hebt kunnen maken, kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn geweest :pensive: heb je een goed gezin gevonden voor haar?

1 like