Ik heb er ook wakker van gelegen, jeetje het is ook wel veel om te verwerken allemaal. Laat staan hoe de vrouwen uit de aflevering zich moeten voelen, al hoop ik dat er bij hen ook iets van een soort opluchting voelbaar is.
Van alle sites die werk kon blokkeren hebben ze Discord geblokkeerd.
Pfff het blijft je echt zo bij die hele aflevering. Heb net nog een voorval bij een van mijn vorige baantjes met mijn moeder besproken. Opeens komt dat dan weer naar boven.
Ik merk dat ik ook een beetje opgefokt ben vandaag. En ik ben bang dat er nog meer naar boven komt, want heel journalistiek Nederland zit erop
Ik wou dat de wereld minder verrot was
Edit: Mijn insta is nu ook een achtbaan van emoties. Heb stories gezien over BOOS en tussendoor een verhaaltje over geitendates of een nieuw recept dat online staat. Het is heel bevreemdend.
Doe wat het beste voor jou is. Veel beterschap met je hond. Hopelijk is dat in de loop van de dag over.
Dit doet me er ineens aan denken dat ik van de zomer ook iets via Vinted had besteld (ik weet echt geen eens meer wat) en dat op een pakket punt was bezorgd maar dat ze het daar kwijt waren geraakt. Ben drie keer langs dat punt geweest en heb via mail, whatsapp en telefonisch contact gehad en toch was ik er steeds weer voor niks. Was het alweer vergeten maar ben wel benieuwd waar zoān pakket dan uiteindelijk is gebleven en wat er mee gebeurt want het moet toch ergens zijn.
Het gevoel dat je kleding hebt besteld (en een waaghals bent, dus geen maat groter/kleiner erbij hebt besteld) en alles precies past
Holy shit ben echt zooo hard om mijn smoel gegaan net in de bocht, het is echt heel glad! Even een kunstheup halen vandaag denk ik
Heb je ook door Vinted een onderzoek laten instellen bij DHL? Toen ik dat had gedaan was het er opeens vrij snel.
Maar ja heel goeie vraag, ben al vaker dingen kwijtgeraakt op het sorteercentrum. Waar zĆjn al die spullen
Mijn beste vriendin wil waarschijnlijk naar amerika verhuizen en ik kan het eigenlijk alleen maar heel erg stom vinden. Ik hoop dat het niet doorgaat.
Mān trein staat stil omdat de trein voor ons net een aanrijding met een persoon heeft gehad en ik merk dat ik direct weer in de paniek schiet en gewoon met tranen in mān ogen zit, omdat ik het twee jaar geleden zelf heb gezien in mān eigen trein. Ben echt helemaal misselijk ervan
Volgens mij postte ik dit 6 maanden terug ook maar waarom is het altijd 60000 graden in de wachtkamer van de tandarts (of huisarts for that matter)?!
Nouuuu was te laat met tickets bestellen voor Stromae
Edit: Toch wel
Ik ook was super snel uitverkocht!
Weer een (redelijk) nieuw shirt die per ongeluk in de droger is gekomen en nu veelste klein is en de vorige keer kon ik mijn vriend de schuld geven maar deze was dus echt mijn eigen stomme fout
Er is nog een concert bijgekomen!! Dus heb ze net wel kunnen bestellen, misschien kan jij ze zo ook nog krijgen?
Ja ik ook!!
Dit doe ik ook nog alleen maar! Ben echt verwend geworden wat dat betreft maar vind 't mān geld helemaal waard. Gelukkig ga ik niet meer zo vaak met de trein
Na 5 dagen met een naakte Iphone is eindelijk mijn nieuwe hoesje + screenprotector binnen. Ik had 300x hier al een winkel in kunnen lopen, maar ik had nog een kabel nodig die ik al maanden niet in winkels kon vinden dus ik dacht ik bestel handig via Bol alles in 1x snel in huis, niet dus
mān pa is volledig gestopt met drinken, drinkt alleen nog maar havercappuās en mān moeder is gefrustreerd omdat pa te veel en te dure planten koopt
three-quarterlife crisis vermoed ik zo