Ja, inderdaad. Ik kwam later trouwens achter wat details van het slachtoffer en vond het toen nog erger
Maar ook de hopeloosheid van de conducteur en hoe hij (met iets teveel details) kwam vertellen wat er gebeurd was.
Oooh wat chill! Geniet er van 
Ik had gister éíndelijk zo’n ranzige instant Duyvis dipsaus gekocht en aangemaakt en het was zo ontzettend smerig, niet vies lekker.
Echt een teleurstelling zeg gadverdamme 
Welke smaak had je?
Ik gebruik af en toe Fiesta en Festival en vind die heerlijk.
Fantasia 

Dacht dat klinkt toch veelbelovend
Aangekomen in oostenrijk en nu gebruik ik mijn baby ‘die echt NU moet slapen’ om niet alles uit te hoeven pakken. En zit ik lekker met mn telefoon op bed
Hmm, die is inderdaad niet het lekkerst nee. Mocht je nog een keer een poging willen wagen; de Fiesta is met een soort pepersmaak. Met een niet al te uitgesproken frietsaus / mayonaise vind ik die heel lekker.
Nu heb ik zin in dipsaus. 
Dacht dat het een Efteling attractie was
Het is een heel pretpark in Duitsland
Ik wilde deze net gaan plaatsen, maar je was me voor. Die is zo mooi
Ik kijk hem elk jaar met kerst (gevolgd door Fantasia 2000).
Ik ben blij dat deze week erop zit. Zoveel stress door werk en mijn ongesteldheid helpt niet bepaald mee.
Nu lekker koken (i know heel vroeg haha) en een podcast luisteren yay.
Ik heb m echt lang niet gezien dus denk dat ik m van t weekend eens ga kijken. Als ie ergens te vinden is online op 1 van de platforms dan
Oh ik weet eigenlijk niet of hij op streaming platforms te bekijken is, ik heb de films op dvd! Op mp zijn Disney dvd’s tegenwoordig heel goedkoop dus dat zou je evt. ook nog kunnen proberen.
Hij staat op Disney+!
Yesss dat heb ik 
Ik doe heel erg mijn best om nieuwe vrienden te maken (morgen komt er weer iemand van Bumble BFF dus dat is leuk) maar mijn vriend heeft 0 vrienden en doet er verder ook niks aan om zijn situatie te verbeteren.
Dit voelt soms beklemmend en ik moet ook toegeven dat ik het jammer vind dat hij geen leuke vrienden heeft zodat ik via hen andere mensen kan leren kennen.
Als je je wieldop straks pas verliest kun je er nu nog voor zorgen dat je 'm niet gaat verliezen
Girl, ik heb precies hetzelfde. Mijn vriend heeft 2 vrienden die hij 1x per jaar ziet en dat is voor hem meer dan genoeg, terwijl ik juist ‘hoe meer zielen, hoe meer vreugd’ ben. Kan ook jaloers kijken naar koppels die dankzij elkaar ineens een hele vriendengroep erbij hebben 🥲
Die van mij heeft best veel vrienden maar hij inderhoudt zijn vriendschappen zo slecht. Vind het af en toe echt moeilijk om te zien hoe hij weer een vriendschap laat doodbloeden. En er is dan niks voorgevallen, het zijn leuke mensen maar even een smsje sturen om te vragen hoe het gaat is al teveel moeite. Toen we gingen emigreren had hij ook bijna niemand erover verteld, ja zo raak je wel vrienden kwijt ja, als je niet eens verteld dat je naar een ander land verhuisd bent