Wat je even kwijt wil #57

Ik wil dit niet in t boulevard topic plaatsen want het is random en mening gebaseerd, maar die John de Mol is echt een flop als het aankomt op communicatieve skills zeg. Wat een rare, enge man. Hoe hij er ook bij zit in dat interview als een soort Al Capone en zonder enige vorm van empathie vragen beantwoord.

En hij zegt handvaten ipv handvatten.

12 likes

deze blur… kan echt niet.

9 likes

He wat een teleurstellende reactie.

2 likes

Ik wil slapen maar ben teveel getriggerd vandaag door alle misbruik verhalen dus lig nu misselijk in bed lekker alle horror dingen uit mijn verleden af te spelen in mijn hoofd en dat is behoorlijk kut. Wel vet trots op mezelf dat ik dit nu kan handelen en gewoon kan benoemen.

Oh en kan iedere tyfuslijer die de schuld bij vrouwen legt even lekker lepra krijgen ofzo, dat zou fijn zijn.

7 likes

Pas uit???

2 likes

Ja vind je dat echt raar? Waarom?

5 likes

Volgens mij bedoelt @bill eerder dat je hier net zo hard over van de toren moet blazen als over die andere zaken.

2 likes

Echt :exploding_head: kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen schoenen kopen waarvoor je eerst wekenlang bloedende wonden/blaren aan je voeten krijgt die fucking pijn doen. Koop liever schoenen die direct goed zitten.

28 likes

Ik vind het een beetje jammer dat je er zo op doorgaat @kali want ik ben het verder helemaal met je post eens ondanks dat ik die krachtterm achterwege had gelaten

Het maakt me overigens heel verdrietig dat die motie is verworpen mede door mijn eigen ervaringen. Zo jammer dat wij normale burgers er niets tegen kunnen doen.

Ze zitten daarna echt als sloffen en gaan heel lang mee, dus het is het voor mij waard. Ik heb nog nooit andere schoenen gehad die zo lekker zaten…

3 likes

Groenstyling. Het is je gegund maar geef me even om te wennen aan dit woord.

14 likes

Ik weet niet zo goed waar ik dit moest posten en of ik het wel moet doen want ik wil het inhoudelijk niet perse delen.
Maar ik voel me letterlijk misselijk door alles wat er nu aan de hand is door mijn eigen ervaringen. En ik moet gewoon slapen want mijn wekker gaat straks gewoon weer.

2 likes

Lief dankjewel, hier posten dat ik hier mee zit lucht gek genoeg al op. Ga zo even een ugly cry onder de douche doen en dan proberen te slapen.

2 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

Ik ben nog steeds wakker maar voel me weer wat beter :blush: heb mezelf net lekker impulsief een nachtje weg cadeau gedaan volgende maand naar een stad die ik al heel lang wil bezoeken! En heb al een leuk museum wat ik graag wil bezoeken als dat kan haha.

En anders hou ik gewoon lekker een selfcare plus weekend met netflix, wijn en maskertjes!

30 likes

Ik heb ook echt belabberd geslapen, denk zo maar dat ik niet de enige vrouw ben :confused:

8 likes

Knuffel, hier precies hetzelfde <3 Heb het niet af kunnen kijken en ook een rare mood er door.
Dacht de laatste tijd wel weer stappen er mee gemaakt te hebben maar dit voelt dan toch weer als een klap in je gezicht. Heb ook totaal geen zin in de kantoor gesprekken er over vandaag. Denk dat ik maar veel met mijn koptelefoon op ga zitten.

2 likes

Jij ook een hele dikke knuffel<3 en @Bird ook voor jou en eigenlijk gewoon iedereen die het nodig heeft.
Lekker rustig aan doen vandaag.

Ik heb welgeteld max. 1,5 uur geslapen en werd wakker door jawel een nachtmerrie erover. Blijf de ochtend thuis om nog wat slaap te pakken.

5 likes

Hier nog een, ik voel me fysiek echt ziek van alles. Ik wil nog steeds de straat op en mezelf schor schreeuwen dat het eens een keer klaar moet zijn

5 likes

Dikke knuffel voor jullie allemaal. Het is zo intens verdrietig dat zoveel vrouwen deze shit mee moeten maken.

5 likes