Ja! Bij Jan Linders.
Ik sta inmiddels twaalf jaar (!) ingeschreven voor sociale huur en ik zag van de week een huis dat echt perfect was qua grootte, locatie, indeling, en buitenruimte. Maar zelfs na fucking twaalf jaar sta ik nog niet eens in de top 10
Heb ondertussen in mijn hoofd natuurlijk wel al het huis ingericht voor het geval de vijftien mensen boven mij dit pareltje niet willen.
Ik was nr 12 en heb het huis ook gekregen dus er is hoop!!
Ik had de halve dag afspraken en ik ben nu mega hyper. Maar ik wil eigenlijk gewoon een knuffel, maar zelfs een paar appjes voelen al alsof ik teveel aandacht vraag (van specifieke mensen) Ik haat dit soort buien/gedachten/momenten
Ja dit is bizar ja. In mijn ervaring verschilt het nogal qua type woning en in welke wijk in hoeveel reacties er komen, er zijn echt mensen die selectief op bepaalde wijken en huizen reageren. Misschien ook gewoon heel logisch maar ik had daar nooit bij stil gestaan.
Toen ik in mijn stad op de site ging kijken naar de toewijzingen van woningen van de afgelopen periode zag ik ook dat er woningen werden toegewezen aan mensen die al sinds 1983 ofzo stonden ingeschreven. Wtf toen was ik nog niet eens geboren
Soms gaat een woning naar de 50e kandidaat op de lijst. Er kan echt van alles zijn waardoor mensen een woning niet daadwerkelijk gaan huren. Dus geef de hoop nog niet op
Ik ben van plan om hier te blijven wonen tot ik kutburen krijg (hopelijk nooit) of geen trap meer kan lopen . Maar tegen die tijd zou ik iets van 50 jaar inschrijftijd hebben hahaha. Dus dat zijn vast mensen die gewoon echt heeeeel lang in 1 woning hebben gezeten en wel ingeschreven waren! Ben je haast automatisch eerste denk ik:thinking:
Ik heb (toen ik nog o a verhuur deed bij woningcorporaties) zo zo zo vaak woningen verhuurd aan mensen die verderop in de lijst stonden. Mensen kwamen zo vaak überhaupt niet opdagen voor een bezichtiging of wilden toch nog even hun kansen afwachten, of gingen gewoon even kijken om een beeld van een woning te krijgen zonder echt interesse te hebben. Het kan echt nog!
Wilde reageren op @Sax dus
Ik was de vierde in mijn huidige huis. Dus niet heel laag op de lijst, maar ook zeker niet de eerste.
Same girl wij gaan van 120 ongeveer naar 300 in de maand echt belachelijk
Ben echt boos. Was net op een feestje en ik stond gewoon gezellig met iedereen te kletsen en te viben. Op een gegeven moment ging ik plassen en een gast kneep in mn bil. Ik liep gewoon door en reageerde niet echt want ik dacht ok boeie. En toen stond ik te wachten voor de wc. Hij stond daar toen ook met airpods in, dus ik vroeg waarom hij in godsnaam airpods in had op een feest. Precies op dat moment ging de wcdeur open dus ik liep naar binnen. Hij greep me letterlijk vol bij mn kruis en keek me echt zo aan. Dus ik gilde echt zo DOE NORMAAL MAN. En hij zo IK DOE TOCH NIKS JOH LOSER. En toen deed ik snel de deur dicht en zag ik hem echt zo door een kiertje zo nonchalant naar me kijken. Echt wtf waar haal je het gore lef vandaan. Ben er echt zo boos om. Het raakt me echt, zeker na alles wat er nu speelt en ook omdat ik voor mezelf opkwam, wat ik normaal nooit echt doe. Echt pffff ben er woest van. Lig ook in bed nu en zit er echt over na te denken
Maar dat wil ook niet ook niet altijd iets zeggen hè. Mijn ouders hebben een koopwoning en staan ook al dik 20 jaar ingeschreven voor het geval ze ooit uit elkaar mochten gaan of het huis moeten verkopen. Ken best veel mensen die dat doen.
Ik vind het zo krom dat dat niet in elke gemeente kan! Hier kan je je niet inschrijven als je op dit moment al een woning bezit of boven een bepaald inkomen zit.
Goed om te weten, bedankt!
Dat is hier ook ja! Deze had maar 200 reacties, een woning een paar straten verder (en een stukje kleiner en aan een drukke weg) had er 1600? Snap er niets van.
Ik moet ook zeggen dat ik inmiddels heel kieskeurig ben, maar ik ga na twaalf jaar wachten ook echt geen woning accepteren die in een wijk staat die ik niet wil of die geen tuin heeft. Dan wacht ik nog liever een tijdje dan dat ik ergens zit waar ik mezelf niet jarenlang zie wonen, want die hele riedel begint gewoon weer opnieuw :’)
Ik ben ziek en ik geniet momenteel zooo erg van mandarijnen eten, ik weet niet wat ik meemaak.
Ja, dit! Ik voel je helemaal.
Mijn huisgenoot heeft een vriendin en heeft via haar allemaal nieuwe vrienden gemaakt en zo hebben ze nu een hechte vriendengroep. Ik zou niet bevriend met hen willen zijn maar ik zie soms wel groen van jaloezie.
Meh mijn vriend en aanhang zijn nieuw laminaat leggen op de bovenverdieping en ze staan de plaatsing van elke plank een kwartier te discusseren. Er moeten nog twee kamers en ze zijn nu al 2 uur bezig en er liggen 4 planken…
En in die kamer staan allemaal paxkasten en ik zag al dat een deur is beschadigd met verplaatsen . En mijn vriend ramde al een stuk van een la af.
Krijg hier echt zoveel stress van .
De laatste weken kijk ik telkens doordeweeks heel erg uit naar het weekend. Maar dan is het zaterdag en dan zit ik op de bank van… Tja wat ga ik nu doen en voel ik me zo neerslachtig. Ik ga zo maar even naar buiten, hopelijk helpt dat. En morgen wel afgesproken dus daar kijk ik wel naar uit
Een boek met softcover dat ik cadeau wilde geven, is door Bol verzonden in een kartonnen zak. Het boek ziet er nu uit alsof het onder een intercity heeft gelegen want die zak is heel groot en het boek niet.
De klantenservice stuurt me nu een nieuw exemplaar maar kan niet beloven dat het nu wel goed verzonden wordt. “Dit gaat automatisch in het distributiecentrum en wij hebben hier geen invloed op”.
Hoe dan. Wie besluit dat het een goed idee is om een boek in een kartonnen zak te gooien.