Wat je even kwijt wil #57

Ik ben blij dat deze week erop zit. Zoveel stress door werk en mijn ongesteldheid helpt niet bepaald mee.
Nu lekker koken (i know heel vroeg haha) en een podcast luisteren yay.

6 likes

Ik heb m echt lang niet gezien dus denk dat ik m van t weekend eens ga kijken. Als ie ergens te vinden is online op 1 van de platforms dan

1 like

Oh ik weet eigenlijk niet of hij op streaming platforms te bekijken is, ik heb de films op dvd! Op mp zijn Disney dvd’s tegenwoordig heel goedkoop dus dat zou je evt. ook nog kunnen proberen.

2 likes

Hij staat op Disney+!

3 likes

Yesss dat heb ik :cool:

5 likes

Ik doe heel erg mijn best om nieuwe vrienden te maken (morgen komt er weer iemand van Bumble BFF dus dat is leuk) maar mijn vriend heeft 0 vrienden en doet er verder ook niks aan om zijn situatie te verbeteren.

Dit voelt soms beklemmend en ik moet ook toegeven dat ik het jammer vind dat hij geen leuke vrienden heeft zodat ik via hen andere mensen kan leren kennen.

15 likes

Als je je wieldop straks pas verliest kun je er nu nog voor zorgen dat je 'm niet gaat verliezen

10 likes

Girl, ik heb precies hetzelfde. Mijn vriend heeft 2 vrienden die hij 1x per jaar ziet en dat is voor hem meer dan genoeg, terwijl ik juist ‘hoe meer zielen, hoe meer vreugd’ ben. Kan ook jaloers kijken naar koppels die dankzij elkaar ineens een hele vriendengroep erbij hebben đŸ„Č

4 likes

Die van mij heeft best veel vrienden maar hij inderhoudt zijn vriendschappen zo slecht. Vind het af en toe echt moeilijk om te zien hoe hij weer een vriendschap laat doodbloeden. En er is dan niks voorgevallen, het zijn leuke mensen maar even een smsje sturen om te vragen hoe het gaat is al teveel moeite. Toen we gingen emigreren had hij ook bijna niemand erover verteld, ja zo raak je wel vrienden kwijt ja, als je niet eens verteld dat je naar een ander land verhuisd bent

3 likes

Echt nostalgie dit! Vond vroeger vooral het stuk met de bezems prachtig, haha. Veel plezier!

1 like

Hartje voor de herkenning.

Mijn vriend heeft wel een paar vrienden, inclusief een leuke vriendengroep, maar doet ook erg weinig om het te onderhouden. Sommigen van die groep (5 man) heeft hij al een jaar niet meer gezien. Tot een jaar geleden heb ik zelf ook behoorlijk wat vriendschappen verwaarloosd, maar een groot deel daarvan heb ik gelukkig weten te herstellen. Vind het soms ook best lastig dat we er allebei zo anders in staan, net wat jij ook beschrijft eigenlijk.

5 likes

Awh, maar goed dat je zelf wel ermee bezig bent! Wie weet als er leuke vrienden uitkomen hij ook volgt?

Bij mij gaat Bumble bff zo belabberd dat ik nu maar een profiel zit te maken op de gewone Bumble. Ik herken mezelf niet :’)

2 likes

Wat een verschrikkelijk verhaal van dat meisje in Danny in Arabistan :cry:

Ze woont in Soedan en werd op haar 15e uitgehuwelijkt aan haar oom (33), hij had beloofd dat ze mocht studeren maar dat ging niet door. Ze is gevlucht en heeft haar zoontje al 3 maanden niet gezien. Als ze haar vinden is de kans groot dat ze wraak nemen, bij iemand die ze kent is dat gebeurd
 hoe is het mogelijk dat dit nog voorkomt, zó zielig :cry:

3 likes

Ik bestelde een friet speciaal en vroeg of ik daar curry bij kon krijgen. Werd nog net niet afgesnauwd dat ze standaard curry gebruiken voor de speciaal dus dat hoef ik niet extra te vragen. Raad eens wat er op mijn friet zit? Ketchup.

13 likes

Mijn vriend had geen zin om te koken en toen ging hij naar de snackbar om patat te halen. Is ie daar belt hij me dat het daar superdruk is en er zelfs mensen buiten staan. Gaat ie terug en alsnog koken. :face_with_raised_eyebrow:Ik had dat echt niet gedaan als ik er al was, dan maar wachten hoor.

2 likes

Ik eet nu Clevers ijs van de supermarkt en het is echt superlekker. Witte chocolade met aardbei.

7 likes

Volgens mij zeiden ze daar niets over of ik heb het gemist

1 like

Zo chill dat ze dit het bij sommige supermarkten in de regio het hele jaar door verkopen! Haal geregeld zo’n bak haha

2 likes

Hebben ze clevers ijs in een supermarkt?

2 likes

Mijn energiefactuur is verdubbeld :weary: En het smerigste is dat de leverancier het afschuift op “we zijn in 2021 allemaal wat vaker thuis geweest” UH NEE mijn verbruik is zelfs GEDAALD ten opzichte van 2020 want het is niet eens echt winter geweest.

Godverdomme dat brengt mijn vaste kosten (huur, energie, internet) naar 65% van mijn loon :worried:

6 likes