Wat je even kwijt wil #57

Dat is hier ook ja! Deze had maar 200 reacties, een woning een paar straten verder (en een stukje kleiner en aan een drukke weg) had er 1600? Snap er niets van.
Ik moet ook zeggen dat ik inmiddels heel kieskeurig ben, maar ik ga na twaalf jaar wachten ook echt geen woning accepteren die in een wijk staat die ik niet wil of die geen tuin heeft. Dan wacht ik nog liever een tijdje dan dat ik ergens zit waar ik mezelf niet jarenlang zie wonen, want die hele riedel begint gewoon weer opnieuw :’)

2 likes

Ik ben ziek en ik geniet momenteel zooo erg van mandarijnen eten, ik weet niet wat ik meemaak.

15 likes

Ja, dit! Ik voel je helemaal.

Mijn huisgenoot heeft een vriendin en heeft via haar allemaal nieuwe vrienden gemaakt en zo hebben ze nu een hechte vriendengroep. Ik zou niet bevriend met hen willen zijn maar ik zie soms wel groen van jaloezie. :frowning_face:

1 like

Meh mijn vriend en aanhang zijn nieuw laminaat leggen op de bovenverdieping en ze staan de plaatsing van elke plank een kwartier te discusseren. Er moeten nog twee kamers en ze zijn nu al 2 uur bezig en er liggen 4 planken…

En in die kamer staan allemaal paxkasten en ik zag al dat een deur is beschadigd met verplaatsen :sob:. En mijn vriend ramde al een stuk van een la af.

Krijg hier echt zoveel stress van :sweat_smile:.

5 likes

De laatste weken kijk ik telkens doordeweeks heel erg uit naar het weekend. Maar dan is het zaterdag en dan zit ik op de bank van… Tja wat ga ik nu doen en voel ik me zo neerslachtig. Ik ga zo maar even naar buiten, hopelijk helpt dat. En morgen wel afgesproken dus daar kijk ik wel naar uit

5 likes

Een boek met softcover dat ik cadeau wilde geven, is door Bol verzonden in een kartonnen zak. :+1: Het boek ziet er nu uit alsof het onder een intercity heeft gelegen want die zak is heel groot en het boek niet.
De klantenservice stuurt me nu een nieuw exemplaar maar kan niet beloven dat het nu wel goed verzonden wordt. “Dit gaat automatisch in het distributiecentrum en wij hebben hier geen invloed op”.

Hoe dan. Wie besluit dat het een goed idee is om een boek in een kartonnen zak te gooien. :sweat_smile:

9 likes

Ik had dit ook bij bol laatst. Toen kon ik 'm retourneren maar dat vond ik onzin want ga 'm alleen zelf gebruiken. Hebben ze me 5 cent compensatie gegeven :joy:

9 likes

5 cent :sweat_smile:
Nou hier is het boek echt flink beschadigd. Als het voor mezelf was geweest had ik getwijfeld of ik het gemeld had, maar dit is een cadeau.
Hopelijk sturen ze het vervangende exemplaar wel in een nette verpakking.

2 likes

Ik bestel tegenwoordig meestal boeken bij de lokale boekhandel. Die komen het heel mooi ingepakt zelf bezorgen :+1: met een lief briefje erbij, zo schattig. En dan heb je ook geen gekke verpakkings fratsen :grin:

38 likes

Ik heb net helemaal in de stress gezeten omdat ik zag dat er allemaal geld van mijn rekening af was gehaald. Structureel 9 euro per maand en een keertje zelfs 99 euro via PayPal. Ik dacht gelijk dat er gefraudeerd werd met mijn rekening ofzo. Dus ik vertelde iedereen op werk erover, mijn moeder terwijl ik het helemaal gestresst uit heb staan zoeken en staan vloeken en tieren. Ook had ik de bank gebeld om te zeggen dat er gefraudeerd werd met mijn rekening :rofl:Was het serieus een abonnement op een app die ik ooit had afgesloten, en een andere app die ik geïnstalleerd had die zomaar even 99 euro heeft geïncasseerd 🤦Nog steeds heb ik aanvraag gedaan mijn 99 euro terug te krijgen, maar echt snugger was het niet van me :rofl:

2 likes

Dankjewel! Moet zeggen dat het via Bumble BFF redelijk succesvol was, zie vandaag een meid waar het de eerste keer ook erg gezellig mee was!

Hoe kan het dat Bumble BFF moeizaam gaat bij jou?

3 likes

Niet zoveel aanbod in de omgeving denk ik en diegene die ik had gematcht reageerde nauwelijks terug haha

2 likes

Awh, wat jammer! Waar woon je? Misschien kunnen wij wel vriendjes worden, hahaha. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Mijn vriend is hard met zijn hoofd tegen een boom geknald met mtb’en (met helm) en nu even bij de hap voor een check. En nu schiet ineens mijn vader door mijn hoofd die na een val op zijn hoofd is overleden, en die gedachte wil niet meer weg. Totaal niet te vergelijken situatie overigens. Ben blij dat mijn vriend zich even mag laten checken, zit ik straks hopelijk weer rustig op de bank.

Edit: alles ok met hem!

12 likes

Oh zo vervelend! Hopelijk komt het volgende boek wel goed aan.

Ik heb een keer een glazen snijplank besteld bij bol, die kwam in 1000 stukjes aan omdat die los in een (te grote) doos was gedaan. Klacht ingediend en nieuwe opgestuurd gekregen, wat denk je? Weer kapot. Toen heb ik mijn geld terug gevraagd want ik zag het niet gebeuren dat het de 3e keer wel goed zou gaan. Maanden later die snijplank van m’n schoonzus cadeau gekregen, rechtstreeks naar mij verstuurd via bol… WEER kapot!! Ook zij weer een klacht ingediend en toen kreeg ik uiteindelijk wel een goed ingepakte thuis. Ik begrijp nog steeds dat mensen tot 3x toe denken dat het een goed idee is om dat zo te versturen :joy:

5 likes

Ik had het met een voerbakje voor mijn katten al eerder; aardewerk en inderdaad los in een doos. Allemaal scherven. Dat durfde ik geen tweede keer aan dus heb ik hem uiteindelijk in een offline winkel gekocht.
Wat de logica achter die manier van verpakken is… ik begrijp het echt niet.

@appa Dat doe ik soms met boeken die wat meer gangbaar zijn / beter verkrijgbaar zijn. Dit is een heel specifiek boek in een andere taal dus lokaal bestellen ging helaas niet, of duurde heel lang omdat het uit het buitenland moest komen.

4 likes

Ik denk dat er niet perse logica achter zit maar dat het is ingepakt door iemand die het allemaal niet zoveel boeit.

Hopelijk krijg je snel het boek binnen en is die wel mooi!

1 like

Ik wil even zeggen dat m’n leven momenteel zo glamoures is dat ik al een week uit kijk naar de heropening van onze vaste (verbouwde) supermarkt.

34 likes

Ik ging net boven kijken naar de vorderingen en bij een plank was er gewoon een enorme pit uit en ze zijn vrolijk door gaan leggen???

Ik zeg hallo wat de fuck ik weet dat jullie je best doen maar hier kan ik echt niet mee leven. Kom op zeg ik heb vet duur laminaat gekocht dan gaan we het toch al niet beschadigd er in leggen? Vier man boos op mij :joy::weary:. Was natuurlijk ook weer een kutplank bij een moeilijk stukje.

5 likes