Wat je even kwijt wil #57

voor het eerst in maanden in Nederland met als doel familie en vrienden weer te zien

covid gepakt :confetti_ball::confetti_ball::confetti_ball:

14 likes

Logisch dat dit door je hoofd schiet jeetje, fijn als ie straks na check weer op de bank zit!

2 likes

Volgens mij wordt het grootste deel ingepakt door machines, die interesseert het inderdaad geen drol wat het is, het is x bij x centimeter dus het gaat in doos A :stuck_out_tongue:

3 likes

Oh :joy: Ik dacht dat het door mensen werd verzameld en dat die het dan juist moeten sorteren.

2 likes

Werd gister aangesproken door een Timothée Chalamet lookalike op Amigos. :scream:

3 likes

Vandaag zo gezellige dag gehad met een vriendin, ik was er na deze week zo aan toe.
Ook begint mijn woning echt gezellig te worden met alle plantjes die ik krijg :smiley:

4 likes

Ze hebben de (betaalde) boodschappenkar van mijn moeder gestolen🤬
Liet hem een paar seconden achter en weg was ie, zo sneu.

6 likes

Wat kut zeg. Hoe is t verder gegaan? Heeft de supermarkt nog iets kunnen betekenen?

1 like

Nee helaas niet, hangen geen camera’s daar en niemand heeft iets gezien dus ze kon nog een keer gaan.

Volgens mij geeft de computer automatisch aan welke doos ze moeten gebruiken en een mens pakt het dan in. Waardoor je soms onlogische verpakkingen krijgt maar je kan dat niet omzeilen in het systeem.

5 likes

Klacht indienen

9 likes

Vrijwel alle 1-artikel-pakketten worden al machinaal ingepakt, de dozen met meerdere artikelen erin gingen tot voor kort allemaal met de hand, maar sinds eind vorig jaar hebben ze nieuwe inpakmachines die automatisch een doos op maat snijden/vouwen voor meerdere items, dus dat gaat minder worden (en hopelijk dan ook minder onlogisch).

*Dit wist ik niet, dit heb ik net geleerd op de website van Bol, inclusief leuk filmpje van de machine!

Never forget de dag dat ik deze doos kreeg:
IMG_2181
Voor dit zwaard:

Zeker weten ingepakt door een mens, want die winkel is niet zo groot/professioneel :sweat:

3 likes

Iemand die ik ken kreeg laatst dit als doos. Zo zonde.

3 likes

Echt jammer dat ik niet in Lelystad woon want dan kon ik op een partij stemmen die wel logisch beleid gaat voeren!

17 likes

Huh? Deze snap ik niet?

5 likes

Nee ik ook niet, ik denk dat hij me graag mee wilde nemen in z’n picnic wagentje maar jammer voor hem ben ik doorgelopen

2 likes

Er was een klant om 16.55 die het maar gek vond dat we geen vleeswaar meer hadden. We hadden uberhaupt amper wat want nog niet leverbaar ofzo. Dus ik zei dat ze nog in de wei liepen. Kon ze niet waarderen :joy:

Ik vraag me wel af hoe zo’n lockdown invloed heeft met name op de vleesketen. Restaurants nemen niks af, wij bv ook niet. Maar wordt de slacht dan ook stopgezet(verminderd) tijdelijk?

3 likes

Ik heb vandaag onverwachts een sourdough starter gekregen en heb helemaal stress van de verantwoordelijkheid?? Dus moet deze pot prut steeds bijvullen en wat weggooien en ook nog brood bakken, dit is geen cadeau dit is een opdracht :cry:

25 likes

Herman het vriendschapsbrood!!

14 likes

Je kind leeft toch ook nog😂

2 likes