ik heb veel tiktoks voorbij zien komen van vinted/depop verkopers waar ze dit letterlijk doen🦆
Even een nachtje laten weken in lauw water met azijn! Zo krijg je alle geurtjes weg (ook zweet lucht). Misschien wist je dit al maar dacht tip het even!
Waarom is Stef Bos echt continue op tv met zijn liedjes en waarom moet mijn vader alles daarvan kijken 
Ik krijg maandag schijnbaar een elektrisch chilldekentje van de kerstman. 
Samenvatting
Eigenlijk krijg ik hem van mensen van een forum omdat ik dus gezeik had met mijn energiemaatschappij en de hogere kosten voor gas nu. Zo lief. Kreeg van de week ook al brownies van iemand daar. Sowieso de lijst met dingen die ik van mensen daar heb gekregen (in 7 jaar tijd) is echt belachelijk lang. 

Ik ga al aan de gluhwein hoor, stik er maar in!!!
Ik heb een brief dat ik een maand zorgtoeslag moet terugbetalen kutzooi. Ik snap ook niet waarom en dacht het ruim op tijd stopgezet te hebben.
1 februari begin ik met mijn nieuwe baan en als cadeautje voor mezelf en om het te vieren ga ik een bieb abonnement kopen
. Dat wilde ik eerder al maar toen was het financieel niet mogelijk. 10 januari nog even twee weken op vakantie en dan kan ik heerlijk lezen!
wel fijn dat ik toch nog een nieuwe poging krijg voor een lockdown glow up, ben benieuwd of t nu wel lukt
Het is chaos 
Ik denk dat ik weer een poging tot een nieuwe creatieve hobby ga doen in mijn weekje vakantie. Breien ging me vorige lockdown niet goed af, dus misschien borduren eens proberen.
Als het kan, zou ik dat lekker doen. Ik ga maandag tijdens werktijd wel een nieuwe poging wagen.
Bij mijn albert heijn was het nog nooit zo rustig als net. Succes!
Love m’n nieuwe woonplek, maar m’n was hangt nu al drie dagen aan de lijn en is nog steeds niet droog. 99% vochtigheid hier.
Ik zou eerder zeggen dat iedereen in de rij voor de Bijenkorf/MediaMarkt/Rituals staat dan in de supermarkt, die is morgen tenminste ook nog open
10/10 can recommend borduren 
Ik ben benieuwd wat er met mijn op campus tentamen van maandag gaat gebeuren als er een harde lockdown komt.
Met andere woorden: ik wil NU weten of het door gaat of niet want dan stop ik met leren. 
Ik eet al 24 jaar geen vlees, belt mijn moeder net: ja nu we met kerst niet meer ergens kunnen gaan lunchen; wil je iets met kip? Of eet je wel duif? Euh mam wat heb je gedronken 
Ik zo heb je mij dat de afgelopen 24 jaar ooit zien eten? Ik heb uberhaupt nog nooit duif gegeten. Ja nee ik dacht misschien met kerst wel. Euh nee 

Ah wat rot dat je daar zo’n last van hebt. Helpt een goede noise canceling koptelefoon niet?