Wat je even kwijt wil #57

Ja hier hoop ik ook op! Kan wel wat daglicht gebruiken haha
Gaan het zien :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik ben een weekendje weg in het buitenland en nu heb ik gisteren ineens keelpijn gekregen en rillingen :grimacing::grimacing: zo maar testen, maar ik hoop zo dat het geen corona is, want dan moeten 2 vriendinnen nog 3 uur met mij in de auto

1 like

Kunnen we even met de lockdown wachten en daar maandag mee beginnen. Ik heb zondag een verjaardagslunch. Heel egoïstisch van mij

4 likes

Huh het winkelpersoneel moet sowieso toch ook werken? Of willen ze die nu een hele dag laten shoppen in hun eigen winkel?

Ik ga zo ook even bij de zeeman/hema panty’s halen omdat dat sowieso al het plan voor vandaag was.

Oh please nooooo, ik moet straks nog naar de Action :eyes:

Ja snap ik! Ik zou er ook flabbergasted staan. Ik zou dit soort dingen normaal op donderdag avond doen ivm de zaterdag drukte. Aangezien de winkels om 17:00 uur sluiten en mensen ook gewoon werken blijft er vrij weinig over dan op zaterdag gaan.

4 likes

Ik kom net ook van de bouwmarkt af, moet nog een plafond schilderen na die lekkage. Dus nu kan ik in de vakantie iig aaan de slag :neutral_face:

1 like

Ben ik blij dat secret santa al is geweest en ik verder geen kerst gedoe met cadeaus heb haha.

4 likes

Mijn santa houdt het spannend dus ik poep een beetje in mijn broek

5 likes

Even een moment stilte voor Henk Krol :pray:

17 likes

Huh geen kans voor wat :joy:

2 likes

Hij bedoelt thuisbezorgen denk ik? Ik hoop dat hij hier doorheen komt :joy:

1 like

Ok ok, ik praat nu met 5 meiden via Bumble en heb een meid overgehaald om volgende week mee te gaan naar yoga! :anguished:

14 likes

Ben vandaag aan het werk en mijn bril wordt elke keer nat van die kut miezer mist die er hangt.

1 like

Als ik nu een schaal oliebollen voor mn neus had had ik ze allemaal opgevretn

6 likes

De vrouw die mijn ticket scande bij de bios vroeg of ik naar Spider-Man: no time to die ging :joy:

Snap de spraakverwarring 100% hoor, klonk gewoon zo grappig

4 likes

Kreeg bericht van advocatenkantoor “u bent door uw energieleverancier inmiddels op de hoogte gebracht van het faillissement…” ehm nee :sweat_smile: maar lijkt wel te kloppen.

Deze week worden onze kerst/week boodschappen bezorgd. Wij hebben sinds we op onszelf wonen een boodschappen budget waar we onzelf goed aan houden maar nu met Kerst geven we wat meer uit. Dat extra bedrag hebben we gedurende de afgelopen maanden gespaard hiervoor maar het voelt echt heftig om (voor ons doen) zoveel geld uit te geven aan boodschappen.

8 likes

Wow dit is gewoon deel 4
No Time to Die at Home

5 likes

ik zou hier ook wel van balen hahahaha

1 like