Van welk nr is dit een sample van?
Ik hoor āHave you ever been mellowā 
Snap ik hoor, super vervelend. Sterkte, hopelijk valt het mee vanavond
Ik ben aan het twijfelen of ik morgen mijn lippen ga laten bijvullen. Vind het een beetje zonde van het geld maar krijg ook niet meer veel kans om het ergens anders uit te geven met die lockdown
Iewwww duif??? Mensen eten die vliegende ratten 

Gisteren was ik bij mān moeder zegt ze dat mijn broer voor ons allemaal kerstcadeaus gaat kopen, doen we normaal nooit
Vandaag spreek ik mān zusje op de app zegt zij ook dat ze voor iedereen wat heeft
Ja dan sta ik dus vet voor lul zonder iets
Dus vanmiddag in de spits de stad in maar omg was binnen een uur klaar ben echt zeer tevreden met mezelf
Yesss, thanks!!
Lekker nummer 
Ja ik snap nog steeds niet hoe ze daarbij kwam want ze heeft dat zelf nog nooit van haar leven gegeten
Alleen mijn vader, maar die man eet alles qua vlees 
Edit: ze bedoelde trouwens niet die vieze ratten die hier rond vliegen haha mag ik hopen.
Bij de bakker op de markt kreeg ik vandaag 2 oliebollen cadeau. Dat wordt zo the Witcher kijken met vette hap. 
Nee? Bedoelt ze niet zon schattige friet stelende duif met 1.5 pootje.
Haha nee ik zie mijn moeder niet met een netje achter zo een vieze duif aan rennen en vangen 
wow ik ging net even een rondje wandelen, sla de hoek om en loop opeens een fucking freaky wappie demonstratie tegemoet. Ze hadden allemaal brandende fakkels, echt nachtmerrie materiaal
Kan je vader toch voor haar doen?
Hahah nou toen ze net getrouwd waren kwam mijn vader met 2 witte duiven thuis die hij zelf had geschoten of mijn moeder die even kon klaar maken (was niet in Nederland) Dus ik zie het hem nog doen ook
Mijn moeder heeft hem toen met de duiven en al weer naar zijn moeder terug gestuurd
Dus dat maakt het de wil je duif als kerstdiner vraag nog vreemder.
Hahah ja takje peterselie in zijn snaveltje op een bedje van sla 

Blij toe dat ik Adeleās muziek niet blief:
Eerder een frietje
Haha ze hebben altijr een normaal pootje en eentje die lijkt op een hollandse garnaal.
Aah dat verklaart wel waarom ik hier in het Noorden altijd een kroket krijg met blokjes erin, terwijl ik met draadjesvlees wil!