Wat je even kwijt wil #57

Heb kijk gedownload op de tv maar de ondertiteling loopt steeds verkeerd 🄲🄲 irritant
Hopelijk volgende afl wel goed

1 like

Blijkbaar dat een buurman ervan overtuigd is dat er twee vrouwen op mijn adres wonen, terwijl ik toch echt de enige ben. Ik vermoed dat hij in de war is door het verschil tussen mijn werk- en privĆ©-look en ik ben hier echt net iets te enthousiast over. Overweeg nu Ć  la Killing Eve een hele serie alter ego’s te beginnen.

71 likes

Hoofdkantoren die bedenken wel wat. Eerder inventariseren ofzo weet ik het.

Het was hier ook echt zo druk in de stad dat mensen in de rij stonden voor de parkeer automaten. Ik dacht dat het gewone zaterdag drukte was maar dan erger vanwege kerst volgende week. Had even het nieuws gemist.

Jij bij de bios:

4 likes

Heb een pakketje van Vinted binnen en meine gute wat een lucht hangt eraan. Alsof ze dacht: ik spuit nog even lekker wat parfum erop voordat ik het wegstuur. Zelfs m’n handen ruiken ernaar terwijl ik het maar even vast heb gehad

2 likes

Ik had het over alcohol in de auto net mijn vader, zegt hij: eigenlijk is het ook wel netjes dat je niet drinkt.

Laten we het maar niet hebben over de wiet in mijn huis. :rofl: (Best vaak krijgen mensen dan het idee bij mij dat ik heel erg braaf leef dan maar ze vergeten vaak dat er meer bestaat dan alleen alcohol)

6 likes

ik heb veel tiktoks voorbij zien komen van vinted/depop verkopers waar ze dit letterlijk doenšŸ¦†

Even een nachtje laten weken in lauw water met azijn! Zo krijg je alle geurtjes weg (ook zweet lucht). Misschien wist je dit al maar dacht tip het even!

4 likes

Waarom is Stef Bos echt continue op tv met zijn liedjes en waarom moet mijn vader alles daarvan kijken :cry:

3 likes

Ik krijg maandag schijnbaar een elektrisch chilldekentje van de kerstman. :heart:

Samenvatting

Eigenlijk krijg ik hem van mensen van een forum omdat ik dus gezeik had met mijn energiemaatschappij en de hogere kosten voor gas nu. Zo lief. Kreeg van de week ook al brownies van iemand daar. Sowieso de lijst met dingen die ik van mensen daar heb gekregen (in 7 jaar tijd) is echt belachelijk lang. :pleading_face::heart:

14 likes

Ik ga al aan de gluhwein hoor, stik er maar in!!!

21 likes

Ik heb een brief dat ik een maand zorgtoeslag moet terugbetalen kutzooi. Ik snap ook niet waarom en dacht het ruim op tijd stopgezet te hebben.

1 februari begin ik met mijn nieuwe baan en als cadeautje voor mezelf en om het te vieren ga ik een bieb abonnement kopen :heart_eyes:. Dat wilde ik eerder al maar toen was het financieel niet mogelijk. 10 januari nog even twee weken op vakantie en dan kan ik heerlijk lezen!

44 likes

wel fijn dat ik toch nog een nieuwe poging krijg voor een lockdown glow up, ben benieuwd of t nu wel lukt

12 likes

Ugh ik moet boodschappen doen maar ben bang voor chaos

Het is chaos :sob:

1 like

Misschien maar eten bestellen dan

2 likes

Ik denk dat ik weer een poging tot een nieuwe creatieve hobby ga doen in mijn weekje vakantie. Breien ging me vorige lockdown niet goed af, dus misschien borduren eens proberen.

7 likes

Als het kan, zou ik dat lekker doen. Ik ga maandag tijdens werktijd wel een nieuwe poging wagen.

1 like

Bij mijn albert heijn was het nog nooit zo rustig als net. Succes!

1 like