Wat je even kwijt wil #57

Ik was vroeg wakker en ik vind het zo lekker om dan even alleen in de woonkamer te kunnen zijn. Mijn vriend werkt sinds we samenwonen vanuit huis en we wonen klein, dus ik geniet echt van deze donkere stille ochtenden <3

31 likes

Oh dit snap ik helemaal! Zoā€™n fijn en heerlijk gevoel, gewoon nog even alleen zijn. Geniet ervan!

2 likes

Ik vind het allemaal even moeilijk. Merk dat ik een stuk somberder ben dan normaal, en dat wanneer ik niet werk ik alleen maar in bed wil liggen en weinig energie/motivatie heb om andere dingen op te pakken zoals studie of het huishouden. Vaak lukt het me wel om mezelf enigszins op te beuren maar de laatste paar weken lukt dat even niet.

10 likes

Werd echt gedesoriĆ«nteerd wakker, zo van: Huh? Moet ik iets vandaag? Kut, heb ik me verslapen? En daarna echt zoā€™n sad realisatie, die je ook hebt als je wakker wordt met liefdesverdriet, dat we weer in lockdown zitten.

Weet ook niet of ik nu online lessen moet voorbereiden, nog niks gehoord.

Heb in elk geval geen eten meer in huis dus vandaag toch nog een covidproof uitje: de supermarkt!

16 likes

Ik probeer mijzelf over te halen om nu de kattenbakken te verschonen en alle vertrekken te verschonen en dat ik dan zo La Place croissants mag halen bij de normale boodschappen, maar er zit nog geen beweging in de zaak. :joy:

4 likes

Ik ben nu in mijn derde poging om het spel te spelen maar het wordt echt wat makkelijker als je de controle er een beetje in hebt. Die loop dingen met laser oog vallen je aan? Op tijd dashen met je shield en doooooood.

Ik ga vandaag echt helemaal niks doen en niemand die daar wat van kan zeggen of vinden. :+1:

4 likes

Ik ben benieuwd of de geplande wandeling vanmiddag wel doorgaat, want vorige keer wilden ze niet omdat het een beetje kon gaan regenen en iedereen van suiker was. Regende hier net weer een beetje, dus ik ben benieuwd :sweat_smile:

1 like

Wat een feestelijke dag om jarig te zijn, zoveel opties wat we kunnen doen vandaag šŸ„²

45 likes

Gefeliciteerd. Hopelijk wordt het nog een beetje gezellig vandaag

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ik ben zoā€™n oen met koud weer. Ik heb nu al vier keer ofzo mā€™n fiets niet op slot gedaan door alle extra handelingen (lampjes uit, handschoenen uitā€¦ blijkbaar kunnen mā€™n hersenen dat al niet aan). Nu stond mā€™n fiets niet op zā€™n plek, hele hartaanval, maar toen zag ik dat iemand m had verplaatst met de sleutel er nog in :grimacing:
Dit wordt echt de winter dat ik mā€™n fiets verlies.

11 likes

We hebben per ongeluk zoā€™n extreem grote kerstboom gekocht, het ziet er echt niet uit šŸ„² ik wilde eigenlijk een nog grotere kiezen haha, ik kan goed maten schatten :thumbsup: we hebben ook veel te weinig ballen en lampjes nu

16 likes

Weet niet of het jouw type is. Deze man is namelijk geen engerd.

1 like

Jezus wat een lekker begin van de dag

1 like

Ben alleen met kind vandaag, vervelen ons nu al. Is het al bedtijd? :joy:

6 likes

Word ik wakker, heeft Ziggo een storing. Ja hallo, ik zit in quarantaine en heb niks anders te doen dan internetten en om half 3 speelt Ajax :rage:

En mijn 4G doet het hierboven nauwelijks dus ken wel jenken

Ik ben altijd zo gelukkig dit te lezen haha sorry. Ik dacht alrijd dat er niets chiller zou zijn als lekker warm en cosy thuis rommelen met kind. Nou als het 11 uur is voelt het alsof je al 10 uur wakker bent

2 likes

Het rommelen heeft mijn kind serieus genomen :unamused:

rotzooi van kind

Heb hier toch gƩƩn zin in haha.

11 likes

Ah zo leuk, nog maar een kleine twee weken en dan kan ik mijn nieuwe agendaā€™s gaan gebruiken. Naast oliebollen bakken en eten, is een nieuwe frisse agenda echt het allerleukste van een nieuw jaar.

13 likes

Mooiste momenten van 2021: nieuwe agenda gaan gebruiken.

Ik ben het er trouwens wel mee eens! Ik zit er ook over te denken weer alle media van mā€™n telefoon te verwijderen, is zo lekker leeg dan :heart_eyes:

6 likes