Wat je even kwijt wil #57

Daar kijk ik ook altijd zo naar uit. Helemaal nieuw en vers nog. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

image

Lockdown soundtrack Dag #1 :joy:

17 likes

Wat een zondag :joy: nu eten kind en ik leftovers van gisteravond, koude pizza en sushi :ok_hand:

5 likes

Jeetje, ik voel me echt kut. Sinds twee maanden zijn mijn (ondertussen ex-)partner en ik uit elkaar, sinds dan draag ik de zorg van onze hond op mij. Dit omdat ik in het huis ben blijven wonen en omdat door zijn wisselende uren op het werk en het feit dat hij naar een appartement zou verhuizen en onze hond moeite heeft met aanpassingen, ze beter bij mij bleef. Nu gaat het al geruime tijd niet zo goed met mij mentaal gezien en probeer ik heel hard om er weer bovenop te komen. Ik voelde aan alles dat de zorg voor de hond op dit moment heel zwaar valt. Iets wat sowieso moeilijk is voor mij om toe te geven aangezien ik altijd alle ballen hoog wil houden etc. Ik had hem gestuurd om te zeggen dat hij voor een tijdje de zorg moet overnemen en hij reageerde hier eigenlijk meteen goed op (wat ik niet had verwacht, want hij stresst altijd om het minste). Bon, goed gesprek gehad deze week en hij zou haar vandaag komen ophalen en haar dan voor minstens drie weken op zijn appartement houden. Nu komt hij daarnet toe en zegt hij dat hij de komende periode terug bij zijn ouders gaat wonen omdat dat handiger is met de hond (anders moet hij haar soms op rare uren uitlaten ivm werk en moet hij vier verdiepen naar beneden), maar onze hond is echt heel erg bang van zijn ouders dus nu voel ik me NOG schuldiger dat ik haar laat gaan. Ik ben bang dat ze daar echt terug meer in haar schulp gaat kruipen en snap ook niet dat hij nite gewoon op zijn appartement gaat, dit is echt mijn ex ten voete uit, overal een probleem van maken. Zijn ouders doen in principe niets verkeerd maar mijn hond heeft een traumatisch verleden en het werkt gewoon niet met zijn ouders. Ook is de tuin niet volledig omheind dus ze moet ook daar steeds aan de leiband worden uitgelaten en staat er soms een schuifraam open,ā€¦ Ze zal dus grotendeels van de tijd op zijn kamer zijn. Pff, ik voelde me al schuldig en nu zeker :frowning:

Wat een (waarschijnlijk onsamenhangend) verhaal, maar ik moest het even kwijtā€¦

3 likes

Ook een dikke aanrader:

Ik maak er hier gewoon een feestje van.

2 likes

Maar wat bij thuisbezorgd besteld, want de verjaardagslunch gaat natuurlijk niet door šŸ„²

3 likes

Oke onze appie had alle bolletje koekjes nog. Die kaneel sterren zien me er te karig uit.

2 likes

Dat dacht ik ook, maar zit dus blijkbaar aan de onderkant nog een wit laagje. Heb ze gisteren voor het eerst gehad en ze stelden niet teleur :ok_hand:

2 likes

Ik heb nu de kerst mannen als die ook ā€œwel okeā€ zijn geef ik t op.

Oke nee ik vind ze allemaal een grote teleurstelling.

5 likes

sowieso kunnen ze/we in Nederland niets met kaneel, het is echt belachelijk dat je gewoon letterlijk nergens een kleffe cinnamon roll met icing kan krijgen in de supermarkten. zo een ongaaf land dit :-1:

8 likes

Vind het maar koud op kantoor.
Heb de kachel naar 24 gedraaid. De ballen

Ik vind mn nieuwe agenda gebruiken ook altijd fijn, alleenā€¦de komende weken zal ik niet op te schrijven hebben :sweat_smile: Behalve mn werk diensten dan.

2 likes

Mn printer maakt geluid als je m ingeschakeld hebt en vind t zo fancy.

1 like

Gatver ik dacht laat ik een keer een potje Speculoos kopen, wat is dat smerig zeg. Zo boterig en klef :nauseated_face:

4 likes

Haha jaaaaa I feel you. Hier thuis wordt dit ook gegeten en vind het echt niet te hakken. Die speculoos koekjes overigens ook niet.

Je moet het ff au bain marie opwarmen. Njom njom

1 like

Nee idd, ik snap daarom ook niet dat ik t toch gekocht heb :joy:

1 like

Ew dit klinkt echt weerzinwekkend tbh :laughing: Wat doe je er dan mee? Als een soort vloeibare grease opdrinken? :scream:

2 likes

Dan kan je makkelijker smeren hahaha
Of over een cake gooien

Ahh dit klinkt echt heel naar. Is er voor jou geen mogelijkheid om de zorg te delen met iemand zodat de hond toch bij jou kan blijven?

1 like