Ik vind dit echt een deprimerende maandagochtend en mis echt het sociale kantoorleven. Heb ook echt nul motivatie om deze week nog wat voor het werk te doen. Voel me echt weer een student die taken voor haar scriptie uitstelt.
Mijn moeder is jarig vandaag, maar ja lockdown. We gaan vanmiddag dan maar naar de Starbucks en buiten op een bankje drinken š„²
Ik lig lekker in bed te werken, ik heb geen zin meer om aan mijn bureau te gaan zitten.
Huh okƩ, net als altijd wil ik ergens een bestelling plaatsen voor kerst (eten). Maar nu moet ik eerst fysiek langskomen om mijn bestelling te plaatsen? Echt zo raar.
Mijn vriend en ik zijn gisteren als getuigen gevraagd voor het huwelijk van zijn beste vriend en zijn vriendin!
Zij komt uit Indonesiƫ en heeft hier dus geen familie wonen dus dat ze mij heeft gevraagd vind ik echt een hele grote eer!
Ik heb eindelijk mān studieschuld bij elkaar gespaard niet dat ik het nu allemaal in een keer af ga betalen maar het voelt zo fijn!!
Ik ben net een tolweg uitgereden zonder te betalen??? Ik snap nog steeds niet zo goed hoe het is gebeurd (de uitgang was gewoon open) en ik ben nu helemaal gestrest want het is de eerste keer dat ik mijn vriends auto pakte en ik ben bang dat ik hem nu 380 euro boete heb bezorgd. š„² (Zou ik uiteraard zelf betalen, maar toch.) (Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet zo zal zijn, het was een stukje van 80!!! cent en ik heb de bon van de ingang, maar arghhh.)
Kun je nergens heen bellen? Ik zou daar ook gestresst van raken
Kan het niet dat de weg door grote drukte even tolvrij is gemaakt? Hier wordt dat gedaan als er op andere omliggende wegen bijvoorbeeld een groot ongeval is gebeurd.
Shit ik heb zojuist een mail naar studenten gestuurd met te moeilijke woorden. Ik kreeg direct een mail terug van ???. En dat alleen omdat ik meerdere dingen tegelijk aan het doen ben, waardoor mijn taalgebruik niet altijd goed afgestemd is op de doelgroep.
Ik heb over een halfuur een aantal moeilijke/emotionele afspraken opstaan op het werk. En zie er best tegen op.
Ik heb zoān hekel als mensen alleen ??? doen.
Damn hoe moeilijk is het om, wat bedoel je te schrijven.
Ik weet niet wat het is, maar ik ben ontzettend moe vandaag
Ik heb dat rondom Milaan ook een keer gehad en ik was ook vet gestresst toen haha. Heb toen nog geprobeerd te bellen maar dat schoot allemaal niet op, en uiteindelijk niks meer van gehoord
Ja is ook niet de netste manier, maar so be it. Ik schat de algemene woordenschat van Nederlanders vaak nog te hoog in.
En @anon28710462 Ik was afgelopen zomer in Italiƫ met de auto en mijn volledige ervaring met autorijden in Italiƫ was ƩƩn en al stress. Niks tegen het land en Italianen verder maar jezus wat is het naar om daar auto te rijden, ik doe dat nooit meer denk ik.
Ook @Daelyss en @Dazed , thanks voor jullie antwoorden! Ik heb gebeld en mag morgen de 80 cent overmaken, zodra mijn uitgang is geregistreerd.
@Junebug85 ah wat rot! Ik vind autorijden wel leuk eigenlijk en deel je ervaring niet, maar ik ben ook niet anders (beter lol) gewend. Nadat je als je 18 bent lest in een superdruk heuvelachtig dorp met kleine straatjes vlak buiten de hoofdstad valt alles wel mee, haha.
Ik heb een klusjesman om na een maand (!!) mijn slot te vervangen zodat ik de deur fatsoenlijk dicht kan doen. Vraagt die lieverd of ik nog weg moet, anders haalt hij meteen even een nieuwe cilinder voor me. Waar moet ik heen dan .
Lekker coroningshoppings bij de buurtsuper, op je dooie gemakkie gangpad voor gangpad afgaan
Een stuk wandelen of fietsen, langs bij vrienden, kan toch nog zoveel zijn!