Wat je even kwijt wil #57

:smiling_face_with_three_hearts: Toen ik vanavond terug naar huis fietste genoot ik echt van alle versierde balkons en huizen. Misschien moet ik volgend jaar ook meer lampjes ophangen op mijn balkon.

22 likes

Als ik rondjes loop vind ik het ook echt leuk om te zien, het maakt mij echt vrolijk ook <3

2 likes

Ik heb de afgelopen weken een soort fomo voor het hebben van geen balkon omdat ik het er zo leuk uit vind zien. Ik zit dan te bedenken wat ik met mijn balkon zou doen maarja ik heb er geen :sweat_smile:

2 likes

Ja mij ook!

@Zelie Ik heb er wel eentje waar ook wel lampjes hangen (geen kerstlampjes, ze hangen er het hele jaar), maar dat vind ik net te weinig ofzo?

1 like

Doodsaai of lekker rustig?

1 like

Nog meer tips om te bestelllen bij Crisp? Ik wil die croissants ook proberen maar dacht misschien nog meer dingen die heel chill zijn?

1 like

Net stoofpeertjes gemaakt en het ruikt zo lekker in huis :heart_eyes:

10 likes

Speciaal hiervoor mā€™n bed uitgegaan om de lampjes aan te doen :sparkles::sparkles::sparkles:

4 likes

Zo, midweek geboekt in een huisje op de Utrechtse heuvelrug. Als we nu toch alleen maar kunnen wandelen dan liefst in een onbekende omgeving.

18 likes

Waar ongeveer? Wel mooie omgeving :smiling_face_with_three_hearts: Ik woon aan de rand overigens (geloof ik).

2 likes

Op park de krakeling. Bij Zeist Ligt midden in het bosrijke gebied
Toch eens de piramide bezoeken :laughing:

1 like

Haha, dat is best vlakbij mij :laughing: Kom er ook regelmatig langs.

1 like

Wat woon jij mooi dan! (Tenminste volgende week weet ik het zeker)

1 like

Haha, nee, het is hier wel echt mooi :smiling_face_with_three_hearts: De richting van Driebergen op ook trouwens.

1 like

Yes! Good to know

1 like

Ik heb dus een minuscuul glassplintertje in mijn teen sinds gister, maar ik kan het niet vinden (naast wat ik eruit gehaald heb). Zou ik hiervoor de huisarts kunnen bellen? :sweat_smile:

1 like

Ik heb al de hele dag mā€™n broek verkeerd om aan. Nou ja broek, sportleggingā€¦ leggings are pants :+1:t2:

Voelde net aan mā€™n billen en voelde dit, dacht wat is dit voor gekke vlek..

7 likes

Doet het ook zeer? Mijn vader heeft dit door zijn werk ook regelmatig gehad en bij hem groeit er vanzelf uit of hij kan het er makkelijk uithalen nadat hij gedoucht heeft.

1 like

Ja, tijdens het lopen een beetje en als er iets tegenaan komt ofzo. Dacht dat ik alles eruit had, maar nog niet :frowning: Na het douchen kan ik weleens kijken of ik iets zie.

Of anders misschien met je voet in een badje warm water (met soda dacht ik, van vroeger) gaan zitten. Met de zaklamp van een mobieltje zie je ook alles, althans hoop ik voor je :nerd_face:

4 likes