Wat je even kwijt wil #57

Iedereen in het bedrijf heeft een 1000 stukjes puzzel gekregen voor het jubileum van het bedrijf. Heb hem mee naar werk genomen en vind dat dit werkgerelaeerd is. dus ik ga hem vandaag maken met een collega.

42 likes

Dat vind ik altijd leuke cadeautjes.

Ik heb een Jan van Haasteren van 500 stukjes in PostNL editie, vind die ook zo cool (ondanks dat ik nooit puzzel).

3 likes

Ik ook! Ze hebben echt een tekening laten maken van het bedrijf en alles wat er bij hoort. Dus dat is best wel leuk. Aangezien alles nu een beetje stil is gevallen door de lockdown,lekker op werk maken.

7 likes

Succes met de rest meid :joy:

3 likes

Haha, ik begin aan seizoen 6, dus er zijn al best wat personages dood :stuck_out_tongue:

Nee, niet via Ziggo gelukkig!

En van mij had dat personage meteen al dood gemogen :joy:

150 km is inderdaad een stukje uit de richting :blush:, ik hoop dat het snel een beter gaat met je!

Opstaan vind ik echt zo’n ding. Ik ben dan helemaal stijf en overal pijn. Maar, als ik eenmaal sta en een stukje gelopen heb gaat het wel. Ik voel me een soort van oude diesel die moet opstarten.
Vandaag ga ik misschien even met mn vriend wandelen (aka 10 min naar buiten en 2 meter lopen) want ik heb echt frisse lucht nodig.

Ik kan winters zo slecht op staan. Het is koud. Mn lijf moet opstarten. Ben al sinds 8 uur wakker maar zit nu pas op de rand van mn bed. Moed zoeken om te gaan douchen.

@Panorama heb je dan drie dubbele thermokleding aan ofzo? Ik moet ook nog weg maar denk dat ik t uitstel tot vanmiddag.

4 likes

Haha dat stijve herken ik zo erg. Lig nu nog in bed maar als ik ze eruit ga om te plassen loop ik echt als een houten Klaas die trap af en die elke stap bijna pijn :joy:

2 likes

https://www.decathlon.nl/p/waterafstotende-en-warme-wandelbroek-voor-dames-sh100-ultra-warm/_/R-p-X8603726?mc=8603726

Ik heb deze broek. Echt zo lekker warm!!

Daar ben ik te dik voor. En t lijkt erop dat modeland denkt dat dikke mensen t niet koud krijgen.

1 like

ik kan sinds dit niet meer blij zijn met rituals

9 likes

Ik heb hele ronde billen en pas deze broek wel. Andere modellen kreeg ik ook niet over mijn bips.

1 like

ja en die stomme moonkalender. Maar in dit geval (vrouw van middelbare leeftijd, drinkt niet, streng dieet) was het wel een ideaal kerstcadeautje!

1 like

Ik bedoel ermee dat het geen rechttoe rechtaan broek is.
Ik weet niet iemand maat.
Sorry als ik iemand een naar gevoel heb gegeven.

hey die lush burn kwam niet van mij!!!
ik weet nog goed hoe ik als 15 jarige naar londen ging met mn moeder en wij helemaal hype waren dat we eindelijk naar de lush konden
doet mn hart nog steeds zeer dat ze kut blijken te zijn : (

3 likes

Goh die bryanboy is wel ver gekomen he. Kan me nog herinneren dat hij zijn blog kwam spammen op EGF

1 like

en hij valt ook nog eens klein dus je moet een maat groter nemen, lekker bezig

2 likes

Wanneer worden er korte metten gemaakt met Kneipp???

Groene zeep en ossengalzeep voor 't leven.

Ik heb de afgelopen 8 dagen ook maar slechts 2 keer echt gekookt. No shame in mijn ik-ben-op-en-heb-de-kerstvakantie-nodig-om-te-reseten game.

7 likes

Onze dakkapel krijgt vandaag nieuwe dakbedekking want we hadden een lekkage, maar ik had niet verwacht dat dat zoveel herrie zou maken :flushed: Klinkt alsof ze zoveel mogelijk gaten in dat dak proberen te slaan joh hahaha. Ik heb maar even een excuus-appje in de buurtapp gestuurd, ze begonnen vanochtend om half 9 ook al oeps

2 likes