Wat je even kwijt wil #57

Ik heb hele ronde billen en pas deze broek wel. Andere modellen kreeg ik ook niet over mijn bips.

1 like

ja en die stomme moonkalender. Maar in dit geval (vrouw van middelbare leeftijd, drinkt niet, streng dieet) was het wel een ideaal kerstcadeautje!

1 like

Ik bedoel ermee dat het geen rechttoe rechtaan broek is.
Ik weet niet iemand maat.
Sorry als ik iemand een naar gevoel heb gegeven.

hey die lush burn kwam niet van mij!!!
ik weet nog goed hoe ik als 15 jarige naar londen ging met mn moeder en wij helemaal hype waren dat we eindelijk naar de lush konden
doet mn hart nog steeds zeer dat ze kut blijken te zijn : (

3 likes

Goh die bryanboy is wel ver gekomen he. Kan me nog herinneren dat hij zijn blog kwam spammen op EGF

1 like

en hij valt ook nog eens klein dus je moet een maat groter nemen, lekker bezig

2 likes

Wanneer worden er korte metten gemaakt met Kneipp???

Groene zeep en ossengalzeep voor 't leven.

Ik heb de afgelopen 8 dagen ook maar slechts 2 keer echt gekookt. No shame in mijn ik-ben-op-en-heb-de-kerstvakantie-nodig-om-te-reseten game.

7 likes

Onze dakkapel krijgt vandaag nieuwe dakbedekking want we hadden een lekkage, maar ik had niet verwacht dat dat zoveel herrie zou maken :flushed: Klinkt alsof ze zoveel mogelijk gaten in dat dak proberen te slaan joh hahaha. Ik heb maar even een excuus-appje in de buurtapp gestuurd, ze begonnen vanochtend om half 9 ook al oeps

2 likes

Nee ik was nooit mijn haar. Ik ben langharig djembétuig dat transformeert in een weerwolf tijdens Full Moon-parties.

Nee, ik ben zo’n ginger the Body Shop persoon. Ook een kutmerk maar mijn hoofdhuid trekt dit nog wel. Maar wel lachwekkend want ze hadden de boot gemist en toen moest die vrouw mij allemaal dingen vertellen bij de kassa ‘milieuvriendelijke verpakking, dit is vegaaaaan!!!’, duurzaam blabla’.
(Van The Body Shop zijn ruim voor corona al tig winkels ongeheven en ze liepen achter de feiten aan.)

2 likes

Ik heb hem zelf nog niet gekeken maar deze staat nog in mijn to watch list op YouTube. Blijkbaar zijn alle zeepbedrijven trash? :flushed:

3 likes

En @LastYoungRenegade ik weet dat ze bij Coolblue de bakfiets in Lego hebben gekregen!! :pleading_face::hot_face:

6 likes

https://www.reddit.com/user/Lush/comments/rd9jvl/hey_everyone_im_jack_constantine_bath_bomb/

lees dit maar, een ask me aything met de zoon van de bedenker

en:

3 likes

Heerlijk! daar ga ik morgen voor zitten met mijn LulaRoelegging aan en mijn vegetarische borrelplank in TupperWare.

5 likes

Bedoel je niet je ~charcuterie~

7 likes

Wat??? Ik ken alleen Charizard. Ik had een turtelio nodig om te begrijpen wat dit was.

3 likes

charkutterie

3 likes

Klinkt als een perfecte donderdag! Ik bedenk me net dat ik vandaag alle tijd heb (kan m’n huis niet uit vanwege de loodgieters die er zijn) dus ik denk dat ik 'm zo ga kijken haha

1 like

Ik heb 1) gesport 2) in de ochtend 3) in de vrieskou 4) nog voordat ik koffie had gedronken.
Nu heb ik toch wel zoveel karmapunten opgebouwd dat ik nooit meer hoef te sporten en ook niet hoef te werken vandaag vind ik.

30 likes

Ik heb ook vaak geen inspiratie op het moment dus ik had laatst voor het eerst een bestelling bij crisp geplaatst en daar wat kant en klaar maaltijden bij gedaan. Tot nu toe is alles lekker!

2 likes

Ik mocht vroeger van mijzelf geen psychologie studeren, maar soms ben je als docent ook zowat een psycholoog en een coach in één. Alleen heb ik nu een vakantiecoach nodig om het werk naast mij neer te kunnen leggen. :joy:

Gisteren met collega’s online WIDM gespeeld en we overruleden de mol, waardoor ze eigenlijk weinig kon saboteren. Soms is het toch wel handig dat ik ontzettend chaotisch ben, dat anderen er geen vat op kunnen hebben. :stuck_out_tongue:

@Vaiana I know maar het is officieel ook zo’n type firma.

1 like