Wat je even kwijt wil #57

Zo lief, mijn buurkinderen zijn helemaal gek van mijn kitten en nu hebben ze een kerstkaart gestuurd aan mijn kat :smiling_face_with_three_hearts:

78 likes

Ah dank je wel! Ik ga de pagina opzoeken!
@Dazed Wow :cry: Bedankt voor je moeite om het samen te vatten!

2 likes

Eerste week bij een nieuwe baan en ze zijn super tevredenšŸ˜„. Is toch altijd even spannend. Ook echt prettige collega’s tot nu toe en leuk werk. Helemaal blij.

43 likes

Ik heb een kerstkaart gekregen maar geen idee van wie het is. Geen afzender bij en ook geen groetjes (naam). Voel me hier onredelijk kut door, want ik vergeet kennelijk iemand (?)

Geheime aanbidder? Je hoeft je echt niet kut te voelen hiervoor. Je kunt er toch weinig aan doen, je weet namelijk niet wie het is

En als je er later achterkomt, stuur je toch een nieuwjaarskaartje

Oh wauw 4 jaar is wel echt heel erg lang ook, ik snap dat hij dan alsnog gegaan is. Maar wel rot dat jij daardoor dan ook in quarantaine moet straks. Hopelijk kunnen jullie het samen nog wel gezellig maken dan, of moeten jullie ook echt gescheiden blijven van elkaar?

Omg vandaag naar de Italiaanse groothandel geweest + de kaaswinkel ter voorbereiding op het kerstdiner… Echt zin in de risotto van m’n vriend en een kaasplankje en scroppino toe :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

21 likes

Vind dit weer geniaal

44 likes

Vandaag (woensdag 23 december) mocht ik mijn boosterprik (3de vaccinatie) gaan halen.

Dus ik meld me aan met mijn identiteitskaart, de onthaalmedewerker vraagt: ā€˜heb jij een afspraak vandaag?’ Ik bevestig dat overtuigend en laat mijn uitnodiging zien als bewijs…
Het is vandaag blijkbaar woensdag 22 december en mijn 3de prik is morgen op donderdag 23 december. :upside_down_face: :no_mouth:
Gelukkig omdat het al avond is, kreeg ik nog een overschotje. Als ik me 's morgens had aangemeld doen ze dat niet en moest ik wel morgen terug komen.

Take Away besteld om mijn 3de prik te vieren!

45 likes

Mijn hond en kat liggen samen te slapen tegen elkaar aan, voor het eerst, en ik smelt :star_struck::pleading_face: het is zo schattig, ook omdat ze het nooit doen

29 likes

Ik heb kerstkaarten verstuurd. En nu denk ik shit heb ik niet kaarten naar de verkeerde gestuurd. Niet dat er schokkende dingen op staan maar is toch lullig als er een andere naam op staat.

Ik sta op het punt een michael kors tas te kopen met logoprint, dat bekende voyager model ook nog. Op een schaal van 1 tot 10, hoe tokkie ben ik dan.

11 maar lekker doen meid boeie

38 likes

Ja wat @Luzarl zegt, als je het zelf leuk vindt, wat maakt het dan uit wat iemand anders vindt

3 likes

Ja daar moet ik eigenlijk wel schijt aan hebben. Of niet. Ik vind die tassen echt mooi, maar ook de echte zien er soort van uit alsof het namaak is? Weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven eigenlijk.

Als iemand een (tassen)merk kent dat ook een beetje in die stijl maakt voor ongeveer dezelfde prijs houd ik me aanbevolen though.

Als ik dit soort dingen zie dan geloof ik gewoon niet in t universum. Want hoe kunnen ze dat in godsnaam weten.

3 likes

Ja dit! Ik was net een rondje lopen en iemand stak vuurwerk af vlakbij. Kom net binnen en m’n haar stinkt gewoon letterlijk helemaal naar rook nu zoveel stank kwam er vanaf.

15 minuten bewogen (geĆÆmproviseerde workout) en echt helemaal kapot m’n keel brandt en m’n hart bonst, omg ik móét hier echt wat aan doen, dit is niet normaal op je 25e

2 likes

Kut he. Ik had zaterdag avond bijna een paniekaanval door iets anders, superlaat gaan slapen, slaap ik eindelijk schrik ik me rot van knallen. Vandaag nog met de psycholoog over gehad dat ik die harde geluiden zo niet trek

1 like

Pruttelende ragout, een haardvuurtje… what’s next?
En… nu moet ik kiezen wat ik ga kijken :sob:

1 like